Komentáře - Srpen 2015

|<  >|

Jsi na tahu

Autor: Emily Waters      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ty šachy chci!”

Hrát hry

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: ČJ

kripolik:

“Není to sice žádný zázrak, ale stejně jsem se k tomu už několikrát vrátila. To samo o sobě vypovídá, že si to zaslouží dobré hodnocení :)”

Repechage

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Ačkoliv mi nikdy moc neseděl pár Sirius/Severus tohle je vážně dobré .... ano chyběla pověstná nenávist mezi oběma atd. ale bylo to úžasné”

Lettered - v dopisech

Autor: Pir8fancier      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“nádherné”

Lettered - v dopisech

Autor: Pir8fancier      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Trochu mi vadilo, že tam nejsou Harryho odpovědi, ale na povídce to kouzlo neubralo”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Myslím, že jedna z lepších verzí povídek s nuceným manželstvím - hltala jsem to ...”

Jsi na tahu

Autor: Emily Waters      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Zajímavý nápad i zpracování :D ...”

Once Upon a Sleepless Night

Autor: Daaro Moltor      Jazyk: SJ

KalamityJane:

“Nadchlo, strašně moc nadchlo. Romantika, humor, nedůvtipný Potter, občas drobné nelogičnosti, ale ve výsledku jsem si to moc užila. Řadím mezi oblíbené”

Vůle Boží

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Cora:

“-”

Repechage

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

Cora:

“To jsem si zase jednou přišla na své! Ano, více počáteční nenávisti a odtažitosti u Snapea by neuškodilo, a třeba Lupin by v úvodu taky asi po Blackovi nic podobného nechtěl, ale nestěžuju si - byla jsem varována. A zrovna Siriuse bylo příjemné představit si zrovna takhle; klející sympaťák jak hrom. Moc se mi líbil ten závěr-nezávěr, SPOILER! ve kterém se toho šťastného konce sice dočkáme, ale zřejmě ne na moc dlouho; temnota pomalu ale jistě vystrkuje růžky, a oba už s téměř jistotou ví, že válka pro ně skončí jen jediným možným způsobem... KONEC SPOILERU! Krásná povídka.”

PWP for Blanch

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Cora:

“:)”

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

Cora:

“Nejsem schopná úplně přesně říct, jaký pocit ve mě tenhle příběh zanechal především. S násilím ani celkovou mrazivostí povídky problém kupodivu nemám, jen jsem si k těm dvěma nějak nedokázala vytvořit pozitivní vztah. Ani jsem s nimi příliš nesoucítila, i když by si to po těch hrůzách, co měli za sebou, jistě zasloužili... Z dalších postav si budu asi hodně dlouho pamatovat Dulu - tenhle jedinečný ideál krásy, inteligence a empatie mě svou otravnou dokonalostí dokázal vytočit pokaždé, když se objevil na scéně. Objektivně ale nemůžu říct, že je povídka podprůměrná, některé pasáže strhující vážně byly.”

Impossible

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

Cora:

“Standardní zápletka, dobré zpracování. Snad jen toho mudrcování bylo v některých místech až moc. A nemůžu pochopit, proč byla vystřihnuta reakce Ginny, když se jí v Harryho vnitřním monologu něco prostoru dostalo...”

Nezbednica

Autor: Jessy      Jazyk: SJ

Salome:

“Nikdy mě nenapadlo, že nějaké drabble budu považovat za příliš rozvláčné. Tomuto se to povedlo. Přitom na povídku je to příliš drabble - tedy bez děje. Pointa z otřepaného vtipu, plus za pěkný jazyk bez pravopisných chyb.”

Glass of Red Wine

Autor: lunalelle      Jazyk: AJ

Salome:

“No, nerada hodnotím PWP, protože to má svá vlastní, specifická kritéria. Ovšem pokusím se: Jako seriózní povídka je to samozřejmě nehodnotitelné, autorka se nijak nesnaží vysvětlit jak se tam ocitli, nezdržuje se motivy postav, zkrátka - nezdržuje a jde rovnou na věc :) Ve svém žánru to není nejhorší, nijak zvlášť to neurazí, ovšem nezdálo se mi to být ani příliš nápadité. Ovšem mělo to náznak pointy, nebylo to primitivní, Voldy zůstal alespoň s přivřením očí v rámci svého charakteru a mám dobrou náladu :)”

Všechnovid

Autor: Perfica      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“totalne som nepochopila rozhodovanie postáv... cele mi to rpišlo take neusporiadene a zmätené”

Forget Me Not

Autor: emynn      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Souhlas s Jane. Autorka tam očividně se snažila dát příliš mnoho na málo místa.”

Forget Me Not

Autor: emynn      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Začátek dobrý, pak se to zvrtlo v hymnus na Severuse Snapea. Patetické, ani ta lehce detektivní zápletka to nemohla zachránit.”

Playing With Matches

Autor: emynn      Jazyk: AJ

jesssnape:

“skvělé! ale nechce to náhodou někdo přeložit? s mou nedokonalou úrovní angličtiny si to prostě nemůžu tak úplně vychutnat =)”

Playing With Matches

Autor: emynn      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Milé, OOC, ale potěšilo.”

Evansovy děti

Autor: ???      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“4 dám, ačkoli si nemyslím, že bych si povídku ještě někdy přečetla...”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Reign of Darkness - Vládnout temnotě

Autor: nlblake      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Všechnovid

Autor: Perfica      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Hranolky u diktátora

Autor: Pir8fancier      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“3 - 4”

|<  >|