Komentáře - Březen 2015

|<  >|

Harry Potter a těhotenský lektvar

Autor: Kitai Shinsei      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Nikdy víc

Autor: neuveden      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“nemám slov...”

Harry Potter a bezvýznamné věty

Autor: assez      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“On ten název je ale fakt výstižný... Námět se mi líbil, vlastně se mi to hezky četlo. Pak ale přišel zlom a do příběhu se během okamžiku přimotalo několik vedlejších linií a postav a úplně zbytečně. Každý jen čeká na to, jak to dopadne se čtyřmi hlavními protagonisty. Chybí mi do konce 80 stran a prostě už to nedočtu. Příliš rozvleklé. Škoda, mohlo to být lepší, kdyby se po deseti kapitolách vše vyřešilo a nenatahovala na dalších dvacet. Hodnocení asi není spravedlivé, subjektivně by to byla trojka, ale protože posledních několik desítek stran jsem dala fakt jen se zatnutými zuby, tak za jedna...”

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Stručně a jasně. :-) 3-4”

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Světlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Rulie:

“K tomuhle Drarry se ještě v budoucnu vrátím”

Bylo léto

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle nezvládnu dočíst. Potter hryzne do jablka, pak letí s hysterákem za Severusem a náhle je veškerá nevraživost a nenávist zapomenuta díky stupidnímu textu v Mladém zahrádkáři a následně vykvete láska jak z růže květ, protože Severus je takové tele, že si dobrovolně uhryzne taky... Prostě nablblý blábol.”

Nikdy víc

Autor: neuveden      Jazyk: ČJ

Salome:

“Pochválit lze jen název. Je přesný. Také se obávám, že to není parodie, a pokud je, tak ještě horší než pokus o romantiku. Nemá to nic společného ani s Alanem, to je člověk s obrovskou sílou osobnosti, vnitřním klidem a laskavostí, ne blekotající, střídavě šeptající a řvoucí hysterik.”

Má milovaná fretka

Autor: Sakura1287      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Do doby, než Ginny otevřela pusu a začala mluvit, to bylo ještě docela přijatelné. Žádný zázrak námětem ani slohem, ale dejme tomu. Takže v součtu je to nepříliš originální námět zadupaný do prachu úděsnými monology Ginny Waesleyové.”

Opuštěná

Autor: RainynDawn      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ne, tohle nedokážu dočíst. Černá mi zrak a odumírá mozek. Mrzačení charakterů zase poskočilo o pár levelů nahoru.”

V posteli po celou dlouhou noc

Autor: strawberrypockywolf      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Potter je sice cvok, ale nevěřím, že by se k Ronovi choval takhle. Ani ve snu. Takže známka jde prudce dolů.”

Harry Potter a těhotenský lektvar

Autor: Kitai Shinsei      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Mein Gott! Snažím se si vsugerovat, že postavy omlouvají hormony. Ovšem nedokážu přijít na to, co by omluvilo autorku.”

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Rulie:

“:D :D”

Osmkrát

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

Cora:

“Tohle je ten případ, kdy opravdu věřím, že jsou tihle dva schopni se při první příležitosti nezmrzačit. Obsahové kopance povídka má, ale upřímně - tady je mi to nějak fuk, protože celkově ve mě zůstal jen příjemný pocit z toho, že mezi nimi může jít i o víc než "jen" živočišnou přitažlivost. Závěr byl neotřelý, líbil se mi moc.”

Nikdy víc

Autor: neuveden      Jazyk: ČJ

Cora:

“Tohle na papíře skončit nemělo...”

Pamlsky

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

Cora:

“Proti gustu... :-)”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Cora:

“Myslím, že pokud je člověkem drtivou většinu jeho života manipulováno (a on si je toho až moc dobře vědom), budou asi podobné myšlenkové pochody na programu dne. Konec si sama pro sebe tentokrát domýšlet nebudu, nemusel by se mi líbit. 3 - 4.”

Opuštěná

Autor: RainynDawn      Jazyk: ČJ

Salome:

“Mám slabost pro tento nepravděpodobný pár a pár příběhů, které nebyly docela nelogické, jsem už i četla - i když ne v češtině. Tento mezi ně nepatří. A jen si lámu hlavu, proč autorka, která toužila popsat něžný a láskyplný vztah (a já nic proti její touze nemám, je vlastně dojímavá), zvolila právě tento pár. Takže: logika příběhu je na štíru se zdravým rozumem už od vcelku zbytečného úvodu, přes rádoby filosofickou zápletku, která jednoduše nedávala smysl (snad kvůli překladu? nevím, ale spíš vzhledem k slabosti zbytku příběhu měla problém s inteligencí už autorka), přes úvahu Hermiony, že je vlastně zlá, když jednou použila v obraně temnou kletbu, plytké a stupidní dialogy, slaďoušké a něžné scény po kýčovitý závěr. Postavy dávají pojmu OOC nový význam. Všechny. Výsledný dojem vhodně doplňují i hrubky v překladu.”

Nečekaná pravda

Autor: Magdelena      Jazyk: ČJ

lia:

“na zasmání dobré”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

lia:

“:)”

Následky našich rozhodnutí

Autor: Kathleen      Jazyk: ČJ

lia:

“:)”

Cat Eyes

Autor: DhalaElenaAngel      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“veľmi pekné”

Bylo léto

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“nič moc”

V údolí dračích ruží

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Lucie:

“Na můj vkus málo děje a málo rozpracovaný příběh. Ale jako oddechovka dobré.”

Námluvy Harryho Pottera

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

lia:

“:)”

|<  >|