Komentáře - Duben 2015

|<  >|

KAŽDÝ DOBRÝ SKUTEK JE PO ZÁSLUZE ODMĚNĚN

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

brandivina:

“Nápad dobrý, mělo by se to víc rozpracovat , bylo to šité horkou jehlou. V tomto případě každé slovo navíc by jen přispělo k lepšímu dojmu. Konec pěkný.”

Ten, kto sa vracia

Autor: atalanta 84      Jazyk: ČJ

Ammorrek:

“Jedna z nejlepších dramionek, co jsem kdy četla :-) a to jsem jich už přečetla fakt dost, na tuhle myslím pořád”

KAŽDÝ DOBRÝ SKUTEK JE PO ZÁSLUZE ODMĚNĚN

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

finde:

“je na tom znát, že je to šité rychlou jehlou, ale rozhodně to není špatné. Slabší průměr.”

KAŽDÝ DOBRÝ SKUTEK JE PO ZÁSLUZE ODMĚNĚN

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To je strašný maglajz. Co to má vlastně být za žánr? Pohádka, parodie nebo co vlastně? Ne, tohle se mi nelíbilo ani trochu.”

Poctivý obchod

Autor: Minx      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Od začátku jsem tušila, o co tam jde, tak to bylo fakt jen průměrné PWP...”

KAŽDÝ DOBRÝ SKUTEK JE PO ZÁSLUZE ODMĚNĚN

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Gleti píše drabble a tohle je přesně ten drabblovitý styl, který mně ale nevadí. Všechno podstatné bylo řečeno a naopak si myslím, že natahovat to na kapitolovku nebo něco podobného by bylo ke škodě.”

KAŽDÝ DOBRÝ SKUTEK JE PO ZÁSLUZE ODMĚNĚN

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“já nevím... bylo to moc krátké na to, aby mě to chytlo... alespoň ten konec lehce natáhnout...”

KAŽDÝ DOBRÝ SKUTEK JE PO ZÁSLUZE ODMĚNĚN

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

shadow:

“Ne, tohle se mi netrefilo do chuti. Nevím, jak to vyjádřit, styl vyprávění (ani obsah) mi nesedl, všichni mluvili jak podle pravítka. Slabší 2.”

KAŽDÝ DOBRÝ SKUTEK JE PO ZÁSLUZE ODMĚNĚN

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tak plním přání autorky a uvádím tady její dílko.Mytologie spojená s Ahp, končící oblíbeným spojením.Já tohle zahrávání si s božstvem nemusím, ale gleti si píše své a po svém.”

Poctivý obchod

Autor: Minx      Jazyk: ČJ

brandivina:

“průměr”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Cora:

“Kouzlo téhle povídky je jednoznačně v těch různých časových osách; autorka má obě dějové roviny fakt pěkně poskládané. Je to psané takovým líbivým slohem, zápletka s pelikánem je chytrá, délka akorát. Epilog by sice zasloužil inzulin, ale tady mi kupodivu přišel tak nějak na místě - v průběhu čtení mi totiž naskočil plukovník Brandon z Rozumu a citu, a už neodskočil. Takže ne Snape, ale Rickman, jen z o dost cudnější doby... Ale je to krásně napsaný příběh.”

Poctivý obchod

Autor: Minx      Jazyk: ČJ

Cora:

“Slušná pointa...”

Světla a stíny na Malfoy Manor

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Cora:

“Dojem z téhle povídky jsem v sobě musela nechat pár dní doznít. Je to neotřelý, výborně napsaný příběh s řadou originálních pasáží (část, ve které se vysvětluje anatomie víl, například). Harryho jsem tady moc nepoznávala, ale Malfoy starší, ten se mi pod (husí) kůži zažral. Chladný, manipulující a věčně kalkulující parchant, který si prosadí svou i za cenu, kterou by "normální" člověk těžko zaplatil.”

Co může způsobit úsměv?

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Cora:

“Nenáročná, milá jednohubka.”

Poprvé je nejhorší

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Cora:

“Po vcelku průměrném začátku z toho vylezla příjemná, humorná povídka s koncem, který mě pobavil i zahřál.”

Jmelí

Autor: Forever then some      Jazyk: ČJ

Rulie:

“ráda se k ní vrátím, moc pěkně napsaný kousek”

Jmelí

Autor: Forever then some      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Drahá tetinka je absolutně na pěst a já pořád nechápu, proč všichni kolem ní poskakují se staženou prdelí místo toho, aby bábu odkázali do patřičných mezí - ať už slovně nebo, jak jsem celou dobu doufala, ručně. Povídka je to moc pěkná, Severus a Harry se vážně povedli, ale Klářina postava mě iritovala natolik, že jdu s hodnocením o bod dolů.”

Jmelí

Autor: Forever then some      Jazyk: ČJ

Benny:

“Ano, vím.Nekomentuju.Ale snad Rowaně bude přidání na FFD stačit. || Nakonec i k tomu komentu jsem se dokopala :-D Co si budem nalhávat;klasika, kterou lze ze shrnutí lehce odvodit.Milé, nenáročné a tetka na zabití.Originál za tři, překlad si čtyřku zaslouží.”

Jmelí

Autor: Forever then some      Jazyk: ČJ

finde:

“myslím, že to dokonale shrnula KalamityJane - prostě to nej ze světa snarry fanfiction.”

Pod jmelím

Autor: catriona Iceyga      Jazyk: ČJ

brandivina:

“Já Ginny fakt nemusím, takže pro mně to bylo skvělý. Jen škoda, že to nebylo delší a víc propracovaný”

Jmelí

Autor: Forever then some      Jazyk: ČJ

brandivina:

“Tetička mně místy hrozně lezla na nervy.Plus bodík za překlad, ten byl super.”

Hrdinný smrtijed

Autor: SarkaS      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Mě osobně to nenadchlo.”

Přátelská pomoc

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nudné, plytké, bez nápadu, bez vášně. Prostě těžká, přetěžká nuda.”

Husband in Chains

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

brandivina:

“Tohle se mi fakt moc líbil, má to vtip, překvapivé momenty a erotika je tam eňo ňuňo . Škoda, že autorka nepíše i jiné fandomy, bylo by se na co těšit :)”

Masked Husband

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

k.y.t.k.a:

“k tomuto se velmi ráda vracím”

|<  >|