Komentáře - Duben 2015

|<  >|

Možná

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nevím, nějak tady Snapea nepobírám. :/”

Blbej den

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jemné a lehké.”

Blbej den

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Objavila som archív s poviedkami od milovanej Frox. Bolo mi smutno, že som ich nestihla prečítať pred tým ako sa jej stránky zablokovali. Snáď to v archíve ešte istý čas zostane. Milujem jej tvorbu. Je mi ľúto, že už nič nenapíše, ale verím, že tam kde je rozpráva svoje príbehy ďalej...”

Nikdy nebuď spícího draka (bez důkladného zaškolení)

Autor: eeyore9990      Jazyk: ČJ

brandivina:

“ne, nesedlo...”

Nikdy nebuď spícího draka (bez důkladného zaškolení)

Autor: eeyore9990      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“No Filiusi...”

Sovogramy

Autor: mouse      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Nemohla jsem se přestat smát”

Sokol a rys

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Hachina:

“Moc pěkná povídka, ráda se k ní vracím. Myslím, že autorka hezky vystihla pocity hlavních hrdinů :)”

Nikdy nebuď spícího draka (bez důkladného zaškolení)

Autor: eeyore9990      Jazyk: ČJ

lymmet:

“...”

Dychtivý šepot

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

Rulie:

“:....”

Harry Potter a pohár odvahy

Autor: the hoard      Jazyk: AJ

brandivina:

“Četla jsem jen pomocí translatoru, ale je to celkem krátká a srozumitelná povídka. Není to sice nic světoborného, ale docela mně pobavila, tak předávám dál.”

Zmatky pod Osamělou horou

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Jak bych to ... víte, začalo to jako taková hříčka. S Gandalfem, co se až trochu mimocharakterově baví nad přípustnou mez. Vůči kánonu je to ale taková nadsázka, říkala jsem si a moc se bavila. Jenže ... asi v půlce se to celé zvrtlo. Najednou koukám, že mě to nutí přemýšlet, jak, nejen Bilbo a trpaslící, ale i já a lidé kolem mě vnímají muže a ženy? Co od nich očekávají, aniž o tom ví? Také o tom, jak marginální roli ženám Tolkien v kánonu přisoudil a POZOR SPOILER! jakého brouka nám nasadil, když napsal těch několik málo vět o trpaslicích nerozlišitelných od trpaslíků? KONEC SPOILERU. Co to vůbec znamená být mužem a ženou odmyslíme-li si fyzickou stránku věci? A proč se má mysl tolik brání tomu, vidět v nějaké postavě přisšusnika jiného pohlaví? Až nakonec jsem díky všem těm otázkám, co mi otevřela v hlavě, dospělala k názoru, že ta povídka je prostě geniální. :)”

Dychtivý šepot

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

jesssnape:

“jedna z povídek, které jsem četla tolikrát, že už je znám nazpaměť... 5***”

Na dosah ruky

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Lady Aludnev:

“Jedna z nejlepších co jsem četla. Prostě nádhera :D”

Hloubky zimy

Autor: Cosmic      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Já prostě nevím, začátek se mi líbil, i když jsem občas skřípala zuby nad překladem, hrozně mi vadí originální názvy v českých překladech... Dějově je to zajímavé, ačkoliv nepochopím, proč Harry nevzal Draca rovnou ke Svatému Mungovi, když musel vědět, že by mu tam pomohli bez ohledu na to, že oba žili v mudlovském světě... Ale co, soužití a Harryho mudlovští přátelé, to bylo fajn, až dokud se ti dva nedali dohromady, pak už to šlo zase z kopce. Dojem to neudělalo, ale plus za Hermionu, to se moc často nevidí.”

Zmatky pod Osamělou horou

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

brandivina:

“Gandalf je prostě šprýmař. Bilba mi bylo chvílemi dost líto a Thorinu a ostatní "madame" jsem moc nepobrala. Ale pobavilo”

Dychtivý šepot

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

brandivina:

“Jedna z nejkrásnějších snarry. Čtu už poněkolikáté a vždy jsem do téhle povídky víc a víc zamilovaná.”

Ten, který nad tebou bdí…

Autor: Martian      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Vynikající povídka, perfektní zapracování kánonu.”

Blábolivý lektvar

Autor: Maja (Majka)      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“...”

Blábolivý lektvar

Autor: Maja (Majka)      Jazyk: ČJ

leporelo:

“Ja neviem...spravanie postav bolo nelogicke...to ze boli OOC je jedna vec, to mi vlastne nevadilo ale ten Severusov schizofrenny pristup...najskor diabolsky manipulator a vydierac a znicoho nic dobracisko tuziaci po pravej lovestory...nenadchlo bohuzial...”

A sova jménem Romeo

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Vrátila jsem se k ní už poněkolikáté a asi mě neomrzí”

Čajová sága

Autor: Telanu      Jazyk: ČJ

brandivina:

“jedna z nejlepších věcí, co jsem kdy ve snarry četla”

Blábolivý lektvar

Autor: Maja (Majka)      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Profesorův citlivý nos

Autor: AnonymkaSS      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Novýma očima

Autor: Hanetka      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“=)”

Profesorův citlivý nos

Autor: AnonymkaSS      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

|<  >|