Komentáře - Listopad 2020

Stránky: 

fanart for The Potion´s Tutor

Autor: MadFantasy      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Severus usilovně studující knížku, hm...”

Maeg's Guide To Leaving Feedback

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Tenhle návod na komentování napsala Maeglin Yedi akorát v době, kdy jsem začínala ff číst a rozhodně jsem se na komentování, navíc v cizím jazyce, necítila. Pomohl mi s komentováním začít a doteď se jím řídím. Je to napsáno opravdu jednoduše a návodně. :-)”

Vytříbené umění kritického komentáře I: Jak psát kritický komentář

Autor: Peg Robinson      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Užitečné rady pro toho, kdo se chce do skutečných kritickým komentářů pustit, ale váhá, jak nejlépe na to. Čili pro pár sosaček, řekla bych. Drtivá většina komentujících, mezi které patřím i já, takové ambice nemá a spokojeně pod povídky píše rozjuchaná nabádání, aby autorka brzo přidala další kapitolu. :-) (A mimochodem, výborný, čtivý překlad.)”

A Summer Night

Autor: younoknowme93      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Chudáček osamělý Severus, který vezme zavděk i obří olihní. A ona je na něj hodná, takže se mu to moc líbí...”

Časná ranní hudba

Autor: kinky-kneazle      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Zní to jako námět na absurdní crackfic (a explicitní PWP se Snapem a obří olihní samozřejmě existuje), ale vlastně je to ve výsledku dojemná povídka. Lupinova neodbytná přítomnost mi k tomu docela sedla. A musím teď přemýšlet, jestli třeba Snape válku díky olihňátku neprožil úplně jinak, jestli třeba nezůstal v Bradavicích, místo aby se dal ke Smrtijedům... mohl by z něj být úplně jiný člověk.”

Mercy

Autor: cruisedirector      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Hodně stará fanfikce, tak 2004/5, takže pracuje s premisou, že Snape ve druhé válce Voldemorta nešpehuje, ale na tom asi celkem nezáleží, přece jen je to hlavně o sexu. Aspoň deset let jsem ji neotevřela a stejně mám některé věty vryté v paměti. Velmi pěkně podaný vztah, který vzhledem k jejich osobnostem není jednoduchý.”

Negotiations

Autor: xenadragon_xoxo      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Vtipné. Severus si prostě na safe words hrát nechce, a hotovo.”

Ilegální

Autor: SweetSerialKiller      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Povedené drabble.”

Kletba

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Neznám fandom, tak to až tak neocením, ale docela se mi líbilo, že i na takhle krátkém prostoru se autorce povedlo navrhnout a zavrhnout interrupci a že to má i pointu.”

Help

Autor: SaraWinters      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Líbí se mi nápad, že kluk otěhotní po určitém způsobu líbání a jsou to holky, kdo se musí starat, aby je neoplodnil, ale je škoda, že je to pojaté jako parodie, navážno by to mohla být zajímavá povídka.”

with my star guiding you - fanart

Autor: zziikk      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Líbí se mi ta kompozice, jak je to laděné do rudofialova (červená Severusovi sluší víc než zelená). Snarry to být může, ale taky nemusí, Severus jako Harryho ochránce funguje také dobře.”

Narcissa´s Happy News

Autor: ladyroxanne21      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Taková srandovní blbinka.”

Three Brothers

Autor: eiredreyden      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Tři krásní blonďáci v jedné povídce, co si přát víc? Snad jen pokračování :-)”

The Greatest Treason

Autor: lezlies      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Dokonalé, dokonalé dialogy. Parádně to odsýpá, napětí by se dalo krájet (sexual i otherwise). V těch fanzinech jsou ukryté neskutečné poklady...”

Potion Secret

Autor: MMTwins      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Velmi jednoduchá sladká povídka pro odreagování. Má své světlé momenty, ale spíše se jedná o průměrné drarry.”

Miluj a chráň

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

bedrníka:

“Tradičně dobře napsané, opět nenudící líčení intimity. Severus je navztekaný a sebelítostivý, což se mi moc nepáčí, ale je to celkem realistické. Zdůvodnění nezbytnosti sňatku mě nepřesvědčilo (a provedení mi přišlo zbytečně zdlouhavé), ale zase oceňuju, že to vedl k jasné změně nálady ve společnosti, co se Severusovy neviny týče. Líbily se mi vedlejší role Minervy, Rona a Hermiony.”

Luna and Ginny

Autor: Tasia M S      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Krásná hra se světlem, Lenka je namalovaná v zajímavé póze.”

Follow Me Home

Autor: Emily Waters      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Zajímavě vyšinutý začátek vztahu. Líbilo se mi taky, jak Harry používá bezovou hůlku.”

Invaded

Autor: eeyore9990      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nejklasičtější zápletka s tímhle párem. Nepřijde mi úplně OK, že Kingsley Snapea _donutí_ nechat si pomoct, holt asi bystrozoři mají donucování v krvi.”

The (De)Briefing - fanart

Autor: Karasu Hime      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Moc tenhle styl nemusím, ke Snapeovi se podle mě nehodí, poněvadž vypadá jako ulízaný hezounek, ale jinak se mi líbí ten nadhled, ze kterého se na ně díváme. Jo a Kingsley naopak vypadá hodně dobře :-P”

Ve víru vášně - kapitola 186

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“:-) To je tak roztomile vtipné. Tisíce rozvláčných fanfikcí v několika větách. :-) A ovšemže je Severus bezostyšně nahý, jak jinak. :-)”

Devítimocný lektvar

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Cha cha cha. :-) Mně se to moc líbilo. Chytré, vtipné, nejvíc asi neplánované bičování a upocený Křiklan.”

Mr Wizarding World - fanart

Autor: Rex Luscus      Jazyk: fanart

finde:

“wow”

Mr Wizarding World - fanart

Autor: Rex Luscus      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Ten jeho výraz! Vždycky když ho vidím, vyvolá mi úsměv na tváři. :-)”

The Prince Himself - fanart

Autor: Rex Luscus      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Moc moc se mi líbí hábit sepnutý sponou, namísto těch debilních knoflíků, a Snapeovy vlasy (prý inspirace Jimem Kayem) a taky ten šerosvit. A jak se zamyšleně dívá kamsi do prázdna.”

Stránky: