Komentáře - Leden 2015

|<  >|

Dopisování se Snapem

Autor: asnowyowl      Jazyk: ČJ

Cora:

“Tak... ty vzkazy byly minimálně z počátku vtipné, mělo to nápad. Později ale ten příjemný pocit z vcelku originálního dopisování odezníval a profesorovo čančání tomu nasadilo korunu. 2 - 3.”

Proč musel zemřít Severus Snape?!

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Jako pravá Snamioňačka můžu jen souhlasit. :-D Prostě jedinečný nápad na zasmání”

Dívám se, dívám

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Líbilo se mi to. Hodně smutné, ale přesto takové příjemné pohlazení. Za mě rozhodně palec nahoru.”

Nightmare

Autor: GoddessOfPudding      Jazyk: ČJ

Krisha:

“Moc hezká povídka, vše napsané hezky do detailů, mírné násilí je popsáno velice příjemně a - paradoxně - nenásilně, obsah není explicitní. I přes temnější atmosféru se v povídce vyskytuje zvláštní něha, se kterou jsou jednotlivé situace popsány. Opravdu doporučuji.”

Z jiného pohledu

Autor: Teclaireddy      Jazyk: ČJ

Salome:

“:)”

Broken

Autor: inadaze22      Jazyk: SJ

zmije:

“Často příliš rozvláčné, kdyby povídka měla o třetinu méně slov a větší spád, byla by lepší.”

Merlin 2011-1

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Naprosto - skvělý! :-D :-D”

Havran (parodie na Poeovu báseň)

Autor: Tessuna      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Možná kdyby se vycházelo z překladu, který znám, dovedlo by mě to lépe chytit. Takhle mi to připadá celé hrozně pokroucené :-) Ale tak odvaha se cení. :-)”

Z jiného pohledu

Autor: Teclaireddy      Jazyk: ČJ

Sargo:

“No jo, no. Nedávalo to moc smysl, ani to nebyl dostatečný nesmysl. Ale tuším, že autorka jest mladinká - tohle je ten typ úvahy - a za to bod nahoru.”

Umři, umři, pak ještě umři a umírej, dokud mě to bude bavit!

Autor: Iantouch      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ten název je prostě skvělý. Drabble dobrý, na to, že je to drabble, to v sobě i něco má, ale... ten název! :-D”

Z bláznových zápisků...

Autor: assez      Jazyk: ČJ

lymmet:

“Ano, pamatuju se, když jsem to četla. Jedna z těch horších věcí, na které jsem kdy narazila.”

Pojednání o kávě a špinavém nádobí

Autor: Rebelka      Jazyk: ČJ

Lady Aludnev:

“:D”

Mistaken Identity

Autor: Silver Pard      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Je to psané odlehčeně, humorně, ale ve své podstatě je to smutné. Oblíbené klišé dvojčat, kdy Harry je ten přehlížený.”

Evansovy děti

Autor: ???      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“To, co jsem přečetla, se mi zatím hodně moc líbí. Jsem ráda, že se do podobného subjektu v Čechách někdo pustil. A jsem neuvěřitelně zvědavá, jak se s tím autorka popere dál. Skvělá práce.//Dočteno: Povídka je vysoce nadprůměrná, rozhodně Snape zůstává Snapem až do konce, což jsem takhle silně nikdy neviděla a jsem z toho nadšená a gratuluji autorce, že se svého přesvědčení udržela. Nicméně asi jsem moc romantická a troška romantiky mi chyběla a chvílemi mi to přišlo až přespříliš překombinované a začalo nudit. No, proto dávám 4, ač si to povídka nezaslouží - trvám na tom, že ta povídka je povedená a vysoce nad průměrem.”

Dôverne známe miesto (A Familiar Place)

Autor: Anne M. Oliver      Jazyk: SJ

lymmet:

“souhlasím s akkarrou”

Broken

Autor: inadaze22      Jazyk: SJ

lymmet:

“Rozvleklé, zbytečně dlouhé a ve výsledku spíš nuda, než zážitek z pěkné povídky.”

Umři, umři, pak ještě umři a umírej, dokud mě to bude bavit!

Autor: Iantouch      Jazyk: ČJ

kripolik:

“Super :D”

Každý kluk potřebuje psa

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Amarilli:

“tak to bolo... wow.. fuu... nemám nejako slov na toto :D :D Prekladateľke patrí obrovská poklona :-) Harry mi tu vôbec nevadí... a to je veľké plus :D”

Zázraky se dějí. O Vánocích.

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Amarilli:

“Čítala som to už dávnejšie a hoci to má svoje muchy, vždy to vo mne iniciuje niečo pekné, niečo Dickensovké... rada sa k tomu vrátim... :-)”

Rezistence

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Amarilli:

“Áno! Áno! Áno! To bolo také peknučké, zlatučké... a keby som bola citlivejšia, aj slza dojatia by mi vypadla... :-)”

The Summer Sings

Autor: StoneWingedAngel      Jazyk: AJ

Bumble:

“Očekávatelný happy end po tragédii, nicméně pěkně citlivě a uvěřitelně napsáno, hutnější a lepší než jednička.”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Povídku Láska je slepá jsem četla, když jsem teprve objevovala svět FF a musím se přiznat, že mi po ní zbyl velmi hezký příjemný pocit. Často si na ni vzpomenu, když tak brouzdám světem HP. Rozhodně si ji znovu přečtu Sevíkovi se náramně povedla. A pro všechny, kdo mají rády pár SS/HG vřele doporučuji.”

|<  >|