Komentáře - Leden 2020

Poprvé je nejhorší

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Čítala som už viac krát, PWP s troškou príbehu.”

Bílá

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Neverím, že som nekomentovala zatiaľ. Poviedka jemná a plná citu ale niečo jej chýbalo. Taká sladká oddychovka.”

Dědečkův malý andílek

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Prvý diel mi prišiel o trošičku lepší. Trošku by som si želala aby autorka zapracovala na tom, možno to trochu rozviedla alebo pridala ďalšie pokračovanie.”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Čítala som niekoľko krát a určite sa vrátim znovu :)”

Cambiare Podentes: Invocare

Autor: Jordan Grant      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Určite sa ešte z radosťou vrátim znovu. Už som prečítala viac krát. Na môj vkus príliš veľa opisovania a príliš dlhé, ale to iba detail.”

Po čem muži touží

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“:)”

A rána jsou zde stejná

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Roztomilé :)”

A sova jménem Romeo

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Prečítané, bolo to pekné ale asi sa k poviedke už nevrátim. HP/DM nie je práve moja šálka čaju ale bolo to pekné”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Veľmi milá a pekná poviedka. Určite sa k nej ešte v budúcnosti vrátim :)”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Veľmi podarená a vtipná poviedka. Žiadne veľké ťažké dejové zvraty alebo rozhodovanie hlavnej postavy. Vtipná, oddychová poviedka. Určite sa viac krát vrátim.”

Harryho prvý trest

Autor: kbinnz      Jazyk: SJ

LiviaCullen:

“Milá poviedka ktorá stojí za to si prečítať.”

Nezáměrně tvůj

Autor: Dinkel      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Veľmi často sa k poviedke vraciam, keď si človek odmyslí niektoré veci ako je to množstvo chýb a nektorých nezmyselných viet alebo rozhovorov, tak človek nájde veľmi peknú, rozkošnú a milú poviedku. Je málo preložených HP/LW poviedok a toto je myslím, jedna s tým ktoré sa aj dajú čítať. Občas mi vadilo ako sa Harry správa ako 13/14 ročný chlapec a nie na svoj vek. Chápem, že tým autorka chcela naznačiť, že je to milý, KREHKÝ a zneužívaný chlapec ktorý dá každému tretiu a štvrtú šancu ale nemusel sa správať a tak detinsky.”

Snowball Universe – Svět mizivé šance

Autor: Sheankelor, Yengirl      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Veľmi vydarený príbeh, krásne napísané. Veľmi sa mi pozdáva prístup autorky ku tejto obohranej téme, vďaka čomu je to úplne iný príbeh. Spôsob akým je poviedka napísaná, jej dodáva práve to čaro a pokoj ktorý z nej vyžaruje.”

Ve svatyni

Autor: suitesamba      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Milá sladká jednorázovka :D”

Ochrana Harryho

Autor: Ravenrosebud      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Nebolo to úplne najhoršie ale čakala by som aj viac trošku, ako vkusná jednorázovka celkom fajn”

A Clandestine Reality

Autor: Tears of Ebon-Grey      Jazyk: AJ

GwenLoguir:

“postavy mozno trochu AU, ale velmi som si to uzila”

Harry Vrána

Autor: Robst      Jazyk: Ostatní

Haniiinka:

“Božské sice dlouhé ale úžasně propracované. Harry je tak sladký.”

Velký omyl Moudrého klobouku

Autor: ester-ka      Jazyk: ČJ

NikaV:

“Povídka mě docela bavila, i když ted s odstupem se mi zdá trochu nereálné, že Draco je v sedmém dílem takovým vyvržencem. Za to hlavní hrdinka se mi zdá dobře a uvěřitelně napsaná.”