Komentáře - Květen 2015

Stránky: 

Hranolky u diktátora

Autor: Pir8fancier      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“mě to prostě nebaví. Nepřijde mi to vtipné a Snape za sporákem otáčející klobásky?! Potter moták? Ne tohle fakt nedám. Edit: dala jsem to, Benny mě donutila. Hezky napsané, číst se to nakonec dalo, ale pořád mi vadí námět. Proč ma pořád někdo potřebu cpat kouzelníky do nemagickeho sveta a do toho ještě řešit několik socialnich otázek na úkor vztahu postav?”

Nocturne

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

brandivina:

“Začátek se táhl jako žvejkačka, ale pak to mělo spád. Tiru Nog miluju a její charaktery postav také, neuznávám přesvědčení, že charaktery musí být dle kánonu.Sexuální scény naprosto úžasné, celkově skvělé a ráda se k tomu vrátím.”

Stydlivý Severus Snape se sbližuje se svalnatým Siriem (Slash se samými S)

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

fialka:

“Vynikající hříčka s méně obvyklým začátečním písmenem, která má navíc děj a dokonce i poučnou část - myslím ty polohy, o kterých mlčí i Kámasutra :-) Škoda, že i tohle zmizelo s celým ODG”

Boat of Passion

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

brandivina:

“Přiznám se, že anime vůbec neznám, nikdy jsem se o něj nezajímala, ale možná se to kvůli téhle povídce změní. Moc mně to bavilo.”

Hranolky u diktátora

Autor: Pir8fancier      Jazyk: ČJ

brandivina:

“Já na tohle nemám slova. Poslední tři věty mně dostaly do kolen. Snad jen...díky!”

Hranolky u diktátora

Autor: Pir8fancier      Jazyk: ČJ

Benny:

“Když já už ani nevím..ne, že bych si to nepamatovala/senilní eště nejsem/, ale..je tu to ale.Tolik otázek na které si má mysl nechce reagovat jako autorčina, postavy jsou v pořádku-až na 'holou-lebku-Snapea, pardón, Smithse', prudký konec a nemagický post-warový a apokolyptický konec Zlatého hoška..trojka.Asi si to už nepřečtu, tak proto.Jinak překlad excelentní, díky.”

Deziluzionista

Autor: medúsa neplave      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Škoda že to není dokončené.”

Seth

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Stará škola a erotika k tomu. Jo, tentokrát se opravdu zadařilo. :)”

Hranolky u diktátora

Autor: Pir8fancier      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nemluvit, nešustit novinama, děti jen pod dozorem... Jo, to je opravdu diktátorská etika. :D”

Desiderium Intimum

Autor: Ariel Lindt a Gobuss      Jazyk: ČJ

brandivina:

“Jedna z mých srdcovek, která mně dostává do kolen, kdykoliv se k ní vracím.”

Seth

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

brandivina:

“Autorku znám a její styl se mi líbí. Povídka je napínavá, sexy a taková syrově realistická.Moc se mi líbí.”

Desiderium Intimum

Autor: Ariel Lindt a Gobuss      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Přečteno do osmé kapitoly.”

The Merry-Go-Round

Autor: Abstract Concept      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Velice dobré PWP”

Polyjuice Pertinacity or The Tale of the Auror and the Whore

Autor: Anders Svartalfurinn      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Mě to velice bavilo. Konec malinko sladší, ale i tak mě to přišlo prostě dobré.”

Pink Slip

Autor: Cluegirl      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Hmm, relativně vzrušující, zajímavý nápad, dobře napsaný, ale nevím...”

Hloubky zimy

Autor: Cosmic      Jazyk: ČJ

Rulie:

“už se k té povídce vracím potřetí a já nevím co si o ní myslet, pokaždé si řeknu, že už se k ní nevrátím a stejně jo ... takže za mě plný počet”

Dostat se tam

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pěkné. :) Ale za chvíli si na to nevzpomenu.”

Good Faith

Autor: Meri      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“No to ne, to byla blbost.”

Porada učitelského sboru

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

brandivina:

“Ale jo...”

Počkám na tebe

Autor: Zillah      Jazyk: ČJ

Cora:

“...”

Porada učitelského sboru

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Cora:

“Trefa!”

Novýma očima

Autor: Hanetka      Jazyk: ČJ

Cora:

“Milé...”

Ten, který nad tebou bdí…

Autor: Martian      Jazyk: ČJ

Cora:

“Důvod, proč si budu tuhle povídku pamatovat, jsou osvěžující a důvtipné dialogy. Vyznívají tak, jak to mám ráda - "samozřejmě" jsou tu sice dávány najevo vzájemné antipatie, ale čtenář je vnímá s úsměvem a vědomím, že jde spíše o popichování ze setrvačnosti. Člověku, který čte převážně slash, se ani nechce věřit, že z toho ta romance nakonec vážně nevzešla :). Po obsahové stránce se příliš neztotožňuji s nastíněním možné úlohy Malfoye ve válce, ale celkově se mi povídka líbila moc.”

Dychtivý šepot

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

Cora:

“Zatím jediná autorčina povídka, kterou jsem přečetla celou; ten pověstný tiranogovský Severus se mi tady nezdál až tak... tak. Příjemně mě překvapily pasáže, ve kterých mělo COSI zaznít, ale zůstalo to pěkně po chlapsku nevyřčeno.”

Krása! roztomilost sama

Autor: Ntali      Jazyk: ČJ

brandivina:

“What??”

Stránky: