Komentáře - Listopad 2018

Den her aneb hry bez hranic

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

lilith3913:

“Pridávam si pripomienku: NEČÍTAŤ KEĎ OKOLIE SPÍ!!!! A nachystať si vreckovky.”

Soulmates

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Zvláštní románek. Místy krásný, ale po většinu času spíše uspěchaný a nepochopený. Povídka se schizofrenií mě dost zajímala, nebylo to napsané nejhůře, ale stejně si myslím, že několik věcí je mimo mísu. Nezdálo se mi, že by někoho opustili úplně všichni proto, že se rozejde se svou holkou. Taky mi tam moc neseděl ten otevřený konec, celkově se vlastně v posledních pěti kapitolách nedělo nic a nejednou všechno. Přišlo mi, jako by to už autorku nebavilo, tak to rychle splácala do sebe, udělala rádoby happy end, ale my vlastně nevíme nic. Oceňuji psaní romantických scén. Celkově se mi to líbilo, i když mě to vůbec nevtáhlo do děje.”

Alfa a omega

Autor: SallyPejr      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Opravdu jen povídka pro upřesnění pojmů, na mě málo propracovaná a konec strašně urychlený. 3, 5*”

Můj očistec

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Dech beroucí a kruté. A zároveň tak uvěřitelné. Na konci jsem už jen kroutila hlavou. Opravdu úžasně napsané hluboké drama. Slzu jsem sice neuronila a vracet se k tomu také nebudu, ale bylo to téměř nadprůměrné. Jen rozdělení kapitol trochu zbytečné a zmatené.”

Vsázet s Pansy se (ne)vyplácí

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Zajímavý nápad. Možná trochu zdlouhavé, ale jinak jsem se u toho jak bavila, tak dojímala. Dlouholetí nepřátelé se do sebe během chvilky zamilují, jak už to v Drarry bývá. Lepší průměr.”