Komentáře - Duben 2014

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|

Oslava

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Blue Tranquilium

Autor: schemingreader      Jazyk: AJ

jesssnape:

“paráda! =D”

mirror mirror

Autor: AnnabelD      Jazyk: fanart

Benny:

“Ach..Můj..Bože!!:-D:-D”

mirror mirror

Autor: AnnabelD      Jazyk: fanart

Lanevra:

“+brečí+ :-D :-D :-D”

Přes mříže bezcitnosti dokaž cit

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“3/4. Pěkná detektivka i vztah se mi tam takto naznačený líbil. Mohl být propracovanější konec, ale celkově líbilo.”

Srdce v okovech

Autor: Morgana      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Myslím, že to přesně vystihla belldandy. Jen dodávám, že jsem si myslela, že mám docela ráda červenou knihovnu, ale tohle bylo už zbytečné přehnané. Za toto hodnocení asi může i to, že podobnými příliš ukecanými a příliš naivními povídky jsem už přejedená, ale ač si vážím práce překladatelky na pěkném překladu, nepřišla mi povídka dobrá.”

New Sherlock parody - Mind Phallus

Autor: Vidar Magnussen, Bjarte Tjøstheim      Jazyk: fanvid

Benny:

“*Záchvat smíchu*Tak jo, chvilku..k tomu nejde napsat nic racionálního.Úsměv, záchvaty smíchu a pořád dokola.Snad ještě lepší než první díl(ten je tady taky)Škoda, že neexistuje vyšší hodnocení než pětka.”

Lettered

Autor: Pir8fancier      Jazyk: AJ

Benny:

“4/5.Taky miluju povídky formou dopisů/vzkazů.Moc krásně napsané a moc se těším až bude mít Kalamity Jane překlad hotový, takže já si pětku nechám pro Jane;)”

Šachy

Autor: Anna      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Oslava

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Blood Tides

Autor: Eriador117      Jazyk: AJ

mariaa:

“3-”

Blue Tranquilium

Autor: schemingreader      Jazyk: AJ

Benny:

“Dobrá zpráva, archiv skyehawke je od včerejška opět funkční-což mě nasralo, protože jsem přes 80odkazů tady na ffd přepisovala na jiné adresy.Tak k ff.Obyčejné pwpčko, zcela vystihující děj ve shrnutí, přesto sjetej a blábolící Snape neměl chybu.Jako bonus podržel Pooterovi/Pofterovi;D”

Výročí

Autor: Shiv5468      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Mám to podobně jako Salome, taky vždycky okamžitě všechno počítám, zda to odpovídá realitě. Kontroluji zda se děj skutečně mohl odehrát v daném čase a při delším románu neustále přepočítávám, kolik že je hrdinovi právě let. Taková úchylka, co nadělám. Děje se mi to úplně automaticky. Ale pravdou je, že by si na to autor měl dát pozor a je škoda, když naprosto zbytečně znehodnotí dobrou povídku. Ale přimhouřím oči, budu se tvářit, že je řeč o pravnoučatech (ono by to vyšlo, kdyby si jen docela malinko pospíšili) a za skvěle vykreslenou stárnoucí Hermionu dám čtyři hvězdičky.”

Cell Biology

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

mariaa:

“4-3”

Porcelain

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Asi se to dá svým způsobem říct o celém Estrielině díle, že pokud si jeden odmyslí onen vytříbený (v mých očích skoro dekadentně) poetický styl, kterým je to napsáno, a tomu odpovídající atmosféru, tak jde vždy jen o tuctový romantický příběh, nijak extra kanonický. Minimálně Draco na mě tady, ovšem jako ve většině drarry, působí idealizovaně křehce. Pro Estriel je křehký Draco snad i pravidlo. Mám dojem, že takový Draco více koresponduje se vzhledem Toma Feltona než s tím, co je o něm napsáno v kánonu. Pokud k tomu náhledu nestačí jen jeho aristokratický původ. / Nicméně právě ten styl a atmosféru považuji za speciální Estrielinu devízu navíc. No a "Le Foi Mal" trilogii považuji v Estrielině HP produkci za vrchol, takže pro jednou, tak trochu navzdory vlastnímu vkusu, dám za pět. Má srdcovka to totiž sice není, ale dokážu pochopit, že pro jiné je a taky to, že v počátcích českého slashe značilo Estrielino jméno záruku kvality s něčím dalším jen tak snadno neporovnatelnou.”

Rich Bitch

Autor: Tea      Jazyk: ČJ

bwews:

“Kluky z kapely MCR a vlastně kapelu obecně znám docela okrajově.. Takže jsem četla vlastně upřímně jen kvůli jejich přitažlivému vzezření (alespoň tedy pro mě:D) A nakonec i celkový nápad se mi dost líbil, i když se z něj dalo vytřískat podle mě víc:)”

Toujours Pur

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Benny:

“Z mého pohledu bez smyslu, i když se autorka snažila obhájit Narcissu.”

Malfoyesque

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Benny:

“Opět filozofický popsaný incest, snesla bych víc brutality a špíny.Tím netvrdím, že je to zidealizovaně popsané, ale jeví se to jako 'norma'.”

Porcelain

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nic proti, ale nechytlo mě to za srdce.Když si oloupete filozofickou náladu, kterou to má, je to obyčejný průměrný příběh.”

The Pendulum of Choice

Autor: Rushlight      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Výborná a geniální povídka. Jsem neuvěřitelně příjemně překvapená, celá Harryho cesta byla srozumitelná a dávala dokonalý smysl a byla výborně vystavěná, občas to nebylo pro čtenáře jasné úplně hned, ale postupem času se ukazovalo, že autorka rozhodně ví, co dělá. Bylo tam jen minimálně podružných nesrovnalostí. Jediná výtka, což ale myslím, že bylo záměrem, je ta, že jsem se strašně dlouho nedokázala do příběhu ponořit, protože být pozorovatelem pozorovatele, je od příběhu už docela daleko. Taky jsem dlouho měla problém přijmout toho Harryho jako toho, kterého znám. Není to čistá pět, protože chybí to správné nadšení po přečtení, ale když vezmu všechny klady, které tato povídka má, dát jí míň mi nepřipadá spravedlivé.//Jo, ještě jsem chtěla dodat, že si to autorka trošičku zkazila koncem a mírně mi tím popřela vyznění povídky, ale jsem ochotná jí to odpustit:)”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Benny:

“Přečteno před lety..ehm, respektivě nedočteno po pár kapitolách.Už jen kombinace shrnutí a klíčových slov ukazuje na kvalitu psychologie ve ff.Dávám šance a máloco nedočtu, ale ne děkuji pěkně.”

Toujours Pur

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Malfoyesque

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Porcelain

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Snape figure sketch

Autor: Glisser      Jazyk: fanart

jesssnape:

“wau...”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|