Komentáře - Červen 2015

Stránky: 

Noci v zahradě Getsemanské

Autor: StarCrossed      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Pocity po dočtení: Rozpolcenost. Ta povídka je geniální. Filozofický podtext, posun vztahu patrný na nekonečně se opakujících stereotypech, a co víc, velmi realistický vztah, což je u Snarry výjimka. Mučení bylo děsivé, ale účelné a ve výsledku mi ani tak nevadilo, i když jsem kvůli tomu dlouho povídku odmítala číst. *SPOILERY* Jenomže i přes tohle všechno mě ta povídka neuspokojila. Místy skutečně nudila právě kvůli tomu nekonečnému koloběhu jídlo, trénink, mučení, sex. A nemůžu říct, že by zůstalo něco, co nebylo uspokojivě vysvětleno (snad až jen na Snapeův stav na konci), ale ono se to vysvětlilo na moc malém prostoru. Závěr knihy je nějakých 80 stran. Z tisíce. Těch zbylých cca 900 je prostě jen příprava a čtenář čeká a čeká a čeká, až k něčemu ta příprava bude. A pak jen aby se neřeklo, tak se Harry během závěrečné bitvy dvakrát vyhne a jednou unikne z prostoru, ze kterého by to nemělo být možné. A to mě zkrátka zklamalo, po těch přípravách jsem čekala tak nějak víc. Pátá hvězdička je čistě za úžasný překlad. Děkuju za něj.”

Na dosah ruky III.

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já se taky skvěle bavila. Vize toho, jaký úbor navlíkli na Asgardu na Furyho, mě už asi nikdy neopustí. :D”

Na dosah ruky III.

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Obrovsky moc mě to bavilo od začátku do konce. Děj nebyl nijak složitý, spíš ty drobné vtípky, překvápka a rozuzlení (ó můj milovaný Clint! :-)), vlastně všichni byli skvělí... :-)”

Tvůj celý svět

Autor: verityburns      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Upřímně řečeno mě to docela zklamalo. Jsem ve 12. kapitole a už mě to nebaví. Ani nevím proč. Možná proto, že už mě otravuje to Johnovo dokola omílané: "Sherlocku, musíš si být absolutně jistý." Možná je to tím, že mi přijde, že John tady tak úplně není John... Já fakt nevím, ale výsledkem je, že to balím.”

Castaway

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Jeden večer na ministerstvu

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“velmi vtipne ku koncu, pekná poviedka”

Special Delivery-Neobvyklý porod

Autor: eastwoodgirl      Jazyk: ČJ

brandivina:

“velmi vtipné, miluju to!”

Lettered - Sečtělý

Autor: Dysperdis      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“velmi prijemná poviedka :D”

Ty patríš ku mne!

Autor: Jessy      Jazyk: SJ

LiviaCullen:

“Jednoducho super :D”

Modelka

Autor: Jessy      Jazyk: SJ

LiviaCullen:

“Milujem tuto poviedku.”

Upírkin miláčik

Autor: Jessy      Jazyk: SJ

LiviaCullen:

“Celkom v pohode len mi vadí tam smrť Carlisle na konci”

Jen krok k oslavení Ereboru

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nádhera, prostě nádhera. Thorin je většinu času na zabití, chudák Bilbo - slušně vychovaný hobit, děkuji pěkně - z něj má hlavu a srdce v pejru, Balin moudře přikyvuje, Dwalin skřípe zuby a výhružně svírá sekeru a Gandalf vypadá, že se dobře baví za každých okolností. A před nimi dlouhá cesta a překážky jedna těžší než druhá. Lanevro, klaním se a děkuji. :)”

Special Delivery-Neobvyklý porod

Autor: eastwoodgirl      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já ten nadhled taky nemám.”

Special Delivery-Neobvyklý porod

Autor: eastwoodgirl      Jazyk: ČJ

shadow:

“Tak tohle bylo děsný. A přitom já nemám nic proti mpreg. Ale celé mi to přišlo jako vystřižené z nějaké nevalné americké komedie - muž drží na porodním sále ženu za ruku a celý sinalý volá „Och lásko, vedeš si úžasně.“ Ani to, že byl Snape v závěru přechytračen mi vtipné a k Harrymu pasující nepřišlo. Seve, Harry, tahle vaše ťuťu ňuňu epizodka se příliš nezdařila, nebo ji nedokážu brát s patřičným nadhledem.”

Jeden večer na ministerstvu

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: ČJ

shadow:

“Taky chci být alespoň muškou na Severusově rameni. Moc jsem se při čtení bavila.”

Nechtěné dědictví

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

shadow:

“Místy hodně uspěchaný vývoj děje. Špatné to nebylo, ale znovu už si to asi nepřečtu.”

Pandořino tajemství

Autor: Nimori      Jazyk: ČJ

Cora:

“Ani při druhém čtení jsem se nebavila míň, je to vážně dobrá vzpruha na chmury!”

Dostat se tam

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

Cora:

“Hezký příběh, dobře zpracovaný. Jen ta fáze od prvního uvědomění k toužení mohla být delší a možná i komplikovanější, v tom já se rochním :)”

Ostré jako sluneční světlo

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

Cora:

“Tohle téma příliš nevyhledávám; o to větší překvapení mě čekalo. Odsouvala jsem a byla jsem hloupá. Je to vynikající fikce.”

Rok jako žádný jiný

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

Cora:

“Propracovaná a rozhodně nadprůměrná fikce se spoustou silných okamžiků. Hodně, opravdu hodně se tu vzniklé problémy řeší a rodinné vztahy pitvají až na kost, což mě osobně zvlášť ke Snapeovi v takové míře vůbec nesedí... ale celkově je to dílo obdivuhodné, a to, že nejsem tak úplně cílová skupina, na tom nic nemění.”

31 příchutí

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Cora:

“Výborný námět. A den dvacátý devátý mě okouzlil, aneb jak činy vyjádří víc než slova.”

Rolničky

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

brandivina:

“Oddechovka super, epilog tam podle mně už být nemusel”

Stránky: