Komentáře - Září 2015

Stránky: 

Dear Hermione

Autor: Dayspring      Jazyk: AJ

AdelleR:

“Nic moc.”

Jak Draco Malfoy přestal být hetero

Autor: Faith Wood      Jazyk: ČJ

zmije:

“Možná to nebyl Draco, ale Crabe nebo Goyle pod maskovacím kouzlem, a skutečný Draco se chechtal za rohem, jak Pottera doběhnul.”

Ale, otče…

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“•.•”

Once Upon a Sleepless Night

Autor: Daaro Moltor      Jazyk: SJ

Cora:

“Celkově líbilo. Napříč celou povídkou jsem ale vrtěla hlavou nad tím, jak nelogické je, že i přes dramaticky se zhoršující Potterův stav (a hrozícímu nebezpečí, které by mělo jako vážně nedozírné následky) se ti dva neobrátili na "skupinu chytrejch"...”

Sedm dní

Autor: Emily Waters      Jazyk: ČJ

zmije:

“Skvělé a s naprosto dokonalými charaktery!!”

Skryté cesty

Autor: Seiyuu Bishies      Jazyk: ČJ

Cora:

“Do 25. kapitoly nejlepší HP povídka s upíří tématikou, jakou jsem četla. Líbilo se mi prakticky všechno. Severusova jinakost, jeho vztah s Brumbálem, Harrym i rodinou, hodně zajímavé vedlejší postavy; děj svižný a plný nečekaných zápletek, hojně, opravdu hojně akce. V následujících několika částech se mi ale bohužel rychlost čtení, čert ví proč, vrátila k normálu, a třicátou kapitolu jsem vnímala už jako vyloženě nevítaný zlom. Nemůžu v sobě utlumit pocit, že odklon od původního příběhu podstatně (a troufám si říct, že zbytečně) narušil tu podmanivou atmosféru předchozího vyprávění. Pokud někdy autorka povídku opět vyprostí z ledu, přečtu ráda znovu a celé; snad potom budu moct posoudit, na kolik se teď mýlím.”

Vkročil jsi do mých snů

Autor: Sharp Tonque      Jazyk: ČJ

Cora:

“2-3.”

Bradavická porada

Autor: Inkwolf      Jazyk: ČJ

Cora:

“Něco jsem přečetla s dojmem průměrnosti, u něčeho poprskala monitor. Druhého bylo o dost víc...”

Maskovaný manžel

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Cora:

“Příjemné teplo se mi rozlilo v hrudi. Poslední kapitola vcelku trefná :)”

Jak Snape o vlásek přišel o sex s Potterem a ani o tom nevěděl

Autor: kolektiv HSS      Jazyk: ČJ

Cora:

“-”

Sedm dní

Autor: Emily Waters      Jazyk: ČJ

Cora:

“Geniální plán geniální mysli :). Chytré, účinné; vymyslel to vážně skvěle.”

Jak Draco Malfoy přestal být hetero

Autor: Faith Wood      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“A tak jako jo. Číst se to dalo.”

Jak Draco Malfoy přestal být hetero

Autor: Faith Wood      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“pobavilo a aj zajalo”

Jak Draco Malfoy přestal být hetero

Autor: Faith Wood      Jazyk: ČJ

lymmet:

“Potter v kožených kalhotách, ze kterých mu leze zadek a chová se jako štětka a Draco, který se chová spíš jako ušlápnutý a hloupoučký Stan Silnička a s Malfoyem nemá zhola nic společného. Hloupé, trapné a laciné. "Přečteno se zaťatými zuby" výstižně popisuje můj požitek z četby.”

Jak Draco Malfoy přestal být hetero

Autor: Faith Wood      Jazyk: ČJ

finde:

“výborná oddechovka”

Těžká rána opilcova

Autor: Frankie89      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“klasika s vtipným podtónom”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

kripolik:

“Tuhle povídku jsem našla uloženou v počítači a nebyla jsem si jistá jestli jsem ji už četla. Po pár stránkách mě bylo jasné, že už jsem ji četla protože mi to bylo hodně povědomé. Nepamatovala jsem si ale děj, a tak sem si řekla, že ji přelouskám znovu a byla to opravdu dobrá volba. Povídka je úžasná a nejspíš se k ní ještě někdy vrátím. Sice když jsem ji začínala číst tak jsem si říkala, že tehdy asi nebyla moc dobrá když si ji nepamatuji, ale asi to bylo tím, že jsem ji četla tak 4-5 let zpátky. (Stejné hodnocení přidám i k Mystikovi, protože tyhle dvě povídky beru jako celek a nemyslím si, že by byly nějak kvalitativně rozdílné.)”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

kripolik:

“Tuhle povídku jsem našla uloženou v počítači a nebyla jsem si jistá jestli jsem ji už četla. Po pár stránkách mě bylo jasné, že už jsem ji četla protože mi to bylo hodně povědomé. Nepamatovala jsem si ale děj, a tak sem si řekla, že ji přelouskám znovu a byla to opravdu dobrá volba. Povídka je úžasná a nejspíš se k ní ještě někdy vrátím. Sice když jsem ji začínala číst tak jsem si říkala, že tehdy asi nebyla moc dobrá když si ji nepamatuji, ale asi to bylo tím, že jsem ji četla tak 4-5 let zpátky. (Stejné hodnocení přidám i k Mystikovi, protože tyhle dvě povídky beru jako celek a nemyslím si, že by byly nějak kvalitativně rozdílné.)”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

elcasem:

“Pro mě je to výborná povídka, ke které se ráda vracím :)”

Šťastnější

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Fawi:

“Krátká povídka, na jejímž zpracování si dala autorka jako vždy záležet. Krásně zahřeje, a přitom současně rozesmutní. Ach Snape.”

Victor

Autor: LinG      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Na začátku se mi to líbilo. Jenomže pak začnou všude tryskat slzy a hlavní protagonisté se rozhánějí láskou jako neandrtálec kyjem. Ne, ty poslední kapitoly mi prostě nesedí.”

Neschopen hadího slova

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Garfielda:

“Všechno bylo předvídatelné, protože to tu bylo už několikrát. Mně to např. připomnělo některé staré povídky od Lamar na stejný pár. Ale je to napsaný tak, že se občas při čtení svírá srdce. Poznámka k překladu. Neseděl mi, po pár odstavcích jsem přešla na AJ.”

Victor

Autor: LinG      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pekne.”

My Little Kitten

Autor: BlueEyes White Dragon Sorcerer      Jazyk: AJ

Garfielda:

“Ano, roztomilé, až z toho brní zuby:(”

Take my Hand // Kirk & Spock .

Autor: MkbSTARDiapason      Jazyk: fanvid

Mrmla:

“--”

Stránky: