Komentáře - Září 2014

|<  >|

Na dosah ruky

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

kami:

“Autorka vlastní presne ten typ humoru, ktorý je vhodný pre Avengers fandonm. Udaný počet bodov je poctivý a plne zalúžený.”

Srdce bez společníka

Autor: Michmak      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Nebavilo mě to, asi mi úplně nepříšluší to soudit, když jsem dočetla jen do půlky, zbytek jen tak prolistovala, ale mám pocit, že tahle povídka si tak vysoký hodnocení, co má tu na ffdeníku, nezaslouží. Takový konec jsem čekala od začátku, takže mě to ani nepřekvapilo. Přišlo mi to (až na prostředí) docela typicky klišoidní snamione. Strašně toužím po snamione, kde Snape nebude ťuťuňuňu a kde nebude milovat Hermionu pro její bystrý úsudek a pronikavou inteligenci už od školy. Vzhledem k tomu, že Snape je zakomplexovaný, nadmíru inteligentní mizantrop, nikdy si nebude vážit člověka a přisuzovat mu inteligenci proto, že je šprt. Věřím, že by u ní tu inteligenci našel a vážil si jí, ale až po škole, kdy by ona něco dokázala, nejlépe na poli, co nejsou lektvary. Averzi jsem měla k oběma Pomfreyovým, a přitom mám Poppy většinou docela ráda; měla jsem pocit, že k Harrymu se autorka nedokáže pořádně postavit a používá ho jako tu postavičku, která mění děj a je jedno, že jedná v rozporu s charakterem, který mu přisoudila před chvílí. Jo, a taky mě připadá, že sice nápad se total locked-in syndromem vůbec není špatný, ráda si čtu o depresivních a beznadějných věcech, které bych nepřála ani Voldymu, ale připadá mi to dost odbyté.”

Pravda a důsledky

Autor: asnowyowl      Jazyk: ČJ

Anonymka SS:

“pěkné ;-)”

Zajíček

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Anonymka SS:

“pobavilo ;-D”

Pohlavek

Autor: Brokolice      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Určite je to dielo ku ktorému sa nechcem vrátiť pretože dýcha beznádejou a smútkom, ale je výborne napísané. Také na ktoré sa nezabúda.”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Anonymka SS:

“začátek se mi líbil víc než konec. sex přišel příliš brzy :-/”

Cos to řekl?!

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Anonymka SS:

“pěkné ;-)”

Bradavický láskomat

Autor: Lara      Jazyk: ČJ

Anonymka SS:

“vtipné ;-)”

Na dosah ruky

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

shadow:

“Tohle byla má první Avengers povídka. Mám už takové „štěstí“, že většinou začínám tím v mateřštině nejlepším. Ani se mi nechce věřit, že stejná autorka napsala Za koncem světa. 4/5 - povídku mám pořád v paměti, tak zaokrouhluji na 5. Jsem zvědavá, jestli bude zmiňované pokračování (bonus).”

Keď hranice prestanú existovať

Autor: Eonah      Jazyk: SJ

kami:

“Posledné vety nemohli byť horšie... Občas je zlá štylistika, hovorové slová sú tam, kde byť nemajú. Dej je priemerný.”

Keď hranice prestanú existovať

Autor: Eonah      Jazyk: SJ

Mrmla:

“---”

Aj snehová vločka niečo váži

Autor: Eonah      Jazyk: SJ

kami:

“Toto nie.”

Legolasovo dětství

Autor: Silverin      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“O tatíčcích a učení zbožňuju, ale z tohohle zrovna nejásám. Stále u mě platí, že nesnáším malé děti - lidské, elfské... to je fuk, pro mě jsou to všechno zrůdičky - a nesnáším přeslazenost. Tady je na mě obojího až moc.”

Red Handed

Autor: Dragon and Dovie LR      Jazyk: AJ

mariaa:

“...”

Nepřítel s výhodami

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Já bych si klidně dala detailnější popis sexuálních aktivit. :-D”

Aj snehová vločka niečo váži

Autor: Eonah      Jazyk: SJ

Mrmla:

“---”

Spal já jsem s matkou alespoň jednoho z nich?

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Jedna z mých nejoblíbenějších. Takové povídky na pomezí hříčky mám ve veliké oblibě. :-)”

Nightmare

Autor: x      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Spal já jsem s matkou alespoň jednoho z nich?

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Za koncem světa

Autor: Mae      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak už to nedočtu. :/”

Ztráty a nálezy

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Za koncem světa

Autor: Mae      Jazyk: ČJ

shadow:

“Abych náhodou o něco nepřišla, tak jsem si povídku vycucla z archivu. No, kdyby se mi to bývalo nepodařilo, důvod k pláči by to nebyl. Ptákovina, kterou možná ocení větší fandové Avengers než jsem já.”

Za koncem světa

Autor: Mae      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tedy to byl rychlý výmaz ze stránek..a já to ani dočíst nestihla.Ok,řídím se výrokem autorky a pokud to za ty bity na serveru nestálo..”

Naruby

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

keri:

“,,,”

Za koncem světa

Autor: Mae      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Dlouho jsem nevěděla, jak přesně popsat dojem z té povídky. Nakonec jsem se rozhodla pro slovo "roztěkaná". Jenže i tak tam bylo dost věcí, co mě zasáhlo hluboko. A ty úžasné dialogy! /// Cituji autorku: "Právě mi došlo, že když se mi ta povídka nelíbí, nemusím ji tam mít." Tak už si asi nepočtete.”

|<  >|