Komentáře - Červenec 2014

|<  >|

Elf in my Bed

Autor: Fugitive      Jazyk: AJ

Lanevra:

“:-D”

Red Hills

Autor: Akame Sora      Jazyk: PJ

mariaa:

“...”

Property of the Half-Blood Prince

Autor: thesewarmstars      Jazyk: AJ

mariaa:

“3-4”

Gorgeous

Autor: Kay S      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Hmm, fascinující...”

Good master

Autor: Cyberrat      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Myslím, že tato povídky řeší mnohé případné kulturní neshody mezi lidmi a vulkánci. :-D”

Good boy

Autor: Cyberrat      Jazyk: AJ

Lanevra:

“No... je to velice realisticky nerealistické, záleží na čtenáři, jestli uvěří, že by se tak postavy mohli chovat. Rozhodně stojí za ocenění, že je to ve spirku poměrně neobvyklí námět.”

Hobití lekce

Autor: Irith      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To bylo roztomilé. :D”

Folsom Prison Blues

Autor: Greywolf the Wanderer      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Autorka zjevně honě konzumovala Černý oheň - to není droga, to je jedna ze Star Trekovských knih. :-D Ano, měli jsme nejspíš při čtení stejné myšleny A) když už Spocka někdo sexuálně napadne B) kdy už se konečně vyspí s tím sexy romulanem. Vřele doporučuji fanouškům ST slashe si Černý oheň někdo obstarat, i když se tam Spockovi cpe do postele nějaké ženská, pořád je to nejslashovitější kniha vůbec. :-D”

Udělej to Dracovi

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“zvládla jsem to přečíst až napodruhé... sloh není špatný (ačkoli je možná až moc přehnaný), ale jinak mě to nějak neoslovilo... 2-3”

Follow You, Follow Me

Autor: CMM      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Chápu, že ty, kteří nemilují pár Spock/Kirk, tak moc já, to asi tak úžasné nepříjde, ale... jo, jsem hrozně romantická duše.”

First and Forever

Autor: TDazz      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Inu, taková klasická věc svého žánru, ale za ten konec o bod nahoru. :-)”

Na sever

Autor: kailin      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Příjemně plynoucí klidná povídka. Nečekejte žádné velké zvraty, hlavní hrdinové jsou už starší a rozumní... Perfektní překlad.”

Udělej to Dracovi

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

shadow:

“Nelíbilo se mi to, nebavilo mě to, naštěstí to bylo krátké, takže se to dočíst dalo.”

Udělej to Dracovi

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Ja teda nevim, ale mě to bavilo spíš jako parodie, což asi bohužel nebyla, ale ta zmínka o znamení zla byla boží :-D 2-3”

Dress Rehearsal

Autor: CMM      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Už mi ty PWP lezou na mozek. Měla bych zkusit něco jiného...”

Devolution

Autor: verizonhorizon      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Líbilo, líbilo, doporučuji. :-)”

Nedosažitelnost vítězství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Lani, bylo to úchvatné a perfektní, ale toho Severuse ti neodpustím.”

Udělej to Dracovi

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A mě se to líbilo. Ani ne tak obsahově, to je opravdu slabý průměr. Mě se tady strašně líbí ten sloh, na tom jsem si opravdu pošušňala. :)”

Devil's Bargain

Autor: Rhaegal      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Nic zajímavého ve skutečnosti, prostě PWP zepředu a zezadu obalená romantickým a zároveň zdánlivým příběhem. Ale dobře napsaná.”

Cosmic Fuck

Autor: Gayle F      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Ve své podstatě je shrnutím název serie, ale je tam i něco navíc. Nevím, možná soudím (údajnou) dobu prvního vydání nebo já nevím, ale líbí se mi to. Hlavně ta poslední část.”

Rapture

Autor: Mia Ugly      Jazyk: AJ

mariaa:

“3-4”

Prozatím

Autor: OdoGoddess      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Radšej nemysli

Autor: Kami      Jazyk: SJ

mariaa:

“...”

Prozatím

Autor: OdoGoddess      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Udělej to Dracovi

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Benny:

“2/3.On to Draco sebezhodnotil na konci sám.Ta zápletka je typická pro pwpčko.Které neočekávejte(ani já to neočekávala, byť ten laciný název k tomu evokuje)Chápu i nutkání to napsat, leč to je dle mě průšvih.Asi mi na tom vadí myšlenkové pochody Harryho.Ztráta času.”

|<  >|