Komentáře - Říjen 2020

Stránky: 

Companions

Autor: Zdenka      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Lehounké femslashově laděné doplnění okrajového příběhu o Halethině lidu. Nijak světoborné, ale mě Haleth odjakživa zajímala a mrzelo mě, že jí Tolkien moc pozornosti nevěnoval, tak mě tahle série potěšila. :-)”

Aberations of Love and Hate

Autor: HPStrangelove      Jazyk: AJ

finde:

“super”

Dávná křivda

Autor: klarkamar      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Slušně napsané. Geneze vztahu v minulosti mi přišla taková hrr, na to, že by se měli nenávidět (trochu je to tím, že chybí Siriusův POV), ale líbí se mi, že děj je zarámovaný jediným večerem a že končí v nejlepším a nerozplizává se do sdělování čtenáři, jak dopadli krysu a očistili Siriusovo jméno.”

Apostata

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Ach, božská Juxian Tang, jak ta to umí. A fantastický překlad.”

A lovely dungeon wall

Autor: MantraV      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Tohle by mohla být ilustrace k většině českých povídek s tímhle párem, co se odehrávají v jejich školních letech. Chudáček Severus moc nechce.”

Snape and Black for Arcadiane - fanart

Autor: Soyouz-Aldrin      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Sirius má moc hezké vlásky, líbí se mi taky ten létající čajník a schůdky do patra. Má to takovou milou atmosféru ranního vstávání (aspoň Severus se tváří, že ještě úplně nevstal).”

Dunderheads - fanart

Autor: tripperfunster      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Legrační.”

To That Which Improves with Age - fanart

Autor: shadowycat      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Úplně kánon, toto.”

A Peaceful Haven - fanart

Autor: shadowycat      Jazyk: fanart

bedrníka:

“V tomhle obrázku bych klidně bydlela. Líbí se mi taky Minervin soustředěný ale spokojený výraz.”

Exotické koření

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Veronika fakt uměla psát, škoda, že je většina její tvorby nedostupná. Lucius jako znuděný patricij, co už neví, co by dalšího zkusil, je vynikající. Severus je typický Veroničin chudáček maličký.”

Day 6: Size Difference - fanart

Autor: Fountainjen      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Tenhle styl kresby se mi nelíbí, ani v těch postavách nepoznávám Severuse se Siriusem, ale nápad je to dokonalý a detaily jsou boží.”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Šestistopý krasavec Snape mě strašlivě irituje, ale aspoň je pochopitelná Siriusova neukočírovatelná posedlost. Pak jsem trochu přeskakovala, úplně tomu Stockholmskému syndromu v tomhle případě nevěřím. Ovšem poslední dva odstavce příběhu dávají tu pravou šťávu.”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Líbilo. Věty o jednom slovu i strohé dialogy se k evokování naprosté nicoty, ve které se oba ocitli, velmi hodí. Naprosto věřím, že tak extrémní prostředí by z nepřátel na život a na smrt udělalo milence, co jiného by tam taky sakra mohli dělat.”

Absolution - fanart

Autor: mywitch      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Nádhera, emoce z toho přímo čiší. (A Severus má z vězení ostříhané vlásky!)”

Zkouška

Autor: Morgana Ehran      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Ha, to jsem úplně zapomněla, že tahle povídka vznikla. To byly časy. Fanfiction fakt fakt může vzniknout na cokoliv.”

Full Stop

Autor: acedie      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Jsem velmi spokojena, neboť takhle si představuju, že by Snape po válce přežíval, a bez toho, aby ho někdo dál potřeboval a dával jeho životu smysl, by brzo skončil. Mnoho povedených scén, nic se zbytečně nepitvá pořád dokola. Řada zajímavých nápadů, zručně podaných, žádné kostrbaté vysvětlování (třeba anabáze Snapeova portrétu, rozhovor s Robardsem, zmijozelská léčitelka...).”

Jelen

Autor: Kleio      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Hm, hm, hezké eufemismy, ale moc nevěřím, že by se Václav svěřoval zrovna Zikmundovi.”

Prodaný!

Autor: blpaintchart      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Na dialogovou povídku dobré, snesitelná délka a má to nápad. (Překlad na dvou místech škobrtne, ale celkově je povedený.)”

Dobře odvedená práce

Autor: purplefluffycat      Jazyk: ČJ

finde:

“paráda Velké díky Bedrníce, že udržuje deník v akci.”

Walking the Monochrome

Autor: Emily Waters      Jazyk: AJ

finde:

“úžasná povídka, čirá melancholie”

Walking the Monochrome

Autor: Emily Waters      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Sirius pečuje o Snapea, který nic nevnímá a na nic nereaguje, je možná na jeho psí podobu. Docela pěkně zpracované AU, kde je Voldemort poražen, ale Harry i jeho rodiče zůstanou naživu. Siriusovo postupné přivykání si na Snapea, je dobře popsané (přeskakování mezi časovými rovinami), a i když to není slash, tak se k ní vracím. Je taková melancholická, protože Snape se ani na konci úplně nevzpamatuje.”

Gildy´s Pleasure Parlor - fanart

Autor: mywitch      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Ha ha ha, tohle mě pobavilo. Kromě několika Zlatoslavových prdelek se mi líbí ty vznášející se svíčky.”

Stránky: