Komentáře - Srpen 2015

|<  >|

Společnice

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Jako ano. Ale přeslazené Snamione ála Pretty Woman? S přivřeným okem ano, dokud člověk nezačne myslet a nedojde mu, co právě Snejpímu provedli.”

Silencio

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Mám ráda povídky téhle autorky, i když jsou to většinou spíš roztomilé jednohubky... tady mám problém s postavami a dějem celkově, nějak mi to nesedělo, ale zase dočíst se to dalo, takže 2-3”

Roomies

Autor: AngelicDevil1      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“krásný překlad :)”

Přátelská sázka

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“:D”

Poslední vášeň

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Já nevím... ono je to napsané hrozně fajn i ten nápad je fajn, ale pak začnu mít stejný problém, jako u většiny podobných snamione”

Poslední přání

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“hm... chudinka Snejpí, tyhle povídky mu docela ubližují”

Odměna

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“pwp no... :D”

Na chvíli s tebou

Autor: Lady S      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Pár je vlastně moc zajímavý, jen to podání postav je...”

Hadí láska

Autor: Sainz de Rouse      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Tohle bylo vyloženě divný :D A povedené by to bylo, kdyby to bylo divnější... proč musí být Nagini žena?”

Dlouhý černý plášť

Autor: Bloodcult of freud      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“zamilovaná... (samozřejmě do originálu)”

Co se ti líbí, máš mít v užívání

Autor: Deeble      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Nejsem fanouškem snamione, ale zase uričtě raději než snarry. Tohle má ovšem pár geniálních nápadů, několik opravdu povedených dialogů, naprosto skvělý překlad (díky Rio) a hlavně jsem tomu ochotna věřit, což je většinou můj problém s tímhle párem.”

Úžasná karikatura intimností

Autor: AnnasellaEmm      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Jak nemám dramione v lásce, tak tohle se člověku prostě líbit musí.”

Vánoční přání Draca Malfoye

Autor: Rhysenn      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“jaj :)”

Underwater Light

Autor: Maya      Jazyk: AJ

Nel-ly:

“V originále to má svoje kouzlo a tak jsem u něj ráda zůstala :)”

Udělej to Dracovi

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“já se nasmála”

Týmový duch

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Cheryl :))”

Too Many Potters - Příliš mnoho Potterů

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Hádám, že kdybych se s podobným nápadem už dříve nesetkala, udělalo by to na mě větší dojem. Ale setkala a podle mého to bylo mnohem lépe využito... každopádně Cheryl jako vždy prostě umí a hlavně to, v čem je nejlepší :D PS. Překvapuje mě, kolik povídek od ní je přeložených, a já se prokousávala originálem.”

The Leaky Cauldron

Autor: Phoenixstrike      Jazyk: AJ

Nel-ly:

“Takové... neurazí ani nenadchne. Hezké a dneska už asi hodně "klasické".”

The First Time

Autor: Estriel      Jazyk: AJ

Nel-ly:

“Napsat něco opravdu krátkého, co všechno vystihuje, je hrozně složité. Ale občas by se hodilo s tím minimalismem přeci jen něco provést...”

Svit v tvých očích

Autor: Ivet      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Těch kapitol je moc a jsou až přííliš krátké. Taky když člověk nečetl celé najednou, začínal se občas ztrácet. Ale ten nápad! 3, 5”

Svetlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: SJ

Nel-ly:

“četla jsem originál na ff.net a užila jsem si to... hezké, milé, chvílemi nápadité, ale zase ne až tak, že bych měla touhu se k povídce znovu vrátit 3, 5”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Moje první opravdu dlouhé drarry a první povídka, kdy jsem přistoupila na mpreg a nevadilo mi to. Opět několik vážně geniálních nápadů, i když chvílemi to drhne a fuffoidní je to možná až moc, ale no bože...”

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Miluju! AU? Naprostý. OOC? Chvílemi absolutně! Je to vysvětleno? Ano!... Asi by to chtělo víc zapracovat na příběhu, trochu upravit konec a uznávám, že se to všechno seběhlo tak nějak zvláštně. Ale v povídce je několik totálně geniálních nápadů, a tak je mi to fuk...”

Red Hills

Autor: Akame Sora      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Začátek super, polovina fajn, ke konci to začalo být... no, i dlouho po dočtení na povídku vzpomínám a to se cení.”

Meow

Autor: Byaghro      Jazyk: AJ

Nel-ly:

“:))”

|<  >|