Komentáře - Únor 2015

Stránky: 

xxx způsobů, jak naštvat Lorda Voldemorta

Autor: Catarine      Jazyk: ČJ

Kirra:

“Skvěle”

Zapovězenci

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Zajímavý námět, čtivě zpracováno.”

Roomies

Autor: AngelicDevil1      Jazyk: ČJ

mariaa:

“3-2”

Finding His Voice

Autor: Michmak      Jazyk: SJ

mariaa:

“...”

Their Great Reward

Autor: BeautifulFiction      Jazyk: AJ

lymmet:

“Vánoční romantika. Já mám pro tuhle autorku nějakou slabost...”

Electric Pink Hand Grenade

Autor: BeautifulFiction      Jazyk: AJ

lymmet:

“Zápletka s migrénou se mi moc líbila. Sice jsou v tom nějaké chybky, hlavně při vyšetření v nemocnici, ale nebylo jich moc a až na výjimky mě kupodivu neiritovaly. Líbil se mi Mycroft. Nemělo to přeslazenou závěrečnou kapitolu. A konec konců, něčemu tu pětku někdy dát musím.”

Sklíčení hrdinové

Autor: RaeWhit      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Pěkné”

Pravý původ mastných vlasů Severuse Snapea

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Salome:

“Pěkné, pobavilo :)”

Ministerské vyhnanství

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Electric Pink Hand Grenade

Autor: BeautifulFiction      Jazyk: AJ

mariaa:

“4-3”

Agent bez minulosti

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Příběh fanynky

Autor: Paula Smith      Jazyk: ČJ

Lady Aludnev:

“:D”

Zmatky pod Osamělou horou

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

The strangest slash pair from Avengers

Autor: Kuakugava      Jazyk: fanart

Lady Aludnev:

“:D”

Finding His Voice

Autor: Michmak      Jazyk: SJ

Ammorrek:

“:-) dalo se to”

Jak ojet Hermionu Grangerovou

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“To si pamatuju. To byla skvělá povídka. Pohled číslo 6 pro mě nabral nové rozměry :-D”

Zmatky pod Osamělou horou

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Na celý komentář by mi stačila dvě slova, ale tím bych všechno prozradila. Takže můžu jen říct, že Gandalf je neskutečný pakůň! :D Pro vlastní pobavení všechny okolo nechá, aby se v tom plácali. :D”

Spáleno na prach

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jenomže Thorin si k Bilbově smůle zrovna moc povídat nechce. Trpasličí král se chce zmocnit svého pokladu. A příjemné to nebude.”

Roomies

Autor: AngelicDevil1      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Trošku překombinovné, ale bavila jsme se dobře. Kdo máte chuť na vcelku kanonického Draca, jen do toho. Moc pěkně přeloženo.”

Balzám

Autor: rose_whispers      Jazyk: ČJ

Tiany:

“Ve směsici fajn povídka, takový Ron se mi snad líbí i víc, to bude ale asi jenom tím, že přesahuje o značný krok jeho běžnou inteligenci. Stojí za to si to přečíst, to bez pochyb.”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Cora:

“Nelíbilo, bohužel. Ten příběh jako takový mi zápletkou přišel pokud ne zajímavý, tak minimálně průměrný, ale ta zničující omáčka kolem... hlavně styl vyjadřování a slovní obraty zúčastněných většinou nesvědčí o tom, že by mluvili dospělí, gramatika plná hrubých chyb, po obsahové stránce mi vyloženě vadila řada Harryho názorových kotrmelců. Halt každému čtenáři se autor nezavděčí.”

The strangest slash pair from Avengers

Autor: Kuakugava      Jazyk: fanart

Tiany:

“*Otevírá word* Ano. Chci takovou povídku.”

Desiderata

Autor: Stereobone      Jazyk: ČJ

Tiany:

“Jop. Rozhodně palec nahoru. Líbí se mi to a hodně, překlad je opravdu zdařilý, ačkoliv občas mi tam něco nesedí, ale to je jen tím, že jsem zvyklá na něco trochu jiného. Vřele doporučuji.”

Na oplátku

Autor: Lumos      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Sympatická temně romantická snamionka s lehkými D/S a (semi) non-con motivy. Ne, opět se nesplnil Lanevřin sen, aby pro jednou držela bičík v ruce Hermiona. I tady je ten dominantní, zlý a situaci zneužívající Snape, zatímco Hermiona má morální převahu. Tak trochu jako ve "Strážci tajemství", ovšem zas ne tak veristicky stroze. Vzhledem k tomu, že mimo "Dlouhý černý plášť" neznám žádnou jinou, tím méně českou, snamionku ze světa vítězného Voldemorta, přišel mi námět poměrně originální. V Lumosině podání tento svět připomíná éru normalizace, vlastně spíš padesátých let - s přídělovým systémem, nucenou prací a politickými vězni. Sumasumárum: Vcelku pěkná atmosférická záležitost pro zaplnění jednoho letního večera. / Velmi se mi líbí dějová sevřenost této fanfikce délkou odpovídající rozměru novelky. Tuto sevřenost ovšem maličko kazí neblahý (a mě nepochopitelný) fanfičkní zvyk dělit text na nesmyslně kratké kapitolky. Připadá mi, že toto dělení nesouvisí s rytmizací samotného textu. (Spíše s rytmem autorčina psaní. Jiné vysvětlení pro tuto zvyklost nemám.) / Osobní libůstka bude zřejmě to, že bych si pro zachování jednotné atmosféry a sevřeného děje odpustila poslední kapitolku. Krutě ironický a trochu otevřený konec čtvrté části mi dokonale sedl. Později nabyl romantický mravní étos prostupující celou tuhle fanfikci už poněkud pateticky navrch. (Minimálně jsem nepobrala, proč měla být popsaná zkušenost tak výjimečná, aby nastartovala Snapeovo náhlé zaujetí Hermionou a zpytování svědomí.)”

Nepřítel s výhodami

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Lady Aludnev:

“:D”

Stránky: