Komentáře - Říjen 2015

Stránky: 

To se mohlo stát jen tobě

Autor: alliekatgal      Jazyk: ČJ

Cora:

“:)”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Skvěle napsaná kapitolovka - líbili se mi charaktery postav, příběh - prostě všechno .... ráda se k ní budu vracet”

Vysoká cena - High Priced

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Já tu povídku miluji! :) Při smutné náladě ideální společník.”

The Candy Man

Autor: Suitesamba      Jazyk: AJ

jesssnape:

“vtipné =D 3-4”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Sloh: Autorka má evidentně alergii na používání spojek. Její sloh je neuvěřitelně tvrdý, špatně čitelný a při čtení jsem potřebovala pauzy, kde jsem si musela přečíst jiné dílo, abych si vůbec připomněla, jak se správě myslí a mluví česky. S trochou nadsázky bych to nazvala znásilněním českého jazyka a celá první kapitola je souborem začátečnických chyb. Postavy: Jelikož se tam objevuje hlavně Snape a Potter, tak lze hodnotit nejvíc je. Potter je naprosto typickým způsobem OOC. Je ufňukaný, lítostiví, vyžadující neustále ujišťování, že ho někdo miluje a všeobecně se projevující, jako kdyby byl pubertální holka. A děje se tak už před jeho únosem, kdy už jen těch pár řádek stačilo k tomu, abych si od té doby v hlavě všechny jeho věty přehrávala v afektovaném tónu. Snape je tu také OOC a to opět typickým způsobem ve smyslu Garry Severus Stue. Neexistuje víc než tak deset kouzel, které by on nezvládl - a těch zbylých deset jistě zvládne Potter, protože on je neuvěřitelně mocný - a jen jedině on se může o Pottera postarat, protože je jednoduše neuvěřitelně trpěliví, ve své podstatě laskavý a tak všeobecně je to dokonalý partner pro život. Obsah: Všechno, co jsem zatím četla, je soubor na sebe navazujících klišé prakticky bez konce. Máme tady zbytečně extrémně zmučeného hlavního hrdinu. Hrdinskou záchranu jeho Vyvoleným. Prohlášení, že se ze svých duševních zranění nemůže hlavní hrdina vzpamatovat, aby to vzápětí dokázal během pěti stránek. Obluzení lektvarem. Propojení magických sil. Nesmyslné napadení mudlou, kterou slouží jen k tomu, aby se o zmučeného hrdinu musel jeho Vyvolený starat a aby Hrdina viděl svého Vyvoleného nahého. Afrodiziakální účinky lektvaru, způsobující trapnou erekci, kterou může vyléčit jenom Vyvolený... a pravděpodobně by se táhla klišé dál, až do nekonečně, pokud bych tu povídku dočetla až do konce. Závěr: Povídka je naprosto průměrné dílo, v první části výrazně inspirované povídkou Útočiště a psané velmi těžkopádně. Za normálních okolností bych tomu, co jsem četla, dala trojku, protože je ten obsah tak průměrný, až to bolí. Nicméně vzhledem k okolnostem a oblíbenosti, která mě přivedla k myšlence, že je to přinejmenším kvalitně psané, nemohu jinak, než to hodnotit za dva body. Možná, ale jen možná, kdybych k tomu přišla jako slepý k houslím, bez úvodní milovanosti celou českou slashovou scénou, tak bych byla ochotná tomu dát slabou čtyřku. PS: Od tohoto díla jsem očekávala jistou patetičnost, rozvláčnost a romantičnost, nicméně také originalitu a dobré literární zpracování, to, co jsem dostala je pro mne nefalšovaným zklamáním. Děsím se toho faktu, že jsem lidem tuto povídku doporučovala a tvrdila o ní, že by se jim třeba mohla líbit, v bláhovém domnění, že když se líbí tolika lidem - a tolika kvalitním autorům, jako je Patoložka, Kalamity, Tru nebo Casiopea - že to, i přes žánry, který mi nesedne, musí být kvalitní povídka. Nebo alespoň povídka dobře napsaná. Není to ani jedno z toho. Od této chvíle začínám doporučovat Tiru a Strom poznání. To jsou sice věci, které mne obsahem dokáží donutit úpět a tlouct hlavou do klávesnici, ale alespoň jsou dobře napsané. PPS: Ne, nežinýruji se hodnotit po 70 přečtených stranách, hlavně proto, že moje hodnocení naprosto nic nezmění a vyváží ho deset kladných, takže je to ve své podstatě jenom bezvýznamné gesto. PPPS: Povídku nedočítám dál ne z důvodů, že bych ji dočíst nemohla - přečetla jsem tolik skvostů tohoto druhu, že už sem absolutně rezistentní - nýbrž proto, že si až příliš vážím přátelství některých lidí, kteří EK milují a vím, že kdybych ho znala a vyjadřovala se o něm takovým způsobe, jak o něm teď smýšlím, tak bych o jejich přátelství mohla přijít.”

Buď po mojom boku

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Velká_koule_chaosu:

“Bavil mě jak vztah Severuse a Harryho, tak Mii a Draca. :) Oddechové čtení, které neurazí. :)”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

lia:

“velmi zajímavá povídka”

Proklatá věta

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

Salome:

“Příjemná povídka, která nijak zvlášť neurazí (pokud Vám nevadí Bradavické pozemky, na které já osobně jsem alergická), ale ani neulpí. Je to v základu samozřejmě hrozně neorigiální, ale se zrnkem originality v tom refrénu; takže se to vcelku dá. Obávám se ale, že zítra si ji už nebudu pamatovat.”

Vysoká cena - High Priced

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

lia:

“pěkná na odreagování”

Wanting You(Doesn't Make Me Gay)

Autor: suitesamba      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“když to říkáš, Harry...”

Proklatá věta

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Líbilo”

Malej kašpárek

Autor: cwb      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“No toto. :D :D”

Wanting You(Doesn't Make Me Gay)

Autor: suitesamba      Jazyk: AJ

jesssnape:

“kdyby to bylo v čj, možná bych si to užila víc... má nedokonalá angličtina mi prostě nedovoluje si to pořádně vychutnat... =(”

Once Upon a Sleepless Night

Autor: Daaro Moltor      Jazyk: SJ

jesssnape:

“4 - 5 =)”

Zakázaný

Autor: The Ruby Month      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“četla jsem to už několikrát, takže 4 dát prostě musím =)”

If You've A Ready Mind - Keď máš pripravenú myseľ

Autor: Maya      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Ne, nebaví mě to. Nuda na entou.”

Malej kašpárek

Autor: cwb      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pokud člověk zapomene, že se představitelé jmenují Sherlock Holmes a John Watson, tak se u toho pobaví. :)”

Malej kašpárek

Autor: cwb      Jazyk: ČJ

lymmet:

“Jo, to jsem četla.”

Zakázaný

Autor: The Ruby Month      Jazyk: ČJ

lia:

“:)”

Začalo to tanečními

Autor: SallyPejr      Jazyk: ČJ

lia:

“pěkné”

If You've A Ready Mind - Keď máš pripravenú myseľ

Autor: Maya      Jazyk: SJ

Benny:

“Je to dost jiné, začínáme od začátku.Draco sice není ve Zmijozelu, ale to mu nic neupírá na charakteru:)První kapitola a zatím je to hodně vtipné.Na druhou stranu to napsala Maya..jsem opatrná.//Hm..Maya.Merline, to byla núda.Ne, první kapitola byla excelentní, pak to ztratilo náboj, humor a děj.Snad se k tomu někdy vrátím a změním náhled a nebo ne a budu opět litovat ztráty času.”

Once Upon a Sleepless Night

Autor: Daaro Moltor      Jazyk: SJ

Benny:

“Přiznavám.Nedočteno, vzdala jsem to okolo 33kpt.Souhlasím s Akkarou, nenadchlo.Udyndané, předvidatelné a nudné.Ale zase nebudu mrcha a dám trojku.”

Jak Draco Malfoy přestal být hetero

Autor: Faith Wood      Jazyk: ČJ

Benny:

“Na tohle si dosti pamatuji v angličtině.Před časem jsem hledala dobré drarry v aj, ona Faith je drarrystka, což o to, jen je to tak otřesné, že na překlad určitě nehodím oko.Snad jinde, jindy a nikdy víc.”

Malej kašpárek

Autor: cwb      Jazyk: ČJ

Benny:

“A tak i trochu na popud belldandy přidávám mou oblibenou johnlock povídku.Ne, opravdu nečekejte příběh, ale důvod ke coitu se vždy najde a ve jménu vědy..to je nutnost.”

Stránky: