Komentáře - Červenec 2014

|<  >|

Rozkvétání

Autor: Silverin      Jazyk: ČJ

Tina_tt:

“t”

Osmkrát

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

Tina_tt:

“t”

Detektiv má chřipku

Autor: Muraki a Bea      Jazyk: ČJ

Tina_tt:

“t”

Déjá vu

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Tina_tt:

“...”

Sciencebros: Sázka

Autor: Tobinka      Jazyk: ČJ

Tina_tt:

“karátke ale humorné s dostadočnou dávkou posteľnej akcie (v tomto prípade sa to sice zaobišlo bez postele), zkončené naozaj super!”

Na sever

Autor: kailin      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“milé, jednoduché”

Too Many Potters - Příliš mnoho Potterů

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

bwews:

“líbilo:)”

Lettered - v dopisech

Autor: Pir8fancier      Jazyk: ČJ

bwews:

“..”

A Truth Best Left Unsaid

Autor: Imagination94      Jazyk: AJ

Amarilli:

“Velmi ma to zaujalo, uz len preto, ze nic podobne som este necitala. Hermiona sa sice cely cas spravala ako rozmaznane decko, ktore nevie, co so sebou, ale odpustila som jej to... Snape bol do isteho casu spravne Snapeovsky, ale potom akosi zmakol a uz to nebol on... ale kedze sa mi to svojim sposobom fakt pacilo...”

Deliver My Letter Please, Hedwig?

Autor: misundersnape      Jazyk: AJ

Amarilli:

“Velmi sa mi pacil zaver celej tejto kratkej veci. Bola silna, psychologicky to na mna velmi zaposobilo... Vracat sa k tomu asi nebudem, ale...”

New divide

Autor: Aisling-Siobhan      Jazyk: AJ

mariaa:

“...”

Too Many Potters - Příliš mnoho Potterů

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Mariella:

“Pobavilo. :)”

Loki si poradí

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

A Game of Chess

Autor: test_of_faith      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Osobně jsem se domnívala, že to existuje jenom na obrázku, n ale zjevně to existuje i jako povídka. Hmm... těžko rozhodnout, co si o tom ve skutečnosti myslím. Víte, znáte ten pocit, když vám autor v povídce skvělým způsobem podá něco, co je absolutně proti vašemu fikčnímu přesvědčení? Tak ten právě zažívám. Věřím, že autorka je schopná si to takto představit a prožít, ale podle mého se to absurdně rozchází s kánonem.”

Too Many Potters - Příliš mnoho Potterů

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné”

Lettered - v dopisech

Autor: Pir8fancier      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Taky doufám že si vybere kávu.”

Jabloňový květ

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Perfektní.”

Fridays

Autor: Aunt Gytha      Jazyk: AJ

Fleur Tera:

“Celý príbeh je rozprávaný zo Severusovho pohľadu, čo sa mi páči no autorka sa nevyhla obvyklým nedostatkom ako OOC Severus... No vykúzlila mi úsmev na tvári a aj som sa zasmiala (konkrétne na podnikateľskom úspechu dvojčiat :D) a tá zmena povahy nebola tak markantná, že by ma nútila trieskať hlavou do klávesnice ako v niektorých iných prípadoch.. možno hodnotiť ako mierne AU, no celkový dojem bol u mňa dobrý, takže asi skúsim aj jej ďalšiu tvorbu”

Kirk/Spock - Be My Vulcan Lover

Autor: RhaegalKS      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“To mám v oblíbených. :D”

Méně krutý svět

Autor: Aunt Gytha      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Proč jsem si neprecetla, ze to ma otevřeny konec?!”

Lettered - v dopisech

Autor: Pir8fancier      Jazyk: ČJ

shadow:

“Na jednu stranu to byla krásná povídka plná pocitů, na druhou musím říct, že se mi četla až těžko. Mně konec jednoznačný nepřijde, a ač je možná dobře, že díky tomu povídka déle zůstává v paměti, tak ráda po dočtení zažívám pocity spokojenosti, „štěstí“ a ty se tentokrát nedostavily. Nevím, jestli se k povídce ještě někdy vrátím. Děkuji za skvělý překlad.”

Lettered - v dopisech

Autor: Pir8fancier      Jazyk: ČJ

Silvia.Feroceta:

“...”

Lettered - v dopisech

Autor: Pir8fancier      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Juj! Uvěřitelné sólo Draca Malfoye ve formě dopisů. Užasné! Pro mě jedna z nejlepších drarry, jaké jsem kdy četla. Mám slabost pro deníkovou nebo dopisovou formu psaní, ale málokomu se z ní daří zacházet tak smysluplně. Miluji na tom to, co tam je, i to, co tam chybí (víc než kdyby to tam bylo). Dává to smysl? Asi stěží. :) Taky mám ráda takovéto nejednoznačné konce. Pocity z nich ve mě neuspokjeně ještě dlouho resonují. A kromě toho jsem vážně ráda, že jsem si konečně mohla přečíst něco v českém překladu od Pir8fancier. Doufám, že někdo (ať už to bude KalamityJane nebo třeba Adelaine, která podle všeho s tou myšlenkou lehce koketuje:) ) od ní ještě něco přeloží.”

Lettered - v dopisech

Autor: Pir8fancier      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Mám svůj tip, co si Draco zvolí, ale doufám, že dá přednost kávě. :)”

Méně krutý svět

Autor: Aunt Gytha      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“to vážne kričí o pokračovanie”

|<  >|