Komentáře - Srpen 2015

|<  >|

Vanity

Autor: Wartcap      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Výborně promyšlené, výborně napsané, výborně přeložené... moc dlouhé, spousta logických chyb, chvílema absoutně nesmysly a zbytečnosti a přeslazené. Je škoda dát tomu 3 a zapomenout to ve vodách průměru, ale na 4 to není.”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Ono je to napsané moc hezky... ale tak kýčovité a srdíčkovité, až je člověku, co má toho Seva opravdu rád, spíš špatně. 2, 5”

Šalamounek

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“moc sladké mi to nepřišlo... ale to bude tím, že takové podle mě povídky se SS být nemají”

Stávka

Autor: vanityfair      Jazyk: SJ

Nel-ly:

“neurazí, nenadchne, vracet se k ní nebudu 2, 5”

Soud Severuse Snapea

Autor: FerPorcel      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Asi jsem moc nepochopila... no, nevadí”

Potvůrka II.

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“milé mi nepřišlo ani jedno, tady jsem jen měla problém i dočíst”

Potvůrka

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“ehm... ne”

Pomocná ruka osudu

Autor: Annie Talbot      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“T_T”

Opertus vitalis

Autor: snapeovky      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Hm... přesná ukázka hlavních problémů většiny povídek, které se zaměřují na SS”

Odmítnutí

Autor: little beloved      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Naproto dokonalá povídka, asi nejlepší, co jsem četla v páru HG/SS a co víc, v téhle asi jediné bych doopravdy uvěřila, že se to mohlo stát. Evi hrdě pokračuje v úžasném překladu, ale já nemohla čekat, přečetla jsem celé během dvou nocí, naprosto nadšená.”

Noc, kdy zhasly hvězdy

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Opět si myslím, že hodnotit drabblata je trochu scestné, ale budiž... tohle bylo o ničem. Obdivuju autory, kteří dokáží napsat smysluplné drabble (nepatřím k nim, bohužel :D) a tohle to nebylo.”

Nikdy není tak zle, aby nemohlo být ještě hůř,

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“ehm... cože?”

Nezapomeň na mě

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“No je to OOC, co si budeme povídat... jako většina snamione. Ale je to hezké a přijde mi, že se autorka minimálně snažila udržet trochu charakter a i příběhově se povedlo. Děkuji za krásný překlad :)”

Návrat domů

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Sladkosti, tvé jméno je...”

My Immortal

Autor: Tara Gilesbie      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Ukázka těch doopravdy špatných, ale takovou blbinu je snad i zbytečné glosovat. Ale udivuje mě, že se překladatelka dostala až tak daleko O_o”

Ministerský ples

Autor: debjunk      Jazyk: SJ

Nel-ly:

“Chudinka malej Zmijozel T_T”

Krásní a odvážní

Autor: Edna      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Asi jsem to nepochopila. Parodie ráda nemám a moc nečtu, ale... neměly by být vtipné?”

Jahody

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Napsané je to krásně, ale tohle prostě není Snape”

Člověk míní, život mění

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Problém pro AU, Snamione a postwar dohromady je, že člověk se při psaní musí zamyslet. Alespoň trochu logicky a smysluplně by to vypadat mělo (plus charaktery, že,), aby to byla fanfikce na oblbíený svět a ne jen povídka s převzatmi jmény.”

Budoucnost začíná dnes, ne zítra

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Vím, jak wixie píše, takže se to dalo očekávat, ale co je moc, je moc... Pretty woman jsem schopná odpustit, i když s hodně přivřenými víčky. Tohle už ne. Snape je Snape a alespoň trochu se sám sobě podobat musí.”

Bradavická porada

Autor: Inkwolf      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“nemám ráda parodie, ale když to má pár doopravdy humorných chvilek... :)”

Autobusová zastávka (Bus Stop)

Autor: Marmelade Fever      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“:)”

*Vzpomínky*

Autor: Lumos      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“nope... věřím v hezký nápad i zpracování, a kdyby nešlo o HP, asi bych v hodnocení i přidala, ale... nope”

What could have been

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Proč takhle nemůžou vypadat všechny její Snamione?”

Strážce tajemství

Autor: switchknife      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“V podstatě erotická povídka... ale nápaditě napsaná a naprosto nepřeslazená, což je dokonalý.”

|<  >|