Komentáře - Červenec 2014

|<  >|

Happy Accident

Autor: torino10154      Jazyk: AJ

jesssnape:

“?!”

Performance in a Leading Role

Autor: MadLori      Jazyk: AJ

mariaa:

“4-3”

Time and Time Again

Autor: Mottlemoth      Jazyk: AJ

mariaa:

“4-3”

Happy Accident

Autor: torino10154      Jazyk: AJ

Fleur Tera:

“zbytočne strávené 3 minúty môjho života”

Kirk/Spock - Be My Vulcan Lover

Autor: RhaegalKS      Jazyk: fanvid

Benny:

“Sarah Michelle Gellar a soundtrack "Buffy the Vampire Slayer":Once More, With Feeling..Říkate si:Šplouchá jí na maják?Skoro ;) Zkrátka to byla první myšlenka při poslechu autorčina pěveckého podkladu k videu.Musím říct, že by si zasloužila možná i pětku, ale asi zůstanu u 4+.”

Kirk/Spock - Be My Vulcan Lover

Autor: RhaegalKS      Jazyk: fanvid

Sargo:

“:-D”

Sciencebros: Sázka

Autor: Tobinka      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ubohý češtin. Ubohý logik. Chudák já.”

Vogue - 300

Autor: Luminosity Deville      Jazyk: fanvid

Sargo:

“Perfektní! :-)”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Amarilli:

“Dostala som sa sice dost daleko, ale... neviem, nemala som nejaku chut sa do toho nutit a citat dalej. Ma to svoju cielovu skupinu, do ktorej ja osobne nepatrim. Dost sa to podoba RJŽJ, ktory som tiez nezvladla docitat, nie je to moja salka kavy... Harry mi tu pride totalne OOC... az to pekne nie je... je sice pravda, ze po tom tak strasnom muceni, ktore som precitala, (asi to mal byt nejaky teatralny naturalizmus.... neviem, kazdopadne som uz citala Naruby, a tak to na mna neurobilo nejaky dojem) je len logicke, ze sa charakter postavy zmeni. Napriek tomu si nemyslim, ze by to na Pottera z kanonu malo az taky radikalny ucinok. Povedzme si narovinu, Harry sa zacal spravat ako precitlivela Marianne Dashwoodova s PMS z otrasneho braku, ktory som sa taktiez pokusala docitat. Neuspesne. Zaklincovala to ta tienova magia, ktoru vsetky obdivovatelky uzasne inteligentneho (igelitentneho :D) GaryStu Pottera tak velmi milujeme. To, co ma dorazilo, bola jeho nasledna zbabelost, samotny strach z vyslovenia mena Voldieho... akoze... to bolo myslene seriozne? Co sa tyka... v podstate Potterovho... Stockholmskeho syndromu (hej, viem, ze Sevie neuniesol Pottyho, ale nenapada ma lepsi nazov pre vysvetlenie zrodu akychkolvek citov) vo vztahu k Severovi... nejako som to nepobrala. Dva body, ktore tomuto dielu davam, su za snahu drzat Severa IC, i ked to bolo marne, ale snaha tam fakt bola... a za neobvikle ukazanie Lily... nikdy som sa nestretla s nicim podobnym... vracat sa k nemu vsak uz nemienim.... nikdy. It is all my message. Finish.//edit//Prehodnocovala som velmi dlhy cas svoje postoje, zamyslala som sa nad svojim hodnotenim a nedalo mi, aby som sa mierne nepoopravila. Hodnotenie zvysujem o bod. Dovodom je silne rozpracovana zapletka. A hoc sa mi nepacila, uznanie si zasluzi, pretoze, ako sa hovori, sto ludi, sto chuti... mne to sice neprislo na chut, no mnohym ludom ano.”

Sciencebros: Sázka

Autor: Tobinka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Bože, to byla nuda. Mezi Starkem a Brucem je asi takové napětí jako mezi stoletými balvany.”

Balance

Autor: Amanda Warrington      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Uf... jako vždy mi vadí vyznávání citů, ale jinak; Spocku je tu vyrovnané a racionálně myslící bytost, žádná fňukna. Možná, že je to málo, když mi stačí racionálně uvažující Spock, ale po všech těch povídkách, kde brečí, otvírá své srdce na veřejnosti, vyznává se z citů pomalu před publikem... už chápete, proč je Abramsův film špatná fanfiction? :-D”

Happy Accident

Autor: torino10154      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“...”

Consequences

Autor: marietsy2      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Málokdy si přeju, abych něco vůbec necetla... Už ta premisa mě měla odradit. Všichni totálně ooc, nelogická zápletka a opakování se. Líbilo se mi vůbec něco? Možná ta sova. Bohužel jen proto že sovy miluju, jinak je i ta chudák zabalená v patosu.”

Vogue - 300

Autor: Luminosity Deville      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Nebýt toho všeničícího krutosongu, tak by se mi to opravdu líbilo. :(”

Happy Accident

Autor: torino10154      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“To je tak krátké a pointu vraždící, až to není možné”

Happy Accident

Autor: torino10154      Jazyk: AJ

zmije:

“Taková krátká blbina...”

Consequences

Autor: marietsy2      Jazyk: AJ

zmije:

“Jsem ráda, že Brumbálovi ani Siriusovi neodpustil, pořád jsem čekala, kdy vyměkne a minimálně Blackovi padne kolem krku...”

Time and Time Again

Autor: Mottlemoth      Jazyk: AJ

zmije:

“Bavilo mě to moc, nejvíc popudlivý bastard Severus, naprosto nevděčný za svou záchranu... Zkazila to poslední kapitola, nebýt jí, dám plný počet.”

Ghost of a Memory

Autor: Phoenix Boy      Jazyk: AJ

zmije:

“Výhrady by byly, logika někde kulhá...ale čert to vem.”

Vogue - 300

Autor: Luminosity Deville      Jazyk: fanvid

Benny:

“Uvažovala jsem nad tím.A belldandy vše co mě napadlo již napsala.S tím, že ty efekty alá komics a Madonna mě pouze iritují a nenacházím v tom cokoli pro mě pozitivního.Bitvu u Thermopyl jsem neviděla, i když doma ho máme.Ale když se odprostím od předlohy a budu to brát jako umělecký počin, i tak mi to nic neřeklo.”

Always Touching

Autor: Basic      Jazyk: AJ

Lanevra:

“V této povídce vidím několik zajímavých věcí. 1) Už jen ten samotný nápad hodit to na Kirka mi přijde velice osvěžující, zvláště pak i ten způsob. 2) Konečně není Pon Farr popsán jako neuvěřitelně romantická záležitost, kdy ten co ho neprožívá, má hezky všechno v paži ve smyslu, že si konečně užije super sexu. 3) Oceňuji vhodné pojetí smýšlení toho, který je zde 'dole', jelikož už jsem unavená a zhnusená neustálím čtením "nechce" - "nechce a má strach" - "opatrně chce" - "děsně si to užívá". Jednou za čas si to člověk rád přečte, ale když se toho na něj valí moc ze všech stran, je nereálnost takového konceptu do očí bijící. 4) Tohle je Spock v jakkoliv kritické situaci, kdy není pod vlivem nějakého patogenu (vir, spory, voda, telepatie. atd.). Je to Spock, proboha, Vulkánec a osoba, které téměř dosáhla Kolinahr - absolutní logiky a zbavení se všech emocí. Po všech těch ufňukaných Spocích, co jsem v posledních dnech četla, je to doslova balzám na moje otlučené čelo.”

Vogue - 300

Autor: Luminosity Deville      Jazyk: fanvid

kami:

“Rozumiem komentáru belldandy, ale osobne ma fanvid nijako neoslovil a pravdepodobne naňho veľmi rýchlo zabudnem.”

Harry Potter: "You're only a boy!" - Harry/Snape SLASH

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

Benny:

“EDIT:Už jsem dala pětku před 16ti měsíci(sakra, to tu prudím dlouho ;D)Určitě mám oblíbenější videa na snarry, a tohle není dokonalé.Ale už jen ten text písně dokonale nastiňuje snarry vztah:Myslíš si, že jsi muž, ale jsi jen kluk.Myslíš si, že jsi muž, ale jsi jen hračka..etc.A o to mi jde.Harry jako hračka pro zvrhlé Severusovy choutky a nejen pro ně.Vřele nedoporučuji stahovat si píseň :) Hodně návyková.”

Remote

Autor: Sara Holmes      Jazyk: AJ

Benny:

“Já snad nedostanu nikdy rozum.Četla jsem tohle asi v pět ráno, ještě než nastal čas vyrazit do práce.Hezké, mírně ukecané a hodně rajcovní.Takže nečíst pokud by jste neměli/y koho osouložit;D”

Vogue - 300

Autor: Luminosity Deville      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Můj vztah k tomuto fanvidu prochází už třetím dnem hlubokou proměnou. Když jsem ho viděla poprvé, říkala jsem si, že to je ukázka formalistického exhbicionismu, která se zcela míjí s mým vkusem a že nechápu, co na tom ti lidi z New York Magazine, kteří to ohodnotili jako nejlepší fanvid roku 2008, viděli. Oceňuji sice ono přeměňování jednotného obrazu na políčka, které skvěle odkazuje ke komiksovému původu tohoto příběhu . Ve způsobu, jak s nimi Luminosity pracuje, se vystřídá hned několik klasických komiksových postupů (dělený i navazují obraz, protipohled či prosté klipové znásobení obrazu). Je to něco zcela jistě pohybujícího mimo běžnou fanvidovou estetiku, ale to je tak všechno. Nicméně, čím víc o tom klipu uvažuji, tím víc se ta formalistická exhibice líbí. Zajimavé na tom je, že samotný film a Madonina píseň jako taková mě docela iritují. Jejich spojení mě však najednou baví. Tenhle klip dle mého tématizuje patetický estetismus filmu 300 a Millerův šovinismus a obrací je naruby. Drsní tvrďáci se pro divácké potěšení vystavují jako nějaké modelky na molu. Ta záplava oblin, svalů a šlah slouží ke zcela zřejmé fetišizace lidského (a tím myslím zejména mužského) těla. A mě to dává návod, jakým jediným způsobem se lze na film 300 dívat a užít si ho (namísto pouhého lamentování nad jeho absurditou).”

|<  >|