Komentáře - Únor 2015

Stránky: 

Zbytečně na něčem lpíme

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Autorita

Autor: KateKintail      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Nejkrásnější vzpomínka

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

shadow:

“Jedna z mála snupinek, která se mi opravdu líbí. Končí moc krásně. 4/5”

Milosrdenství

Autor: Razzberry      Jazyk: ČJ

shadow:

“Nemám ráda, když je Severus spárovaný s někým jiným než s Harrym. Nemám ráda Lupina. Nemám ráda smutné povídky. ↔ Mám moc ráda tuhle povídku. Opět se mi nepodařilo zamáčknout slzy.”

Tak tohle bude....

Autor: Kathleen      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Esprite

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Nádherné ale práve kvoli tomu koncu musím dať len 4.. Inak to nemá chybu.”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

shadow:

“Tak, kniha přelouskána (i když zbývá ještě epilog). Myslím, že se to KJ povedlo. K mé potěše neměla v povídce potřebu nechat Harryho stát se obětí sexuálního nebo psychického týrání, a ani z něj neudělala nadčaroděje, který by ve chvíli, kdy se dozví, co před ním Severus dlouho tají, nad tím jen mávl rukou a řekl „V pohodě, jdu do toho“, ale potřebuje čas, aby se s tím srovnal. Na druhou stranu musím říct, že najednou někde od 24. kapitoly jsem se už nemohla dočkat konce a nasadila jsem rychločetbu. I vztah mezi Harrym a Severusem mi do chvíle, kdy mezi nimi panovalo přátelsko-nepřátelské napětí přišel líp popsaný, zábavnější. Když už mezi nimi konečně bylo něco víc, i když tam jejich vzájemné pocity byly popsány, já jsem to tam prostě moc necítila (lásku, jiskření, vášeň,...). Ale zas oceňuji, že nežvatlali jak ženy trpící vážnou hormonální nerovnováhou. Každopádně jsem moc ráda, že takovéto příběhy pořád ještě někdo píše. Děkuju. //Tak jsem dočetla i epilog, kdyby ho autorka nepřipsala, nescházel by mi. 3/4”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

The Road Less Traveled

Autor: verityburns      Jazyk: ČJ

lymmet:

“Jo, tohle se mi líbilo. Poslední kapitola nebo dvě byly na mě už moc sladké, ale zato tam byl vážně dobrý Mycroft....”

Elves and Dwarves

Autor: KARIFOO      Jazyk: AJ

andy22:

“Tady jsem se vážně hodně nasmála oprvadu obdivuju lidi, co tohle napsali :D”

Bradavická ambulance

Autor: Ametten      Jazyk: ČJ

andy22:

“podle mě je to dost dobrá oddechovka, ke které se ráda někdy vrátím.... :D”

Hluk a tma

Autor: Snake      Jazyk: ČJ

andy22:

“Zpočátku jsem se mírně zděsila, mám opravdu ráda povídky z fandomu Harry Potter a kolikrát jsem byla četla naprosté příšernosti, ani nechci mluvit. Trochu jsem se porozhlédla i po tom blogu a zjistila jsem, že je nový. Podle mého názoru stojí tento autor, či autorka za ocenění... Co mě taktéž zarazilo, byla Malfoyova panovačnost a Voldemortova "starost" chvíli mi trvalo, než mi konečně došlo, možná si to jen nalhávám, ale mám pocit, že to nebylo myšleno starostlivě, jako spíš nevěřícně... V dalších kapitolách se to hodně vylepšilo... Ten, kdo tohle napsal měl rozhodně velikou odvahu dát to na internet a ačkoli to zatím nechci zažadit mezi mé nejoblíbenější povídky, myslím si, že to má veliký potenciál... :D”

Lektvary

Autor: Exa      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Mé hodnocení bude asi nejblíž tomu od KalamityJane. Je to svým způsobem zábavné, ne sice originální, (Spoiler - až na otázku dítěte, ta je zábavná i originální poměrně dost) ale notně uspěchané až odbyté. Nemusím číst padesát kapitol, které se točí jen kolem toho, jak se ti dva (jedno kteří), dali dohromady, ale šest kratinkých je opravdu málo.”

Lektvary

Autor: Exa      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“...před Nebelvírem stanul jen v černé košili a kalhotách z kůže testrála. To si snáď ani ten bod nezaslúži..”

Hluk a tma

Autor: Snake      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ne, to nezdá. Už v prvních odstavcích je všechno špatně. Voldemort se upřímně ptá Draca, jestli mu nevadí se obětovat... A zbytek mi nepřipadá lepší.”

McGonagallova dcera – Děda mi říká Minnie

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Salome:

“První díl životopisu Minervy je, myslím, už dílo splňující nároky na profesionalitu - kdyby nebylo toho zas... autorskkého práva. Námět je originální, zpracování také - moc se mi líbí pohádky na úvod, které nejsou nikdy samoúčelné. Jazyk, styl, struktura, vše je naprosto vybroušené. Nejvíc oceňuji klidnou moudrost, laskavost, která Katty neopouští, ani když píše o válce. Miluju tehnle příběh. Dílčí hodnocení nerozepisuju, jsou to samé pětky.”

McGonagallova dcera – Děda mi říká Minnie

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Regi:

“Katty vhodně rozdělila celý příběh do uzavřených "knih" které se dají číst samostatně. To jen na okraj. Tuhle dokončenou dětskou Minervu jsem si po přečtení zařadila mezi mé TOP. Mám ráda neotřelé pohledy na kánon, a Katty neotřelý pohled má, přestože dodržuje kanonická fakta (a fakta později zmíněná JKR) v nejvyšší možné míře. To je jeden důvod. A ten druhý - malá Minnie je prostě k sežrání. Katty se dokáže neuvěřitelně citlivě a s humorem vžít do uvažování malé Minnie. To se nedá popsat. Musí se to přečíst.”

Hope

Autor: Severusolozka      Jazyk: ČJ

noutebook:

“docela pěkné, trochu smutnější, ale skvěle napsané...”

xxx způsobů, jak naštvat Lorda Voldemorta

Autor: Catarine      Jazyk: ČJ

snake:

“nemihu říci, že je to špatné, naopak nápad velice dobrý, něco tomu ale chybí...”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Andílka a blázínka mi ani Azkaban nemůže ospravedlnit. Námět pěkný, i po válce je svět plný politického pletichaření.”

Stránky: