Komentáře - Prosinec 2018

Hranolky u diktátora

Autor: Pir8fancier      Jazyk: ČJ

lymmet:

“Neobvyklé, neotřelé a velmi dobře napsané.”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Mně tohle téma tlak nezvedá. Ale napsané to bylo dobře a ten konec je peckovní. Možná bych hodně změnila názor, kdyby nebylo toho spoileru v poznámce, takže jsem si dovolila ho odstranit.”

Čajový dýchánek

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Zajímavé, takový průměr. Jen to rozuzlení se mi nelíbilo.”

Špatnosti

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Kruté a fantasticky napsané. Určitě nadprůměrná povídka, u které se mi tajil dech. Nebylo to ani porno, ani filosofie. Zkrátka tak akorát.”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Tohle mě tedy neokouzlilo. Musela jsem se celkem přemáhat, abych to dočetla až do konce. Mpreg mi většinou nevadí, ale tady byl pojatý tak mudlovsky, že mi spíše překážel. Nucený svazek zde byl nějak moc vítaný, a to pak postrádá smysl toho nuceného sbližování. Hlavní myšlenka a plán zahrnující znásilnění mi ale přišel fascinující – jak snadné je využít omezenosti druhých. Když ale přišla část s elfy, chytala jsem se za hlavu. Cože?! Elfí říše? S elfy mocnějšími než Voldy? A Draco s 90 % elfí krve? A navíc jenom tak náhodou i vládce počasí? Ne – tak to vám nežeru. Jako celek je to ale slušně napsané a zase naprostá tragédie to není. Závidím těm, kteří se v tom vyžívají a v hloubi duše jim i rozumím. Má to přeci jen něco do sebe. Horší 3*.”

Harry Potter: Drarry vs. Snarry - SLASH

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

AdelleR:

“Chcípala jsem smíchy xD”

Znovuzrození

Autor: Chryse      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Řešení případu mi přišlo trošku zbytečné, ale jinak skvěle napsané. Experimentující Sherlock byl rozkošnej.”

Desiderium Intimum

Autor: Ariel Lindt a Gobuss      Jazyk: ČJ

Kaszia:

“Dílo jsem kdysi rozečetla a skončila u prvních kapitol, kdy mi přišla hlavní myšlenka a pointa taková nereálná. Po čase jsem se k tomu vrátila, abych tomu dala ještě jednu šanci. Když jsem se prokousala "trapným" začátkem, začalo mě to bavit podstatně víc. Snape je tady tak "snapeovský", že je snad "snapeovský" až moc, a je podle mě OOC z úplně jiné strany, než ve většině povídek (ve většině povídek je Snape milejší, tady je snad ještě větší bastard než v původním znění). Což po mnoha sladkých fanfiction byla taková pěkná změna. Jejich vztah je nezdravý, šílený, zavrženíhodný - a právě proto je to jedinečné. Patří to z mého pohledu do takového toho období dekadence, temnoty. Je tím ta povídka prostě jedinečná. Líbí se mi, že atmosféra člověka pohltí - pokud se člověk cítí při čtení chvíli trapně za Harryho, potom smutně za Harryho, potom naštvaně na Harryho, pak je kniha napsaná dobře. Má své mouchy, není to moje "nej", ale rozhodně je velice dobrá... z určitého úhlu pohledu. :)”

s e c r e t [•]vampire!Draco•Harry[•]

Autor: SciFiNerd92      Jazyk: fanvid

DenDella:

“...”

Harry Potter: Drarry vs. Snarry - SLASH

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

DenDella:

“Tak tenhle mám ráda :)”

Harry Potter: Oh, you touch my tralala -gen. SLASH

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

DenDella:

“...”

Nejkrásnější vzpomínka

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

lilith3913:

“Citlivá, dobre napísaná, mrzí ma len, že som ju nenašla skôr.”