Komentáře - Duben 2014

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|

My Immortal

Autor: Tara Gilesbie      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Já nevím... Tohle se asi nedá ohodnotit. Jako je to naprosto epické husí kůži nahánějící čtení. A pak... Pak si člověk uvědomí, že to nejspíš někdo myslel vážně, když to psal. Lanevra má pravdu. Třeba na čtvrtou kapitolu do konce života nezapomenu. Edit: na pátou taky ne. Snape všechno vyřeší. Váhám o změně hodnocení na 5”

My Immortal

Autor: Tara Gilesbie      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Co Tira nebo Kámen manželství, tohle je skutečná povinná četba každého HP fanouška. Vřele doporučuji k přečtení, objevíte tam momenty na které již nikdy nezapomenete.”

Chemická reakce, nic víc

Autor: Ada      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Hmm, a mně se to nelíbilo. Je samozřejmě možné, že s nimi mlátila puberta natolik, aby se vyjadřovali jako úpná paka, ale Narcisa mi vždycky připadala hrdá, a to tu jaksi chybělo.”

My Immortal

Autor: Tara Gilesbie      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle snad ani nejde ohodnotit. Překladatelka má můj nehynoucí obdiv, že to dokázala přeložit celé - já padavka jsem zvládla přečíst jen 6 kapitol. A taky za ty glosy - ty jsou prostě nádherné. :D”

Pokoj hipogryfům dobré vůle

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

Salome:

“Výborné multidrabble - tedy série krátkých obrazů napříč lety i místy z různých Vánoc. A přesto to dohromady dává smysl. Je to lehce vtipné, ale ne nevhodně, dojímavé, ale na za hranicí kýče, chytré, ale ne přemoudřelé. Navíc psané výbormým jazykem, kde není ani slůvko navíc. Vzhledem ke stručnosti to zřejmě vyžaduje výbornou znalost kánonu, jinak se v tom čtenář může ztrácet. Perfektní.”

My Immortal

Autor: Tara Gilesbie      Jazyk: ČJ

Benny:

“Glosování povídek neschvaluji.Ale tady je zářná vyjimka, která posouvá to dílo k známce bodu.Protože na férovku, za čistý text by bylo hodnocení minus kvadrilion bodu.K ff..tedy tohle je síla.Někdo kdo miluje gramatiku by z textu dostal infarkt.Pro mě je to jen ukázka jak nové generace díky technice zapomínají na sloh a gramatiku.Po obsahové stránce.Emo upírka, 17let(ty vole, mentálně 13ká)do toho autorčina obsese MCR, respektivě Gerardem Wayem, Good Charlotte(nerozpadli se stejně jako MCR?)A učitelský sbor tak vulgární, že i dlaždič by se musel stydět jak je slušný.Budiž autorce odpuštěno, nedostatek sebekritiky je vážná choroba.”

My Immortal

Autor: Tara Gilesbie      Jazyk: ČJ

Regi:

“Musím opravdu hodnotit povídku? Asi ano. To je škoda... přečetla jsem první dvě kapitoly a dál číst nebudu. Ale ty glosy "zoufalé " překladatelky mne neskutečně pobavily. Za to bych dala rovnou 5”

Chemická reakce, nic víc

Autor: Ada      Jazyk: ČJ

Salome:

“Pěkné :)”

Hodina mezi psem a vlkem

Autor: Roedeer      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Jsem prostě zaryty klaine fanoušek, tak to bylo trochu náročné, ale výborný styl mi všechno vynahradil. Moc jsem si čtení užila a nakonec z toho i díky méně častému pairingu byl velmi příjemný netradiční zazitek. A charaktery byly velmi zajímavě vystihnute, dřív bych řekla že kurt je trochu ooc, ale po aktualni sérii je naopak skvěle ic, a Dave taky... Zvedam hodnoceni na pet, já vlastně nemám co vytknout:-)”

Vendetta

Autor: Lilly Asteria Esme Evenová      Jazyk: SJ

Benny:

“Pár věcí mi vadilo-jejich přerod z nenávisti k lásce, Molly, Ginny, rozuzlení, epilog.Slabší tři až dvojka.Upozornění pro hnidopichy-povídka neprošla betareadingem.”

Because he's worth it

Autor: Banane-cuite      Jazyk: fanart

belldandy:

“LOL :D”

Pokoj hipogryfům dobré vůle

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

Benny:

“Proč by měl být začátek zmatený?Mile mě to překvapilo.Asi nejvíc mi z toho utkvěl Severus.:)Chudák malej.3+”

Chemická reakce, nic víc

Autor: Ada      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Princ k pohledání... :)”

Takové ty milé maličkosti

Autor: Ada      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jo, milé.”

Pokoj hipogryfům dobré vůle

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pěkné. :)”

Chemická reakce, nic víc

Autor: Ada      Jazyk: ČJ

Memorin:

“příjemně se to četlo a věřila jsem tomu”

Takové ty milé maličkosti

Autor: Ada      Jazyk: ČJ

Memorin:

“milé”

Pokoj hipogryfům dobré vůle

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Do půlky jsem se v tom trochu ztrácela, neboť to blo chaotické, nevěděla jsem, co si o kom myslet, čtete a až v půli odstavce zjistíte, kdo vidí svět.. Jinak dobré, nápad, ale přišlo mi to něčím nedotažené.”

What Brings Us Together

Autor: emynn      Jazyk: AJ

finde:

“Emynn prostě umí, oddechovka, nic výjimečného”

Because he's worth it

Autor: Banane-cuite      Jazyk: fanart

Memorin:

“:D”

Stín Broadmooru

Autor: Caph      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Zajímavé, netradiční pojetí.”

Good Things Come To Those Who Wait

Autor: Lizard / lizardspots      Jazyk: fanart

Fleur Tera:

“veľmi pekné”

Snowjob

Autor: tripperfunster      Jazyk: fanart

Fleur Tera:

“:D :D to som nečakala :D”

Hodina mezi psem a vlkem

Autor: Roedeer      Jazyk: ČJ

Benny:

“Dost váhám mezi trojkou a čtyřkou.Člověk musí ocenit, že píše slash i muž, ale ten konec mi nesedí.Reakce obou, reakce rodičů a pláč..slabší čtyřka.”

V písku před branami

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

terkacarodejka:

“jo to je fajn 5/5”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|