Komentáře - Červenec 2014

|<  >|

Snarry HPSS

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

Benny:

“Vstříc lepším teplým zítřkům?!?Tedy co tím kissyushka chtěla říct?”

Cut

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

belldandy:

“Vynikající!”

snarry fluff

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

belldandy:

“Když tu jedete tu kissyushku .. Tohle mě dostalo tím, jak je to jednoduché. Takové možné snarry logo. Lidi, odhlasujte někdo za mě, zda to je či není slash? Ona to tak autorka si myslí, ale není to vůbec jednoznačné.”

Sentenced

Autor: SarahKnight      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Situace, kdy Sherlock ve vězení pyká za vraždu Magnussena a John se mezitím na svobodě potýká s navrátivším se Moriartym, mi přišla jako velmi zajímavá zápletka. Nesmí samozřejmě chybět bouře citů, když si v odloučení naši hrdinové začínají uvědomovat, jak moc jeden pro druhého znamenají. Povídka se mohla ponořit trochu hlouběji a příběh mohl být rozvinutější, historek z vězeňského života bych uvítala víc a do větších detailů. Inspirace Orange is the New Black je patrná, a tak je docela škoda, že nás autorka světem za mřížemi neprovedla volnějším tempem a neseznámila nás třeba i s osudy jeho dalších obyvatel. I tak se mi ale povídka líbila a byla zatím jedinou prison-lock ff, co jsem četla, a tak jí dám za 4, dokud neobjevím nějakou lepší. Sherlockův plán útěku byl přece jen pěkně chytrý a Johnovo soukromé vyšetřování napínavé, jejich city hezky popsané a bylo tu pár moc krásných scén, které bych jednou ráda viděla v seriálu.”

Phoenix Fire, or Hermione Granger and the EW

Autor: grangerous      Jazyk: AJ

GwenLoguir:

“slabšie ako predošlé, príliš zamerané na riešenie všetkých ostatných, v 90% homosexuálnych vzťahov”

Poloobnažený - různé portréty Snape 10

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

KalamityJane:

“Ta série je boží, takže by tu samozřejmě neměl chybět ten nepřístupný: http://kissyushka.deviantart.com/art/different-portrait-of-Snape07-187989353 A to jediné, co dokáže vyvolat úsměv na tváři SS: http://kissyushka.deviantart.com/art/different-portrait-of-Snape03-187988867”

Poloobnažený - různé portréty Snape 10

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

Akkarra:

“:D :D :D”

HP_new_year

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Merline.... :D”

The first meeting - the last meeting

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

Akkarra:

“:)”

Lettered - v dopisech

Autor: Pir8fancier      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“veľmi pekné.. vtipné a neotrelé”

Innuendos

Autor: test_of_faith      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Řekněme si to na rovinu, je to neuvěřitelně ooc, ale je to ooc tím dobrým způsobem, kde je jasné, že to autorka nemyslela vážně. A já se celou dobu hrozně hihňala. :-D”

In the End It's Easy

Autor: Anna Amuse      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Obsah je celkem průměrný, jde o stokrát a jednou popsanou spirk zápletku, originalitu tomu dodává jen forma psaní. Ale přiznám, že prvních pár vět jsem tím byla trochu zmatená. :-D”

Imagine

Autor: Kay S      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Je to takové... inu, název v mnohém odpovídá obsahu. :-)”

I've Got My Love To Keep Me Warm

Autor: BlueVelvetSpock      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Inu, je to hodně sladké, zase je tam přinejmenším jedna věc, co mi přijde nepravděpodobná, na druhou stranu je tam další, která se mi hodně líbí.”

Hunger's Fulfillment

Autor: CMM      Jazyk: AJ

Lanevra:

“No, vlastně je to v mnoha ohledech nerealistické, na druhou stranu za jednu hračku o bod nahoru. :-D”

Poloobnažený - různé portréty Snape 10

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

Benny:

“*nepřítomný připitomělý výraz*Taky vidíte toho sexy chlapa?Ty rysy, obočí, ramena, sexy výraz a jako třešnička?Nožička.Merline, to je krasavec.”

Poloobnažený - různé portréty Snape 10

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

finde:

“bez komentáře”

HP_new_year

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

finde:

“Naguška nemá chybu”

The first meeting - the last meeting

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

Benny:

“Já autorku miluju.Bezmezně.Tedy co se týče snarry a Severuse a Harryho v neslashovém vztahu.Tady se spíš projevuje nechuť ve vztahu-Severus je smutný, protože James má vše.Styl malby je jako z veleslavného časopisku Probuď se.Jen z úcty ke Kissyusce za tři.”

The first meeting - the last meeting

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

finde:

“Kissyushka dokáže na malém prostoru postihnout celý osudový příběh”

Holiday Giving

Autor: T’Nash-veh      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Co se stane, když se sejdou dva tvrdohlaví berani a sfetují se čokoládou? :-D Inu tohle, že ano.”

Prozatím

Autor: OdoGoddess      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Začátek dobrý, konec o něco horší...”

Síla přátelství

Autor: Florence      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Zajímavé, dobře napsané....”

Lettered - v dopisech

Autor: Pir8fancier      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“4-5”

Property of the Half-Blood Prince

Autor: thesewarmstars      Jazyk: AJ

jesssnape:

“ten konec už byl vážně moc...”

|<  >|