Komentáře - Červenec 2015

Stránky: 

Lost In Wonderland. Tony/Loki

Autor: Zelynxia      Jazyk: fanvid

Tiany:

“Mám pocit, že už jsem ho viděla, ale nejsem si jistá. Přesto velmi pěkné video.:)”

Nezbednica

Autor: Jessy      Jazyk: SJ

LiviaCullen:

“Pekné a vtipné”

Playing With Matches

Autor: emynn      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Je to roztomilé, romantické, sladké. Pokud potřebujete cukr, je tohle ideální volba. Jinak je to taky OTP - randící Severus a Harry jako seznamovací agent, ale koho to sakra zajímá? Já se bavila.”

Mutually Beneficial

Autor: Clymer      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Casiopea to pěkně shrnula, ono to je strašně zajímavé, protože to není běžný popis sexu, který je oběma hrozně příjemný a vůbec nebolí a tak podobně. Je to zkrátka změna. Pro někoho možná varování: Severus sub, ale o něco logičtější než třeba u Tiry.”

His

Autor: shadowglove      Jazyk: AJ

Salome:

“Ne, opravdu ani průměr. Milé to nepochybně je, ale TR nesmí být milý, pokud nemá být totálně mimo.”

Nikdy není tak zle, aby nemohlo být ještě hůř,

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

Salome:

“Forma, obsah i úroveň jsou ve vzácné shodě.”

Nikdy není tak zle, aby nemohlo být ještě hůř,

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“???”

Nikdy není tak zle, aby nemohlo být ještě hůř,

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“...”

Things That Merlin Isn't Allowed To Do (According to Prince Arthur)

Autor: Itar94      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Věci, které má Merlin zakázané. Každá kapitola představuje něco, co Merlin nesmí. Kapitoly jsou spíš samostatnými jendorázovkami, nemají žádnou čásovou posloupnost, ani dějovou návaznost, až na některý výjimky. Typická oddechovka odehrávající se (až na výjimky) v původní době, žádné modern AU, což je u tohohle fandomu z nějakého důvodu skoro vzácnost.”

A Necessary Condition

Autor: abbybanks      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Četla jsem to už před nějakou dobou, ale celá zápletka, i když tak krátká, mě vážně dostala”

An Awkward Customer

Autor: anya-elizabeth      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Strašně roztomilé, ale zas ne moc sladké. Potter je idiot, ale výjimečně k tomu má možná i důvod? Mně se to moc líbilo :-)”

Je to vzájomné

Autor: breannatala      Jazyk: SJ

Akkarra:

“To je tak strašlivě strašná nuda. Navíc to ani nedává příliš smysl - Minerva Pottera odtáhne jen tak na blint, Potter není Potter (místo něj je tam nějaký divný kluk, co si sám od sebe dělá poznámky a zvládá číst turborychlostí), skutečnost že James není jeho otec s ním v podstatě absolutně nehnula... Fuj, rychle na to zapomenout.”

Splinter

Autor: Sansa      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Wow, velmi originalni, a stejně jako Adelaine by mě zajímalo víc z tohoto AU. Příjemná psychologie postav, spousta nevyrceneho, které je mnohdy důležitější než řečené nahlas.”

Fridays - Pátky

Autor: Aunt Gytha      Jazyk: ČJ

Benny:

“*přiškrceně šeptá* Obliviate! - *zoufale křičí* OBLIVIATE! A tak bych ten koment klidně nechala, ale vysvětlení si zaslouží alespoň překladatel. Co to jen je?Autorka neměla dobré období?Protože tohle je román pro třinástky, kde je Harry za idiota-což je v pořádku, on jím je.I když já ho miluji..opravdu až takovej šulin?Severus.Ateistický Bože!Obavám se, že i Tira Nog se s ní vychází jako menší zlo, které niči Snapeův charakter.*SPOILER*Zlobr?!To jako fakticky?!?A pak ta svatba/spojení.Román pro menstrulující teenegery!*KONEC SPOILERU*Vím dlouho, že snarry upadá, ale toto..OMFG..RIP Snarry”

Nikdy není tak zle, aby nemohlo být ještě hůř,

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

Rulie:

“jedním slovem NUDA”

Je to vzájomné

Autor: breannatala      Jazyk: SJ

LiviaCullen:

“...”

Len pár listov mimo

Autor: Devi, the Wynter Wytch      Jazyk: SJ

LiviaCullen:

“milujem koniec tejto poviedky a hlavne milujem severusa v tejto poviedke ... mám ju moc rada a často sa k nej vracia aj keď ten začiatok nie je až tak top hlavne mi tam vadi Harryho povaha ale ta sa našťastie zmenila a som tomu vďačná (nie som si istá či som to vyjadrila slovom POVAHA správene to čo som chcela povedať)”

Milovat tě je nevděčná věc (ale někdo to dělat musí)

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Poviedka na mňa urobila veľmi pekný dojem a znásobila môj odpor k Luciusovi. Uprímne mi nesedela stredná čas s Voldemortom (SPOILER) ale ak je niekto unesený podľa mňa si to nerozdáva skoro každý deň so svojím milencom a následne mu urob mileneckú, žiarlivostnú scenu lebo ma podozrenie že spal s jeho sokom v láske ako keby mál na výber. a rovnako ako rýchlo sa Harry a Severus do seba zamilovali, ako chápem že to bolo v rozmezý roku od heriho prvej masturbácie na záchode až po chvýlu kým neprišiel do jeho izby ale mňa to prišlo strašne rýchlo - koľko to bolo 1 max 2 kapitoly. Nemám rada motív nahradnej matky v poviedkach a tu sa mi to doslova protivilo ... hlavne tá scéna na pláži .. Uprimne, vidite na vašom milencovi ako mu je nepríjmné keď sa často venuje Hermione ale aj tak ju nechá aby ho na pláži skoro urobila (SPOILER)... No dívné to bolo ale aj tak sa mi to v skutku veľmi páčilo ... nie je to na plný počet ale takých slabých 4-”

Miluji tvého syna

Autor: Berinka Eleanor Roockwood      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“nehorázne urýchlený dej.. je vidno že autorka má málo skušeností s písaním. Najviac ma štvali tie obrovské odseky, nazvala by som to umelé predlžovanie textu. Dva body len kvôli páru Siriu/Harry ktorý v českom-slovenskom jazyku je asi ako zlata v Dunaji a kvôli Happy Endu.”

Tohle se stalo, Albusi

Autor: Matsubara Washiru      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Fakt zábavná hrátka.”

Tohle se stalo, Albusi

Autor: Matsubara Washiru      Jazyk: ČJ

Rulie:

“ať žije pogromovací jazyk, bavila jsem se ... :D”

Jej oči

Autor: drachenmina      Jazyk: SJ

Rulie:

“Krásná jednorázovka - má své kouzlo ačkoliv má dost odpudivý začátek pro někoho se silnou fantazií, ale nakonec ROMANCE :D”

Len pár listov mimo

Autor: Devi, the Wynter Wytch      Jazyk: SJ

Rulie:

“Ano bylo tam pár blbostí a detailnější zpracování by neškodilo, ale bavila jsem se a to bylo dnes pro mě to hlavní.”

Beze slov

Autor: Steppenwoelfin      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Tak povídku jsem dočetla, první kapitoly famózní pak se to přehouplo do červené knihovny, což mi nevadilo, ale poslední kapitoly už byly nedotažené, ale na celkovém dojmu to rozhodně neubírá”

Na dosah ruky III.

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Stránky: