Komentáře - Prosinec 2015

Stránky: 

Utajené, odhalené

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Můj komentář bude asi celý SPOILER :D Sex, sex, sex... takhle bych to nejspíš shrnula. Venku řádí válka, ale na Grimmauldově náměstí se souloží o sto šest :D A v jednu chvíli už jsem měla pocit, že si to rozdá každý s každým, včetně Molly. To samozřejmě přeháním, ale to povídka taky. Konec SPOILERU. Chvílemi jsem to brala jako parodii, ale vcelku dobrou. Líbil se mi styl psaní a dokázala bych si představit, číst od autorky něco delšího a ne jen erotického. Možná se k tomu ještě vrátím, až budu mít chuť na prodloužené PWPčko :)”

Never Any Regrets - Vůbec žádná lítost

Autor: suitesamba      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Povídka byla super, opět přečteno na jeden zátah. Pochopila jsem, že autorka je asi rodinný typ, což já nejsem, takže v tomhle směru jsem se při čtení cítila neutrálně. Na druhou stranu je to námět, se kterým jsem se ještě nesetkala a to tuhle povídku zase povyšuje. Překlad skvělý!”

Quid Pro Quo

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Moc pěkné, určitě se k tomu vrátím. Tyhle kratší povídky jsou jako filmy, zaberou přibližně stejně tolik času a člověk se od nich nedokáže odtrhnout, dokud neskončí. Přitom se umí zažrat do paměti stejně jako ty dlouhé povídky, takže se tímto přimlouvám za víc takových děl :) Nesmím zapomenout na pochvalu za suprový překlad.”

In another life: wake up

Autor: lily-fox      Jazyk: fanart

Rulie:

“krásná kresba a konec :D”

Young Severus Snape

Autor: e-c-h      Jazyk: fanart

Rulie:

“:D top”

Malé lekce etiky

Autor: ioannina      Jazyk: ČJ

Cora:

“Myslím, že Neville jako hlavní postava tady rozhodně obstál. Jeho způsob chování a přemýšlení se mi líbil moc a některé scény (jako např. tu, ve které začal chápat, jaký to asi je pocit dosáhnout mistrovství), jsem četla skoro až s fascinací. Vůbec schopností zajímavě popsat jinak vcelku běžné situace mě autorka docela dostala. Třeba takové všední váhání nad volbou učebního materiálu do Obrany - člověk měl pocit, že v tu chvíli neexistuje nic důležitějšího, než dopátrat se té správné knihy. Zápory povídky vidím především ve vykreslení Snapea a Brumbála (u Albuse bylo té nelibosti trochu víc, tohle si snad přece jen nezasloužil), naopak moc se mi líbil očividně blízký a velmi láskyplný vztah mezi členy učitelského sboru. Moc pěkné to bylo. A za "Provozní řád studentské laboratoře" navíc hvězdičku :).”

Z vlastní vůle

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

Cora:

“Tísnivé a moc moc pěkné.”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Cora:

“:)”

Bída křídla prostírá

Autor: femmequixotic      Jazyk: ČJ

Cora:

“*”

Noční společník

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Cora:

“Taková poklidná, bez zádrhelů a křečí plynoucí záležitost. Jemné a milé je to. 3-4.”

Žádný člověk není ostrov

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Cora:

“Netradiční a celkem vtipná zápletka; takového Severuse svět ještě neviděl :). První asi tak třetina povídky v mých očích stojí výš než zbytek, po slibném začátku jsem byla nakonec trochu rozčarovaná...”

Jeden princ mezi všemi-A Prince Among Men

Autor: Emynn      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Jedním slovem nádherné. U takhle krátkých povídek mi zkrátka nevadí, že jsou postavy tak moc OOC a že je to v podstatě pohádka. Věřím, že se k tomu brzy vrátím.”

Pohádka o nedokončeném polibku

Autor: emynn      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Perfektní povídka s pohádkovým podtextem a pohádky já ráda. Délka mi vyhovovala, ale je pravda, že takový námět by si klidně zasloužil i dvakrát tak dlouhou stopáž. Opět jeden z dokonalých překladů, co se mi dostaly do ruky. Smekám! Víc takových pohádek, prosím :)”

Radostné hodiny manželství, sexu a rodiny

Autor: GreenEyesGreySkies      Jazyk: ČJ

StormBringer:

“První kapitoly mě hodně bavily, 4*. Kvalita měla ale spíše klesající tendenci a poslední kapitoly už jsem jen narychlo prolítla. Hlavní problém byl v holčičím chování kluků, slzyčky, přehnaná dramatičnost a tak. Škoda, že autorka měla tak přehnanou snahu udělat z toho ten správný happy end - nemluvě o epilogu o deseti letech poté. Nějaký méně uzavřený konec by tomu sedl líp. Každopádně celkově lehký nadprůměr.”

Legenda o Scios Totalus

Autor: Elpin      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Bylo to dobré a rozhodně ojedinělé. Sice jsem v druhé polovině neměla tak silnou potřebu, se k tomu vracet, ale nakonec jsem to dočetla a třeba si to jednou dám i znovu. Musím přiznat, že pokud si ti dva k sobě hledají cestu, je to mnohem napínavější. Tady mi to přišlo zdlouhavé, ale když pak nastal ten zlom, tak jsem si najednou přála, aby se to vrátilo k tomu předchozímu. Proto už mi ta druhá půlka asi nepřišla tak skvělá, ovšem s výjimkou úžasných akčních scén. Za zpracování dávám trojku, za překlad čtyři. Nebojím se, že bych na tuto povídku jen tak zapomněla :-)”

Too Many Potters - Příliš mnoho Potterů

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Skvělá odpočinková věc! Pobavila jsem se :)”

Too Many Potters - Příliš mnoho Potterů

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Perfektní nápad .... to se musí ocenit ... žádnou jinou povídku na toto téma jsem nečetla”

Co se ti zdá nemožné, není nereálné

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Je to kapitolovka vyloženě pro zabití času, při které nemusíte přemýšle, ale jen odpočívt - nečekejte velké činy nebo finále. Co však musím ocenit je podle mě skvěle vykreslený Severus (proto o bod lepší hodnocení, než bych tomu dala)”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“:D”

In the cold light of morning

Autor: alex-malfoy      Jazyk: fanart

Mr. Robot:

“Krása”

Impossible

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“Zápletka dobrá, napísané celkom fajn, ale skrátka mi tam niečo chýbalo a v istých častiach ma to nudilo”

Hříšné tajemství

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“?”

Noční společník

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

mariaa:

“3-4”

Draco Malfoy, It's Your Lucky Day

Autor: Faith Wood (faithwood)      Jazyk: AJ

mariaa:

“...”

Nevyhnutelné

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Nerada kritizuji, protože vím, kolik práce dá něco napsat, ale... za mě tohle bylo opravdu špatně napsané. Vůbec mi nesedl styl psaní a celé mi to přišlo... směšné. (?) Nebo to byl záměr?... Jen závěrečné odstavce byly celkem dobré. :)”

Stránky: