Komentáře - Červenec 2019

Snowball Universe – Svět mizivé šance

Autor: Sheankelor, Yengirl      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Naprosto skvěle”

Bílá

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Krásná, sladké a nenáročné čtení na podmáčené odpoledne”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Ke konci byl Draco až přehnaně mocný, ale povídku jsem přečetla s chuti”

Two Tattoo

Autor: Bernanrd      Jazyk: ČJ

Haniiinka:

“Coo tetování nebo povídka”

Cambiare Podentes – Madurare

Autor: Jordan Grant      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Prečítala som celé aj keď mi to zabralo čas a čítala som z pra mesačnými prestávkami... raz som musela začať od znova aby som si pripomenula dej. Veľmi podarený preklad skvelej poviedky, jej dĺžka bolo to čo som na nej milovala najviac. Určite odporúčam prečítať ale pozor nie je to niečo čo za večer prečítate”

Šípková Růženka

Autor: Вириена      Jazyk: ČJ

Pogroma:

“ehm... vtipe vylez??”

Two Tattoo

Autor: Bernanrd      Jazyk: ČJ

twotattoo:

“Yes”

The Language of Flowers

Autor: Lady Strange      Jazyk: AJ

Haniiinka:

“Historie na mně az moc Pýcha a předsudek jsem jen viděla film ale autor to mel do detailů zpracované .Můj šálek čaje to není ale ten konec jsem si užila”

Cambiare Podentes – Madurare

Autor: Jordan Grant      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Maduare se mi líbilo od začátku až do konce (Konec jsem si přiznávám dočetla v angličtině s googlem. Já nedokážu být moc trpělivá :) ) Pokud jde o mne je to celé skvělé. I když musím dodat, že dlouhým povídkám asi svědčí, když máte možnost je číst na jeden zátah. :) . Já to tak udělala. Mé nejoblíbenější scény: Harry si Severusem vyřizuje jeho nevěru + úplný závěr, který je vlastně tak trochu zrcadlovým odrazem konce z Invocare. / Alcea dokončila překlad.”

Jeden večer na ministerstvu

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“Po chvilce čtení mi došlo, že jsem to už kdysi dávno četla, ale stejně jsem se zase smála jako blázen :D”