Komentáře - Říjen 2015

Stránky: 

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Benny:

“*povzdech* Vím, jsem náročná.Mám k tomu dost negativních poznatků.Prvně jsem myslela, že je to překlad, za což se omlouvám, ale v prvních kpt bylo pár zvláštních spojení.Jak poznamenali ostatní;Lucius si to zapálení pro Garryho Potěra vykřesal odkud?Plus Garry 'růžolicí se panna' Potter, který neví jak se chovat byť je dospělý jedinec.Jeho pochody k Lucině už vůbec nepobírám.Romantický Lucius a coitus už byl vrchol a zabalila jsem to ve třicaté kapitole.Myslím, že to i dočtu, ale teď to už nedám.I přes tu kritiku dám trojku.Proč?Jakékoli prznění charakteru davám víc než u Snarry.Pro romantiky a masochisty doporučuji, pro sadisty nikoli ;-) Ovšem pozituvum to má.Jdu si přečíst Malfoycest.”

The Best of Times

Autor: Polyphony      Jazyk: AJ

lymmet:

“Četla jsem to ještě ve tři ráno, jen abych věděla, jak to dopadne. Originalita a schopnost napsat dobrý příběh autorce opravdu nechybí. 4-5.”

A Goose Quill Dipped in Venom

Autor: Polyphony      Jazyk: AJ

lymmet:

“Nápad na povídku je rozhodně originální a líbil se mi. Kriminální případ má sice trhliny, a je mírně přitažený za vlasy... ale budiž. Hodně se mi líbily charaktery, hlavně John.”

Zatímco jsi spal

Autor: Lady Corten      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“Což o to, špatné to není. Přes Snarry se asi nikdy nepřenesu, ale číst se to dalo.”

Děsivá epopej o sázce ukrutné

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

Cora:

“:)”

Čas na změnu

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

Cora:

“Jedna z mých prvních HP fikcí a také, jak to tak u dobrých prvotin bývá, srdeční záležitost. Právě jsem dočetla potřetí; šmrnc a švih pro mě tahle povídka neztratila. Mouchy si na ní najde asi nejeden čtenář a patřím k nim i já. (Tedy pominu-li ony zmiňované nelogické změny v časových osách; jsem neschopná a líná srovnávat data.) Do 19. kapitoly se mi povídka jeví o 2 fousy lepší než zbytek, SPOILER standardně nevěřím, že by kdy Potter seslal Avadu s účinkem, nemám ráda moment, ve kterém je Lupin svědkem Snapeových vzlyků, a scéna, kdy Harry přistihne onu trojici inflagranti, sice pobaví, ale je dost nepravděpodobná KONEC SPOILERU, ale... i tak mi napsané (a výtečně přeložené!) zrychluje tep. Je to dynamické, vtipné, vášnivé a osudovost vztahu HP/SS je tady neoddiskutovatelná. Asi proto jde snad o jedinou povídku, kde s jen mírným vypětím snesu oslovení "Seve". Nemám z něj žádnou radost, ale snesu ho. Nebýt těch Harryho krátkých deníkových zápisků, hodnotila bych nejspíš hodně silnou čtyřkou. Ale ony tam jsou a jsou pro mě tak sugestivní a procítěné a silné, že ta pětka není čistá opravdu jen malinko.”

Lektvary

Autor: Exa      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“nápad dobrý ale spracovanie je otrasne”

Úplavice v Bradavicích

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

Cora:

“Ústřední téma jako stvořené pro začouzený prostor čtyřky bez ubrusu a taky zatraceně vtipné a kvalitně učesané verše.”

Time for Changes

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Cora:

“Cestování časem mě baví a autoři, kteří se do něj pustí, mají můj obdiv; musí být vošajslich uhlídat všechny ty akce a reakce tak, aby čtenář pokud možno žádnou logickou botu nevyšťoural... Tahle povídka má svoje kouzlo, je to takové nenáročné, celkem milé čtení. S jedním, pro mě podstatným, škraloupem - vesměs tady chybí emoce. Jakékoliv. SPOILER Třeba hned počáteční neočekávané hození do jiné doby - už z podstaty věci by mělo jít o šokující záležitost a ta by se asi neobešla bez vyšilování hlavních aktérů. Stejně tak přítomnost zesnulého Brumbála, setkání s Harryho rodiči, vztah s Severusem (a jejich sexuální sblížení vykřesané z ničeho) KONEC SPOILERU... základ dobrý, ale naservírované to bylo neskutečně vlažně. Takhle si představuju, že podobné dějové bomby nezúčastněně prezentuje na svých hodinách Binns. 2, 5.”

Triplex Gemini

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Cora:

“Zajímavé dílo, které se rozhodně nedá označit jako průměrné, ale ke kterému jsem si paradoxně nedokázala vytvořit žádný vztah. Děj jako takový a chování postav byly vymyšleny tak zvláštním a netradičním stylem, že mě ani nenapadlo nedočíst, a přesto se v tuhle chvíli neumím rozhodnout, jestli je můj celkový dojem spíše kladný nebo ne. Nevím, jestli jsem kdy z nějaké povídky měla v hlavě po pocitové stránce větší guláš. Proto 3, ale vrátím se k tomu; tenhle závěr odmítám brát jako definitivní.”

Temnota, Temnota

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

Cora:

“-”

V hodině duchů

Autor: Emynn      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Pěkná povídka, opět čtená nespočetkrát. 4, 5*”

Zatímco jsi spal

Autor: Lady Corten      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Opět čteno už několikrát, ale žádný zázrak to není. :)”

Pohádka o nedokončeném polibku

Autor: emynn      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Četla jsem už několikrát.”

Pohádka o nedokončeném polibku

Autor: emynn      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Poviedku som mala prečítanú na jeden dych. S kľudným svedomím by som ju mohla prirovnať k poviedkam na úrovni Elyzejskeho klíču. Jediná vec čo by som na tejto poviedke zmenila je jej dĺžka. 6 kapitol, síce dostatočne dlhých je hrozne málo na takúto poviedku od ktorej som sa nevedela odtrhnúť.”

Severusův syn Harry

Autor: Alis      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Táto poviedka by sa dala veľmi pekne zhrnúť jedným slovíčko: CHAOS!! Z ničoho nič sa tam objavila dáka slečna Viviana a potom hneď v druhej kapitole Narcisa ktorá sa ide veľmi ochotne venovať chlapcovi ktorý porazil jej pána. Príbeh pekný a poviedka by mohla byť celkom slušná len keby sa autorka viac tej poviedke venovala a dala tam aspoň trošku vysvetľovania. Postavy sa správali pre mňa abslútne nepochopitelne. Keď už chcela autorka sa zamerať na to či je rodičovská láska automatická tak nemala preskakovať niektore roky alebo sa tak moc ponáhľať. Mohla by som k tej poviedke napísať ešte milion veci s ktorými som nebola plne spokojná ale nechce sami. Hodnotenie je taká veľmi slabá 2.”

Zatímco jsi spal

Autor: Lady Corten      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Úžasná poviedka, krásne jemnučká, sladučká a jednoduchá. Bez zbytočných dramatických zvratov, alebo zbytočných komplikácii. Pekne napísaná, jednoducho. Doteraz som ju čítala asi 3x a rozhodne mi nestačí. Vrelo odporúčam všetkým, príjemné pohladenie po duši.”

Frost - Iron

Autor: Ann      Jazyk: ČJ

Ann z Valhaly:

“Prvotina”

Temné stíny

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“No nicmoc tedy. :/ Autorka psát umí. Pocity jsou zde vykresleny bravurně. Ale jsou zde strašné skoky v ději, aby se autorka posunula tam, kam chtěla - nenávidí se a na dalším odstavci, BUM a najednou se chtějí, a další odstavec, BUM a už se milují atd.”

Utajené, odhalené

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Celkom pekná poviedka. Príde mi to ako by sa autorka po pár kapitolách rozhodla urobiť z jednorázovky kapitolovku ale aj tak príjemná poviedka od ktorej som sa nevedela odtrhnúť. Koniec ma ale pobúril, možno to bude mojou alergiu na Dumbledora (Brumbála) a jeho rozhodovanie o životoch ostatných ľudí "pre vyššie dobro" Kvoli koncu kde by som najradšej vyfackala všetkých počnúc Dumledorom a končiac Hermionou dávam 4”

Harry Potter Comics 04

Autor: Loleia      Jazyk: fanart

Akkarra:

“:D”

Malej kašpárek

Autor: cwb      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“Na Sherlocka a Johna mi to moc nesedí, ale pobavilo.”

Pohádka o nedokončeném polibku

Autor: emynn      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Moc pěkné zpracování popelky :D do světa HP ....”

Je to na Tobě

Autor: LADY LILY POTTER      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Milé s sladké”

Harry Potter Comics 04

Autor: Loleia      Jazyk: fanart

Rulie:

“boží :D”

Stránky: