Komentáře - Duben 2015

|<  >|

Na dosah ruky II.

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Nejvíc mě bavilo... hm hm hm... všechno. :-))”

McGonagallova dcera - Jsem Minerva, prostě Minerva

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Regi:

“Co říct. Katty mistrně splétá nekanonické osudy Minervy s kanonickými fakty. A navíc je to napsáno svižně a s vtipem. Kdyby to šlo, dám i víc než pět.”

Sokol a rys

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ne, nemám chuť to dočíst. Nesedí mi to k fandomu, nesedí mi to k postavám a celkově mě to prostě nebaví. Nepovedlo se to.”

Leap in Time

Autor: velvet86      Jazyk: SJ

leporelo:

“vyborna vec, skutocne velmi navykova, neviete prestat citat...hoci casove paradoxy boli trochu nedotiahnute a epilog trochu nepochopeny (ja som to vazne nepochopila...to akoze sa objavil v inej dimenzii ci vtelil do skutocneho Draca ci co?) ale pribeh stoji za precitanie...”

Brk a inkoust

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

Cora:

“Krásné. Něco k napsání se mi, pravda, líbilo ještě o fous víc, ale nejsem schopná říct proč. Možná kvůli té auře očekávání, nevím...”

Něco k napsání

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

Cora:

“Whau, předehra, jak má být.”

Pět možností

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

Cora:

“2-3”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Cora:

“Klišé neklišé, líbilo se mi to moc. Takového Snapea já mám prostě nejradši. Četlo se to náramně a třeba scénu devastace laboratoře jsem sjela 2x, tak mě uchvátila. Moc hezký a vtipný závěr.”

Týmový duch

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Ale jo, proč ne. Sladké, roztomilé ňuňu”

Those Ties that Bind

Autor: Iwao      Jazyk: fanart

KalamityJane:

“Ach”

The First Time • Estriel FF • Harry/Draco

Autor: Sapphiamur      Jazyk: fanvid

KalamityJane:

“Lepší než povídka samostatně, ale chyběla tomu dynamika. Což byl nejspíš účel, ale me to nějak nesedlo”

The First Time

Autor: Estriel      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Tohle bylo jako perfektně udelany medium steak bez koření... Prostě tomu něco chybělo. Nebo přebývalo?”

Testing

Autor: Gingerbread20      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“No jo, souhlas s Benny. Debilní drarry slaďárna.”

Za zradu se pyká

Autor: Caph      Jazyk: ČJ

Ammorrek:

“v jednu chvíli jsem si myslela, že ji nedočtu, ale teď jsem za to fakt ráda :-) jedna z nejlepších dramione vůbec všechno tak věrohodně napsané :-) konec přečten jedním dechem......”

Ten Clichés

Autor: Dayspring      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Ani jako parodie ani jako výčet klišé ani jako pochybný příběh me to nebavilo ani nezaujalo. Mpreg nectu, takže jsem vlastně na žádné z tech klišé ještě pořádně nenarazila, tak to nějak nefunguje...”

Svedení

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Milé, příjemné pocteni, Draco si trochu odporuje a konec malinko skřipe, ale harry to zachrani a jako jednohubka je to dobrá :-) lepší trojka”

Zapomenutý deník

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Mohlo by to být dobré, ale jaksi nebylo. Především z důvodu jedné, zásadní chyby. Pokud je to příběh o tom, co se Harry dozvídá z deníku, musí to být opravdu deník, co vypovídá. Mezipasáže, viděné pohledem zvenku byly zbytečné. Harry ale ví, co se v těch scénách dělo (ano, jistě, mohly v deníku být, přestože čtenář je vidí objektivněji, průšvih je v tom, že vlastně nemohly, protože jsou mnohdy i mimo Severusův obraz. Takže, ví o nich Harry, neví, co ví Harry, co čtenář???) No nic, jen jsem to prolítla a opravdu mne to nenadchlo. Navíc, docela dost chyb.”

Northwest Passage

Autor: Kryptaria      Jazyk: AJ

lymmet:

“...”

Victor

Autor: LinG      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Zvláštny príbeh. Páčil sa mi.”

Elves and Dwarves

Autor: KARIFOO      Jazyk: AJ

Adelaine:

“:D”

Roomies

Autor: AngelicDevil1      Jazyk: ČJ

Ammorrek:

“Něco mezi 3 a 4 :-)”

Samotář v Selsey

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“takové ňuňu to bylo. 3-4”

Stalker Wars-Války Stalkerů

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Nejlepší na tom byla si ten konec od Pat. Chlapci nejdřív jednají a pak až myslí. Jak asi půjdou do hradu bez oblečení? :D Jinak to bylo takové divoké a Harryho bych praštila.”

Evansovy děti

Autor: ???      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Začiatok bol skvelý a skutočne ma poviedka vtiahla do deja. Približne do desiatej kapitoly som ju hltala bez problémov. No potom, tak okolo 15-16 kapitoly ma to začalo nudiť, scenár sa stále opakoval dookola, nezmyselná hádka - žhavý sex - nič sa nevyriešilo, chodíme okolo seba po špičkách.. a vtedy mi aj jazyk prestal dávať zmysel a začala ma jeho nejasnosť štvať. Dočítala som len kvôli tak dobrému začiatku”

Unwell

Autor: SocksForDobby      Jazyk: ČJ

Lucie:

“To co je zatím přeloženo, jsem přečetla jedním dechem, vůbec jsem nemohla přestat. Je to kruté, drsné, temné, ale násilí není samoúčelné a psychologie postav je úžasně propracovaná. A i kousek naděje se objeví. Povídka stojí za přečtení i když není zatím dokončená.”

|<  >|