Komentáře - Říjen 2020

Stránky: 

Christmas Portrait - fanart

Autor: Nimori      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Mají oba takové uhrančivé pohledy, musím na furt koukat.”

Better late than never

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Ok. Hezký svetr.”

Wormwood and Asphodel

Autor: Stella Moon      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Hmm, zajímavé.”

Impromptu

Autor: Lizard / lizardspots      Jazyk: fanart

bedrníka:

“No, Lizard namalovala rozhodně lepší. Víc než to, že si nejsou moc podobní, mi vadí ten falešný oheň v pozadí. Ale ta pozice, kterou zaujímají, je sama o sobě hezká”

Bittersweet

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Pěkné. Snape teda vypadá asi tak v Harryho věku, ale má moc hezky rozprostřené vlasy a líbí se mi ta červená.”

Nič nie je jednoduché

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

bedrníka:

“Fakt se mi líbí, jak Tesska píše sex. Děj mě až tak neuchvátil, všechny postavy působí, jako by snad ani právě neskončils válka, ale napsané je to zručně, nenudila jsem se.”

The Veretian Flytrap

Autor: Just_Another_Day      Jazyk: AJ

belldandy:

“Po dlouhém čase čtu omegaversi, která dává smysl. A možná první, které dle mého dobře zapadá do fandomu. Už jsem říkala, že mám ráda tento fandom. :) Většina fakt odpovídá fandomu s tím rozdílem, že jde o omeaversi a Laurent se dostane s vojáky na hranici dřív než Damen padl do otrotví , takže se ti dva setkají za jiných rovnějších okolností.”

Sunday Afternoon

Autor: Calligraphy      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Mohl by to být úvod k docela zajímavé povídce o jejich vztahu (není mi moc jasné, jestli Ron o něm ví, nebo ne). Hezky napsané, ale takové... stručné.”

Collecting Potion Ingredients

Autor: Griffinhart      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Není náhodou Hermiona chytrá a schopná a se vším si ví rady? Kdyby ten nekňuba byl Harry, tak prosím, na něj by to sedlo...”

Unhealthy Fascination

Autor: Snapetoy      Jazyk: AJ

finde:

“xxx”

The Bold Knight Sir Remus and His Half-Blood Not-A-Princess

Autor: Skitty_Kat      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Tak prý pohádka pro Teddyho, takže nikdo nikoho nevykouří... chytré, vtipné a roztomilé v jednom.”

Snupin - fanart

Autor: LisbethTheFirst      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Remus má taková zamilovaná kukadla. :-)”

Full Moon - fanart

Autor: Umino-aka-Morskaya      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Taková domácká atmosféra.”

Love Potions - fanart

Autor: satsukei      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Líbí se mi ty barvy a ostrá ohraničení. A jak Severus vypadá napjatý i ve spánku, kdežto Remus se ukojeně usmívá.”

Blbej den

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Pěkné náctileté dialogy, zvlášť se mi líbila interakce Severuse s Křiklanem (a jeho lektvarnická kompetence). Povídka má správnou dynamiku, vtíravou zimní atmosféru, zkrátka, zdá se mi z Froxiných snupinů nejlelpší.”

To, co zůstalo nevyřčeno

Autor: nimrod9      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Dialogy se myslím povedly, na pošťouchnutí Severuse do té správné náruče naprosto dostatečné. :-) A překlad se taky povedl.”

Za múrmi Azkabanu

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

bedrníka:

“Moc se mi líbí, jak Tesska (nejen tady) podává sex - tak akorát podrobně, doplněný pocity aktérů, pěkně na střídačku. Tu vzájemnou vášeň jim věřím. Kingsley jako záporák je překvapivá volba, závěr s Prince Hall a dětičkama mi přišel až moc romantický, ale je milosrdně krátký (a Ron, který Snapea poráží v šachách, se mi zamlouvá).”

Remusův pláč

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Ach, zkušený milenec Severus Snape v hedvábné košili. Remusovo nadšení chápu, ale není to SS podle mého gusta.”

Autorita

Autor: KateKintail      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Zábavné.”

Aspoň chvíli na čtení

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Hezké. Líbí se mi, že Remus vystupuje jen coby nadržený mlčenlivý vlkodlak. Skoro mi ani nevadí, že ten skvělý vlkodlačí sex je popsaný jen v náznacích poloh , příprav a dozvuků.”

Síla úplňku

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Takové jako že pocity. Pěkná čeština.”

Rape Me

Autor: Mania Dardeville      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Ok, není to špatné.”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

lymmet:

“Ach, Bože. Vždycky čekám, kdy se za oslovením Severe! objeví i zvolání Jihu! Východe! Toto a trapně melodramatická, podivná povídka.”

A Seductive Prisoner - fanart

Autor: Qitian      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Líbí se mi Ar-Pharazônova římská póza i jeho zaujatě-zamyšlený výraz. Nebála bych se to označit za preslash. :-P”

Fanart100: Winter

Autor: Qitian      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Myslím, že to tu scénu docela vystihuje. Líbí se mi, jak je nakreslená noční obloha, ledové kry i jak se do nich zjevně opírá studený vítr.”

Stránky: