Komentáře - Květen 2019

Lekce tajů nejvyšších

Autor: Seiyuu Bishies      Jazyk: ČJ

Keta Mar:

“Naprosto jednoduché, ale dost oddechové čtení. Harry mi přišel dost nevyspělý, ze Severuse to trochu udělalo pedofila.”

Invaze rušivých elementů

Autor: Tess      Jazyk: ČJ

Pogroma:

“Pokud trpíte močovou inkontinencí, tak tuhle povídku rozhodně nedoporučuju - jen by váš zdravotní stav zhoršila. Já inkontinencí netrpím, a stejně jsem uchcávala smíchy! O Hvězdných válkách vůbec nic nevím a přesto jsem se bavila jak už dlouho ne. Autorka je evidentně inteligenčně na výši a povídce to hodně prospívá. Trochu závidím ten smysl pro humor, já takhle vtipná být neumím. (Třeba na streptokoky do smrti nezapomenu :D ) Interakce se Severusem byly boží - snesla bych jich víc. Obecně se všemi postavami bych snesla o něco víc interakcí. To byl trochu nevyužitý potenciál. Myslím, že by na to autorka dokázala vymyslet dost nápaditých situací... Každopádně skvělá oddechovka :-) Dobrá práce, děkuji ;-)”

Potio felis

Autor: Pale-Slytherin      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Spôsob akým harry a severus spolu komunikovali sa v malo ktorej poviedke nájde a preto aj keď je toto hrozne klišé sladarna tak ju robí práve toto výnimočnou”

Dokud nás smrt nerozdělí

Autor: Nexin      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Nehovorím že to je zle len mne sa to nepáčilo... bola som zmätená a nevedela som kde je noha a kde päta... určite sa nájdu taký ktorým sa to určite páči ale mne nie ...”

Even Without Looking

Autor: maniacalmole      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Já jsem tak nějak tušila, že si o těch dvou přečtu víc než jen tu jednu povídku. Začala jsem knihou Good Omens, a tahle fanfikce těsně následovala, protože jsem je zkrátka potřebovala vidět, jak si to řeknou na plnou hubu. Even Without Looking je neskutečně sladká povídka, která mi dokázala dokonale simulovat pocity zamilovanosti a utvrdila mě v tom, že je stokrát moudřejší a lepší zamilovat se do příběhů o tom, jak se někdo zamiluje do nejlepšího přítele, než se sám zamilovat do nejlepšího přítele. Mohla bych láteřit na to, jak jsou s Crowleym natvrdlí, že jim to za 6 tisíc let nedošlo, ale radši mlčím. Aziraphalovy pokusy o balení smrtelníků byly roztomilejší než video s kýchající pandou, i to s oslíkem, co si myslí, že je pes. A zhruba v polovině mi navíc v hlavě začal znít song Lets Fall in Love od kapely Mother Mother a ten tohle story povýšil na perlu mojí mentální kinematografie. Citace z romantických textů klasické literatury skvěle zapadly do příběhu vyprávěnýho z Aziraphalova POV. Takže jediná výtka, kterou bych mohla utrousit, by asi byla, že se Crowley mohl zdržet dýl.”

Taniwha

Autor: Elsa      Jazyk: AJ

GwenLoguir:

“...”

Dokud nás smrt nerozdělí

Autor: Nexin      Jazyk: ČJ

Haniiinka:

“Hm”

3 Slytherin Marauders

Autor: severusphoenix      Jazyk: AJ

Haniiinka:

“Boží. Krásné propracované a dlouhé .a dokončena hurá”

Dychtivý šepot

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

Keta Mar:

“Autorka má talent”

Vsázet s Pansy se (ne)vyplácí

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“Upřímně, je to zdlouhavé, chvílemi fakt nudné, jak se postavy snaží znít neskutečně moudře, všichni jsou dost OOC. Nápad skvělý, ale zpracování nic moc.”

write this number down

Autor: pocky_slash      Jazyk: AJ

belldandy:

“4-5. Je jasné, že být světově hledaným teroristou a do toho zvládnout výchovu dvou děti není úplně snadný úkol. A přesně do té role se dostal Erik Lehnsherr. Není až tak neuvěřitelné, že pro případ, že centrum Bratrstva bude napadano, se rozhodne Wandu a Petra instruovat, že mají hledat bezpečné útočiště v sídle jeho starého přítele a nepřítele zároveň. Tam budou nepochybně v bezpečí. A tak se stane, že se Peter a Wanda jednou ocitnou v Xavierově škole pro nadané děti. Erik si je o něco později vyzvedne a vše může být tak jako před tím... Nu, mohlo by, nebýt toho, že za čas se Wenda a Peter objeví zas... a pak znova... a znova... a tak pořád dokola. Po pravdě sídlo Bratrstva není ideální útočiště pro dvě děti mladšího školního věku. Není tam bezpečno, není tam zábava ... a v sídle Xaviérů je škola a v ní se učí děti podobného věku a podobných nadání. Jenže, jak se k tomu má postavit jejich otec? Ten zatracený Charles musí mít vždycky navrch. Tohle fungovalo. Narozdíl od pokračování, kde jsem měla pocit, že se Erik se situací smířil nakonec nějak snadno, tak tady to bylo všechno vybalancovaný tak akorát.”

Dopisování se Snapem

Autor: asnowyowl      Jazyk: ČJ

Keta Mar:

“Nápad s dopisováním mě nadchl, ale mohlo to být zpracováno lépe, 3-4”

Dokud nás smrt nerozdělí

Autor: Nexin      Jazyk: ČJ

Keta Mar:

“Něco mi chybělo, ale v celku to nebylo špatné”

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Keta Mar:

“, , X"”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Keta Mar:

“Přečteno jedním dechem. Nádherná”

Burnt Down to the Soul

Autor: Elsa      Jazyk: AJ

GwenLoguir:

“zaujimave, ale tazke a mimo mojho vkusu”