Komentáře - Únor 2015

Stránky: 

Kouřmo

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Tiany:

“:)”

Clones are useless

Autor: RingGreen      Jazyk: fanart

Tiany:

“Páni:D:D”

"Leave me in the cold" | Frostiron

Autor: RuataRu      Jazyk: fanvid

Tiany:

“He,... Ano.”

Greater Lights

Autor: Mikhail      Jazyk: ČJ

Tiany:

“Uhuh, první povídka, kterou jsem na téma Avengers četla, ačkoliv Avengers miluji. Nikdy mě ale nenapadlo dát tyhle dva dohromady, Loki je moje srdcovka, něco jako Draco, Tonyho můžu též, ale chápete... Každopádně, jsem nadšená, že jsem toto dílko našla.”

Thorova zhouba

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,,”

Agent bez minulosti

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

Tiany:

“5*, je to něco, co mě absolutně dostalo do kolen a ten konec, bože! Jen mám problém, asi stejně jako ostatní si Draca takto představit, ovšem důvod chápu, jen no,... je to zvláštní... Ale hezky:)”

Hvězdy tvých očí

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

Tiany:

“Wow.”

Leap in Time

Autor: velvet86      Jazyk: SJ

Tiany:

“Já tuhle povídku miluji, ale až po chvíli jsem si uvědomila, že ji moc dobře znám. Četla jsem ji poprvé pár roků zpět a už tehdy jsem ji milovala, chápu proč i když z pohledu nynějšího je to jiné, přesto to určitě stojí za přečtení.”

Tajemná návštěva

Autor: Brandivina      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“průměrné PWP, nic víc, nic míň”

Želva z měsíce

Autor: Tessuna      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Tajemná návštěva

Autor: Brandivina      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Mě osobně to docela nudilo - žádná jiskra, žádná vášeň, prostě popis. Ale jo, mohlo to dopadnout ještě mnohem hůř. Na prvotinu to není zlé. :)”

Tauriel and Kili

Autor: trasigpenna      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Škoda, těmhle dvěma jsem přála lepší konec.”

Bláznivo, úprimne, hlboko

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

brandivina:

“Zápletka zajímavá, jinak průměr”

Krásně svázané Vánoce

Autor: Olivia Lupin      Jazyk: ČJ

Tiany:

“Ano, Malfoy tu je opravdu velmi nemalfoyovsky, ale to mi zas-až-tak-neva. A konec se mi líbil, za jiných okolností bych se i culila.”

Hon na nymfu

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: ČJ

Tiany:

“Povídka je jednoduchá, neurazí, ale nenatchne. Ovšem občas mě to přimělo nečíst dál, protože jsem se nechtěla blížit ke konci a to já ráda.”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Musela jsem si Nullo modo přečíst znovu, protože přece jen, začátek jsem četla už před dlouhou dobou, tak abych mohla hodnotit objektivně. Taky proto, že jsem tam usilovně hledala ono Ankarrou zmíněné ovlivnění EK. Hm, nenašla jsem ho. Jistě, některé společné prvky tam jsou. Ale mám pocit, že současný autor FF už chtě nechtě čerpá ze společného kotle kolektivního FF vědomí, aniž je občas úplně schopen odlišit, co je ještě kánon co fánon a co se vylíhlo v jeho vlastní hlavě. Řeka bych, že to, co je podstatné totiž vznikající vztah mezi Harrym a Severusem, se od EK dost liší. Není lepší ani horší, je jiný. Ale zpět. Více se mi líbily první dvě třetiny, které jsem si teď s velkou chutí přečetla znovu, poslední kapitoly už jsem trochu přeskakovala (no dobře, taky jsem si je lépe pamatovala). Epilog na mně zapůsobil zvláštně - na jednu stranu - řešení se mi zdálo jak originální, tak věrohodné. Ano, tak by to po patnácti letech mohlo být. Na druhou stranu - nad úplným závěrem dumám. Líbí se mi? Myslím, že úplně ne, ale uznávám, že bylo velmi Snapeovské. Co musím ale ocenit je jazyk, kterým KalamityJane píše. Některé obraty jsem si vyloženě vychutnávala. To je asi to, co na tomto příběhu oceňuji nejvíc. Tak jako tak, k NM se určitě ještě vrátím.”

Tauriel and Kili

Autor: trasigpenna      Jazyk: fanart

Heredhether:

“Auvajs... Nevím, jak je to možný, ale já mám tenhle pár ráda. Možná s tím má hodně co dělat ta úžasná hudba, která ve filmu hraje pokaždé, když jsou spolu. Ale je pravda, že líbit se mi začali až tehdy, kdy jsem začala vnímat knihu a film jako 2 různý díla - to se mi najednou začalo líbit věcí! :D”

On Impression

Autor: TheShoelessOne      Jazyk: AJ

lymmet:

“Je to fluff, ale dá se to přečíst. Sherlock moc hezky charakterizoval vlastní matku.”

Horse and Carriage

Autor: flawedamythyst      Jazyk: AJ

lymmet:

“Sbližovali se tak dlouho, až to byl spíš promarněný život, než co jiného. 2-3.”

Post Tenebras, Lux

Autor: Loten      Jazyk: AJ

GwenLoguir:

“Pekné postopné sa prepracovanie až k záveru...”

Harry Potter and the Chained Souls

Autor: Theowyn      Jazyk: AJ

GwenLoguir:

“Wau! Vážne, top! Nestáva sa mi často, že by ma autor ošalil a tejto sa to aspoň na chvíľu darilo! Autorka vynikajúco pracuje s postavami a informáciami, vymyslela naozaj vynikajúce pararely HP6, HP7, hocruxov.... a prtom nebola ani spolovice taká krutá pri vraždení ako Rowla. Klobúk dole, úžasne sa to čítalo! Päť hviezdičiek si to zaslúži na 112%, dala by som šesť, keby to šlo! Vážne si niekedy budem musieť prejsť svoje hodnotenia a iné poviedky adekvátne znížiť.”

Tauriel and Kili

Autor: trasigpenna      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Asi tu nebude mít pár moc příznivců, ale... ano, já si ho oblíbila. Filmového Hobbita je třeba brát podobně, jako filmové zpracování Harryho Pottera nebo Pána Prstenů - kniha a film jsou prostě dva rozdílné kánony a fandomy. Faktem ale je, že tenhel obrázek na mě udělal velký dojem a poprvé jsem se tak nějak... no, asi by se dalo říct že lekla.”

Tajemná návštěva

Autor: Brandivina      Jazyk: ČJ

brandivina:

“Moje úplně první povídka. Měla jsem chuť napsat si to, tak jsem udělala.”

Rite of Passage

Autor: Rushlight      Jazyk: ČJ

brandivina:

“Skvělé”

Stránky: