Komentáře - Červen 2019

how big the hourglass, how deep the sand

Autor: Handful_of_Silence      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Radši se nesnažím přijít na to, co si kompenzuju tou svou oblibou hurt/comfort. Co už, mohlo být hůř. Pořádnej srdcedrásající H/C jsem už nečetla hezky dlouho, a tenhle mi tak nádherně rozhodil sandál, až mi slza ukápla. Vůbec nemluvě o tom, jak moje emoce válcuje ten motiv nalezení domova, a to v abstraktním slova smyslu, i v tom fyzickým v podobě domečku schoulenýho v malebné krajině pokojnýho venkova. Tahle povídka prostě věděla, jak na mě. Moc se mi líbí i ta myšlenka nadpřirozené bytosti lapené do pasti v podzemí domu, kterej střídá majitele a bez povšimnutí chátrá, a ona nemůže než čekat, až bude objevena a snad i osvobozena. Je v tom cosi nádherně tajemnýho až poetickýho. Přísahám, že v době Crowleyho a Aziraphalova dlouhýho odloučení mi vyrostlo pár nových šedin. Bylo to nekonečný, a vlastně nedokážu říct, v kůži kterýho z nich bych si přála být méně. Sakum prdum skvělá povídka. Sice si dovedu představit, že by se dala rozpracovat víc detailně – a pak by měla aspoň 200k slov a já bych ryčela blahem – ale v podstatě je perfektní i taková, jaká je teď. Jdu na pokračování.”

Jeden večer na ministerstvu

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: ČJ

Keta Mar:

“Super”

Jak to děti často dělávají

Autor: Lux      Jazyk: ČJ

Keta Mar:

“:-)”

Fridays - Pátky

Autor: Aunt Gytha      Jazyk: ČJ

Keta Mar:

“:-)”

Poškození pod kontrolou

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“2, 5*”

A Lesson in Timelines

Autor: littleredkoalabear      Jazyk: AJ

Nikdo zajímavý:

“...”

Rodinné vazby

Autor: xXDesertRoseXx      Jazyk: ČJ

SoraZar:

“Je to asi nejlepší severitus, jaký jsem četla... Věčná škoda, že není dokončený.”

Pohádka o nedokončeném polibku

Autor: emynn      Jazyk: ČJ

Keta Mar:

“:-)”

Čtvrtý do rodiny

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Keta Mar:

“:-)”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Keta Mar:

“:-)”

Eyes of Serpent

Autor: Rosemary      Jazyk: ČJ

Keta Mar:

“Dočetla jsem to. Nevím proč, nevím jak, ale dočetla”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

Keta Mar:

“Tohle dílo je velmi propracované. Miluju ho. Vím, že kdyby autorka dílo po letech dokončila, už to bude jiné. Ale s velkým nadšením bych ho četla znova a znova. Krása”

Sex 101 profesora Snapea

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

Keta Mar:

“:-)”

Léčebné metody

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Keta Mar:

“Krátké, ale pobaví”

Skryté cesty

Autor: Seiyuu Bishies      Jazyk: ČJ

Keta Mar:

“Autorka napsala velmi povedený příběh. Otevřený konec mi nevadí. Návrat do časů Merlina mi moc ale neseděl.”

The Language of Flowers

Autor: Lady Strange      Jazyk: AJ

GwenLoguir:

“ja som sa v tom stracala, ale priznavam, ze som nemala trpezlivost na footnotes, tak to moze byt aj tym... a nebola som z toho prilis unesena.”

3 Slytherin Marauders

Autor: severusphoenix      Jazyk: AJ

GwenLoguir:

“dlhe, rozhodne, pekne, rozhodne :) tomova postava je velmi dobre rozpracovana. vela veci je velmi dobre rozpracovanych. podanie drakov sa mi tiez velmi paci. nemam to docitane druhy krat, tak si nepamatam koniec uz, aby som to dohodnitila...”

For Hogwarts: A Regency Gamble

Autor: Subversa      Jazyk: AJ

GwenLoguir:

“poviedku som neoznacila ako slash, kedze hlavny par nim nie je, ale bude tam iny par na slash (but no spoilers). je to dobre podla mna, ale vracat sa k tomu vyslovene nechcem, kedze vztah hlavneho paru mi menej sadol co sa tyka osobnostnej vyspelosti.”

Of Muggles and Magic

Autor: Aurette      Jazyk: AJ

GwenLoguir:

“nie presne moja salka kavy, ale dobre napisane”