Komentáře - Květen 2014

|< 10 11 12 13  >|

Děsivá epopej o sázce ukrutné

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Muhahaha :-D”

Vysoká cena - High Priced

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

shadow:

“Cheryl tu já můžu a když je povídka ještě tak super přeložená... 4”

Vysoká cena - High Priced

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Benny:

“Na to abych šaškovala s přihlášením na kizi.sk se můžu víte co.Mrkla jsem na originál..no, typická Cheryl.Zatím mě nikdy ničím nepřesvědčila o vysoké známce.2-3.”

Esprite

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

bwews:

“Já věděla, proč se do Esprite moc nehrnu.. Mám raději, když je všechno napsané tak nějak mezi řádky. 2-3”

Tajemství je ve vyprávění

Autor: Sakuri      Jazyk: ČJ

bwews:

“Sice je pravda, že mě povídka pořádně chytla až někdy od poloviny, ale poté už jsem se od ní pro změnu nemohla odtrhnout. Super!”

Zvládne to

Autor: Regi, KattyV      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ou... :) Roztomilé.”

Vysoká cena - High Priced

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Vtipná milá odechovka”

Sketchbook II

Autor: Acatnamedeaster      Jazyk: fanart

KalamityJane:

“Ach”

Malé lekce etiky

Autor: ioannina      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Námet je to určite veľmi dobrý, škoda len, že sa mu nedostalo lepšieho spracovania. Zlé skloňovanie latiny, absolútne nepochopiteľná prítomnosť anglických názvov, ktoré mi príšerne vadili a navyše chaotický sloh. Miestami som na to hľadela a vravela si, či autorka omylom nevymazala niektoré vety či dokonca celé odseky. Ale námet je skutočne dobrý. Ešte som nič podobné nečítala, a preto je strašná škoda, že práve ten sloh tak strašne škrípal. Tiež by si pravdepodobne zaslúžili lekce pokračovanie, pretože záver to na mňa vyslovene kričal :)”

Sketchbook II

Autor: Acatnamedeaster      Jazyk: fanart

Trinyx01:

“ukapává slina... :P”

Quidditch

Autor: chouette-e      Jazyk: fanart

Trinyx01:

“...”

Between the Lines

Autor: DementorDelta      Jazyk: AJ

mariaa:

“...”

Quid Pro Quo

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Příjemné, lehké, jiskřivé čtení.”

A Cure For Boredom

Autor: emmagrant01      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Between the Lines

Autor: DementorDelta      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“To bylo tak krásný... Není moc povídek, kde by zabití Voldemorta bylo odbyto jednou větou a... Vůbec ničemu to nevadilo. :-)”

Zakázaný

Autor: The Ruby Month      Jazyk: ČJ

shadow:

“Výhrady bych měla, ale... v průběhu let jsem ji četla už několikrát a určitě ne naposled.”

Zakázaný

Autor: The Ruby Month      Jazyk: ČJ

Benny:

“Hm..ke konci se to samo zabilo.”

Zakázaný

Autor: The Ruby Month      Jazyk: ČJ

mariaa:

“4-3”

Life in Kind

Autor: Sansa      Jazyk: AJ

mariaa:

“...”

Na kraji v ráji

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Na kraji v ráji

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Ale to je roztomilé”

Na kraji v ráji

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“občas nechápem, ako toto môže niekto vymyslieť...”

The Ichor of Talos

Autor: Niko      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Ta anotace mě zaujala na první pohled - námět nesmírně zajímavý a autorka známá firma přes krásný styl a vysokou kvalitu psaní - očekávala jsem totální extázi. A ta přišla. Příběh, od kterého mě neodtrhne ani vůně koláče z kuchyně, zcela nový futuristický svět, do něhož jej autorka zasadila, perfektně vystižené charaktery postav, klasické kouzelné pouto Sherlock/John prodchnuté romantikou a přece ne tak docela zapadající do kolonky "slash", nervy drásající vyšetřování spolu s naší dvojicí, a typický posmutnělý srdcebolný nádech celého děje. Všechno to vytváří pro mě dokonalý koktejl s deštníčkem, který si vychutnám i víckrát než jednou. Edit: Čím hlouběji jsem se nořila do příběhu, tím víc filozofických otázek mi vyvstávalo na mysli. Sherlockova nehmotná a de facto nereálná existence je živnou půdou pro škálu emocí, pocitů a úvah. Hořkosladký konec mě už klasicky zanechal podivně nespokojenou a šťastnou zároveň.”

Svedení

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

mariaa:

“3-”

Rok v Zakázaném lese

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Nu, kdybych třeba vycházela z premisy, že poezie tvoří obrazy, které znamenají něco jiného než to, co přímo říkají, tak tohle by se do té definice asi nevešlo. Tahle báseň maluje takový idylický přírodní obraz obydlený mytologickými stvořeními jako z řeckých bájí. Po pravdě mi to strašlivě sugeruje srovnání s Entí písní od Tolkiena, kde byl ovšem navíc (mimo obraz sadu a lesa během jednoho roku) ten příběh hledajících se entů a entek. Přesto myslím, že tohle srovnání není zcela od věci, protože ani Tolikienova poezie není poezií ve výše jmenovaném smyslu. A dle mne v tomhle srovnání Regi nedopadá špatně. Po x-té mě mile překvapuje především tím, jak skvěle (na fanfikční autorku výrazně nadprůměrně) umí Regi zacházet se slovy. A napsat drabblík jako báseň mi připadá rozhodně jako zajímavý nápad. Regi si asi ráda zadává nějaké ty překážky. :)”

|< 10 11 12 13  >|