Komentáře - Červen 2018

Pejsek nebo kočička

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

Lenka97:

“Nemám slov, v jednu chvíli jsem měla i slzy v očích.”

Protože JÁ za to stojím...

Autor: Martan      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“Pobavilo, ne že ne :)”

Brumbál je teplej

Autor: Nelien      Jazyk: ČJ

Rulie:

“ne ne ne - tohle ani není směšné”

It's Not A Love Potion - Není lektvar jako lektvar

Autor: CrystalP734      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Přečteno asi za týden po večerech. Je to přesně to, co bych označila za průměr. Klasika, kde jsou hlavní postavy spolu nucené trávit čas. Místy to bylo milé, celkově se to četlo hezky. Jen některé části mi přišli trochu trapné a chování vedlejších postav mi přišlo naprosto OOC, možná se mohli vypustit úplně. Jinak nemám co vyčíst, pokud nepočítám český překlad. U toho jsem se docela nasmála, možná tam je celková znalost jazyka, ale je postrádaná znalost samotného HP v Aj (Záměna kouzel v překladu, nepochopený HP slang, ...). No, ještě že jsem měla po ruce originál abych věděla na čem jsem. A pak je tu ta věc s rychlo-vyřízením LV, u které jsem se nemohla rozhodnout, jestli se mi to líbí nebo ne. Mně totiž ve slashích většinou přítomnost LV hrozně ruší a obtěžuje, takže jsem byla ráda, že to bylo za mnou během pár odstavců, ale zase až takhle...?”

Brumbálovo tajemství

Autor: libik      Jazyk: ČJ

DenDella:

“No.....spíš ne.”

Brumbál je teplej

Autor: Nelien      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Ou! Tak tohle si v paměti uchovávat nemusím.”

Protože JÁ za to stojím...

Autor: Martan      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Mně je tohle tak zatraceně sympatické! A opravdu skvělý nápad.”

Brumbál je teplej

Autor: Nelien      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“Wtf.”

Brumbálovo tajemství

Autor: libik      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“...”

Jsou světla, která nevidíme

Autor: Midagere      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“Něžňoučké, jak jen může být... ♥”

Čajový dýchánek

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“...”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Trvalo mi docela dlouho, než jsem se odhodlala něco o Klíči napsat. Dílo s nejvíce hodnoceními...doporučované a známé...doprovozené stovkami komentářů. Sama jsem tomu tedy přikládala velkou váhu ještě před první kapitolou. Celé jsem to četla necelý měsíc, řekla bych, že jsem při čtení nijak nešetřila časem, ale nikam to nevedlo. Při čtení prvních 20 kapitol jsem lezla po stropě a trpěla. Snažila jsem se přijít na to, kde je to úchvatné skvělé dílo, které (dle komentářů) mění lidem životy. Čekala jsem na slash, čekala jsem na zábavu, čekala jsem na NĚCO. Ale nic se nedělo. Uběhly 2 týdny čtení a já jsem si začínala myslet, že čtu nějaký jiný Klíč. Až v posledních 10 kapitolách mě některé vyjádřené myšlenky nakoply a daly mi sílu číst dál. K ději se nebudu vyjadřovat, jen zmíním, že jedenáctiletá Lily mi byla pro mě ve slashi naprosto zbytečná, otravná a rušivá postava, která mi vážně lezla krkem. Nevím, co si o Klíči mám myslet. Dílo to bylo asi promyšlené, ale sebralo mi hrozně moc hodin života a že by bylo tak skvělé?? Může to jedna dojemná kapitola na konci a jedna půlkapitolová postelová scéna napravit? Je možné váhat nad známkou 5* a 1* v jednu chvíli? Nevím...po tomhle čtení nevím nic! Elysejský klíč pro mě zůstane největší záhadou v celém FF světě.”

Travičská sága

Autor: Nerla, Mae      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Fajn oddychove citanie. Dej plynie rychlo a napad je originalny. Mozno sa niekedy este vratim.”

Nejlepší vyhrává

Autor: SilentAuror      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Naprosto postrádající logiku, ale sakra žhavé. :D”

Pravdivé lži

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Zase jeden alternativní konec. Smysl nic moc.”

Pravdivé lži

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Vcelku o ničem.”

Evansovy děti

Autor: ???      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Nápad originální a povídku jsem dočetla, ale musela jsem dokonce i sem tam přeskakovat, protože to bylo pořád to samé dokola a tudíž dost nuda!”