Komentáře - Srpen 2014

|< 10  >|

HP_new_year

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

Lanevra:

“No jasně, že se Snape oběsil! Jsou přeci Vánoce! :-D”

HP_new_year

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

Amarilli:

“Dumbledore je úplne vystihnutý... Snape vyzerá, ako by sa obesil... :D :D :D :D :D :D A všetko... top... :D”

Dokonalé krytí

Autor: Anonymka SS      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Za koncem světa

Autor: Mae      Jazyk: ČJ

kami:

“Z druhej časti som si prečítala len rozuzlenie, aby som to už mala za sebou.”

Rub a líc

Autor: Ryiuhi      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Příjemné”

Ztráty a nálezy

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“3+”

Kouřmo

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Vyčůránek.”

snarry fluff

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

kami:

“To je milé. :)”

Kouřmo

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

kami:

“Loki musí vyhrať vždy.”

Ztráty a nálezy

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

kami:

“Taká jednohubka.”

snarry fluff

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

jesssnape:

“jůůů =D”

Vidoucí, přesto nevidící

Autor: Ezra's Persian Kitty      Jazyk: ČJ

shadow:

“Moje oblíbená.”

Dvě srdce

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

shadow:

“Začátek povídky byl skvělý, ale někde v polovině druhé kapitoly mě to přestalo bavit. Alespoň, že konec je podařený.”

Hvězda přišla do Imladris

Autor: Morgana      Jazyk: ČJ

shadow:

“Já sladké ráda.”

Hnusák Haldir

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

shadow:

“Výborné. Opět povídka, kde bych se ráda o postavách dozvěděla mnohem víc. 4/5”

Kouřmo

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jo, to je prostě Loki. :D Skvělá povídka - hned jak si Tony zapálil, tak jsem si to cigáro musela dát taky. :D”

Ztráty a nálezy

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ó, Loki... Já to kluka fakt žeru. Jenom by mě zajímalo, jestli se ty levé fusky fakt ztrácejí, nebo Loki zakládá sbírku. Myslím, že se dneska budu smát celý den. Šťastné slipy! :D”

Spal já jsem s matkou alespoň jednoho z nich?

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

kami:

“Bohužiaľ, nič moc.”

Spal já jsem s matkou alespoň jednoho z nich?

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“:)”

V moci nepřítele

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

kami:

“Nečakala som, že budem mať z tejto poviedky taký dobrý pocit. Hoci je súčasne pravda, že nech k Lokimu autor hodí ktoréhokoľvek Avengera, vo výsledku sú všetci rovnakí. Ale zvediem to na to, že tento a ostatné fandomy nie sú "u nás" natoľko silné ako HP.”

Spal já jsem s matkou alespoň jednoho z nich?

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Nemusím ani číst první dvě části (nebo dokonce tři?), abych se u toho příjemně pobavila. Těsně předtím jsem četla od stejné autorky Za koncem světa a získala jsem dojem, že, ač je Za koncem světa mladší povídky, tak že se v ní, oproti této, něco opravdu ošklivě pokazilo.”

Rozkvétání

Autor: Silverin      Jazyk: ČJ

shadow:

“Jiná LOTRovina než jsem doposud četla. Škoda, že už autorka není aktivní. Ráda bych si užila další příhody Glorfindela a Lístečka.”

Odborník na problematiku svádění

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

kami:

“Vtipné.”

Za koncem světa

Autor: Mae      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“V povídce se najde několik opravdu vtipných momentů, které si zapamatuji. Stejně jako si budu pamatovat zápletku a její rozuzlení, za to je určitě jeden bod. Nicméně však, díky, prakticky absenci, jakýchkoliv uvozovacích vět, jsem se několikrát ztratila v tom, co kdo a jak říká. Navíc jsem celé dlouhé pasáže textu přeskakovala. Takže po této stránce to vidím na dva body. Dohromady tedy za tři. // O tom, do jaké míry to je nebo není slash, by se asi mělo u tohoto druhu povídek u nás všeobecně diskutovat. Já to za slash považuji.”

Pohlavek

Autor: Brokolice      Jazyk: ČJ

Amarilli:

“Ja by som povedala, že to v sebe tú pomyselnú štipku originality malo. Určite je to silné. Krátke, ale silné. Zapamätateľné. Neviem, či sa k tomu ešte niekedy vrátim, ale... myslieť na to nejakú dobu iste budem... 4, 5”

|< 10  >|