Komentáře - Duben 2014

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|

Půjdu s tebou

Autor: andie      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“hezké, mám pro bratry slabost :) EDIT: je mi celkem jedno, jestli je to preslash nebo ne, ale když to má autorka v popisku žánru, tak bych to respektovala...”

Bewitching Changes

Autor: Samayel      Jazyk: AJ

Benny:

“:) Why Potter?Why?”

Disharmony in the Dungeons

Autor: Ruth Solomon      Jazyk: AJ

Amarilli:

“Prvých cca 20 kapitol sa takmer žiadneho sexu ako takého nedočkáte... a potom akoby sa s ním vrece roztrhlo... škoda len toho OOC Severa... v závere... SPOILER* začne to ako klasická zápletka s manželským zákonom a manipulatívnym Dumbym, ale hneď v počiatku príde Hermiona k objavu, že zdanlivo asexuálny majster elixírov má po ruke hneď niekoľko mileniek. Autorka napísala hneď v počiatočných kapitolách rozhovor medzi hlavnými aktérmi, kde Severus ubezpečuje Hermionu, že ani zďaleka neprivíta s radosťou vo svojich komnatách neskúsenú pannu. Hermiona zareaguje naozaj veľmi zaujímavo, a síce, že predstiera, že má v skutočnosti aktívny milostný život, čo neskôr povedie k niekoľkým naozaj vtipným situáciam*KONIEC SPOILERU Tiež sa mi v neskorších kapitolách páčilo neobviklé zapojenie Petra Pettigrewa.. a aj konečné vysporiadanie sa s Voldemortom... autorka nechala tak trochu dosť neobviklý, niekto by povedal až otvorený, koniec. Ja si myslím, že koniec bol veľmi dobrý, adekvátny... možno asi aj nezámerne, priam epický. Priniesol po všetkých tých... normálnych kapitolách úžasné posolstvo... a síce, že dobro neexistuje bez zla a vždy bude medzi nami.... dala by som tak 3 body, ale za ten koniec to zvýšim... ťažko povedať, či sa k tomu niekedy vrátim, ale určite to vo mne zanechalo hlboký... dojem (a deficit spánku).”

Následky našich rozhodnutí

Autor: Kathleen      Jazyk: ČJ

Benny:

“Kathleen není nováček, píše zhruba rok.Ano, tahle fanfikce mě divným způsobem fascinovala.Začátek, i přes svou divokou zápletku, bavil víc než nedomyšlený konec.Kalamity to popsala správně, ta nemoc se záhadně ztratila/vyléčila a konec byl zmetený.Krabička*heart*.Hodnocení 2-3, vyšší známka jen za prvotinu.”

Následky našich rozhodnutí

Autor: Kathleen      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Tak zase jednou nevím. Líbí se mi námět, který mi připomněl Údolí dračích růží. Už mezi sebou měli vztah, pak se dobu neviděli, a teď, když se Harry vrátil, se s tím musí nějak popasovat. Originální pro mě taky byla Harryho nemoc, ale to, jak na konci vymizela úplně do ztracena, mě zklamalo. Ten konec byl prostě moc rychlý. Líbilo se mi to, ale nemůžu se zbavit dojmu, že se z toho dalo vytřískat víc. :) Takže jsem rozpolcená, tudíž za tři. Teda lepší trojka, líbila se mi ta modrá krabička.”

Nevěrný Severus

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Draco je najlepší:D”

Nevěrný Harry

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Dobehli aj mňa:)”

Půjdu s tebou

Autor: andie      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Škoda, že si to Regulus neuvedomil skôr, kým bol ešte čas, pre oboch :(”

Vzdaj sa láske

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Jo, Snape na lyžích to je vážně úlet. Ale jinak je to celkem pěkné. Hlavně Draco je tady prostě dokonalý. :D”

Victor

Autor: LinG      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tohle je autorčin třetí povídkový cyklus, který čtu.A zjišťuji, že pro ní mám slabost.První kapitola vypadá zajímavě.|| Konečně se někdo z mlčivších autorů vráti a dopsal ff.Moc hezky napsaná povídka, čtenář si domýšlí zda Victor není schizofrenik nebo za tím není třeba časový paradox, inu..ne, mlčím.Poslední kapitola je nechci říct přímo kýčovitá, možná maličko ano, ale je to dost romantické a nechytlo mě to tak za srdeční sval(kdy ano, že?)3-4, slabší čtyřka”

Poslední šance Rity Holoubkové

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Kardama:

“Moc dobré a chytré. Povídka i bonusy. Celé to předchází povídce Životy v rámci rámu. Jen jsem na to narazila v opačném pořadí. A Regi píše, že chystá i volné pokračování.”

Ginny Weasleyová a princ dvojí krve

Autor: ReisMacleod      Jazyk: ČJ

Kardama:

“Začala jsem číst, docela se bavím, budu pokračovat.”

Forever Midnight

Autor: Annephoenix      Jazyk: AJ

Benny:

“Krátké, ne tak brutální dle pairingu, jak jsem čekala a nepřekvapilo(žádná nová mučící technika)Vlastně se mi líbila jen představa vlčat.3*”

Anything - fanart

Autor: mirisima      Jazyk: fanart

Benny:

“Když pominu, že tu scénu nesnáším a Severus se mi ve své ošklivosti nelíbí, mé oči upoutal hlavně Brumbál.Dědkovi to moc sluší, škoda toho zbytku.”

A is for Awkward - fanart

Autor: someoldcat (acatnamedeaster)      Jazyk: fanart

Benny:

“Já to nekomentovala?Úžasná malůvka:) A propo, snarrystky, tohle mi připomnělo povídku Slepé střevo(na stránkách, na kterých je Strom poznání)Jde o rektální vyšetření Pottera:)(Nedávám to tu, protože to by víc jak na tři body nebylo, ale osobně jí mám ráda)”

When One Hunger Ends, Another Begins

Autor: K8BNimble      Jazyk: AJ

finde:

“SEverus a Draco zachraňují Harry, což opět vede k pornu”

Eight Months and Forever

Autor: K8BNimble      Jazyk: AJ

finde:

“další povídka o Harryho mučení Smrtijedy, v trochu jiném podání”

Sleeping Around

Autor: K8BNimble      Jazyk: AJ

finde:

“příjemně pobavilo. dávám za 4, i když je to průměr, protože se k tomu velice ráda budu vracet.”

HOGWARTS MEETS SOUTHPARK

Autor: Ruth Solomon      Jazyk: fanart

jesssnape:

“celkem nuda...”

Uzdrav mou duši

Autor: Corgi      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“2-3”

If That Mockingbird Won't Sing

Autor: Aspen      Jazyk: AJ

finde:

“fascinuje mě, jak si autoři přizpůsobují svět HP podle svého”

Proti Blackům

Autor: andie      Jazyk: ČJ

Salome:

“Hezky napsané, slušný sloh, minimum chyb (jen 2 hrubky je skutečně spíše nadprůměrné), vkusný popis erotické přitažlivosti. O ději mluvit nelze - alespoň já rámec "ach, je krásný - on je tu! - nesmím - musím - ach, jsem hrdá" za děj nepovažuji. Co s tím? Na PWP je to moc při zdi, na psychologickou studii málo psychologické, o motivech postav se nedozvíme nic. Je to jak nedokončený náčrt tužkou - a ony i ty skicy tužkou samozřejmě mohou být krásné - a jejich "nedokončenost" nemusí být nutně bezradností, ale i záměrem, takže to neberte jako kritiku, spíše jako úvahu. Co mi nesedělo, bylo zvolení pairingu. Kanonicky to absolutně neodpovídá - Sirius v této době byl už u Potterů, a ne na svatbě sestřenky, a ta sestřenka... pokud jí bylo 26, tak už takto neuvažovala. Ale pokud si odmyslím jména, tak pro malé zasnění a nastartování fantazie na dobrou noc... proč ne. Hledat v tom něco víc však nemá smysl.”

Rite of Passage

Autor: karracaz      Jazyk: fanart

terkacarodejka:

“spockieee 5/5”

Zakalený křišťál

Autor: Anna      Jazyk: ČJ

terkacarodejka:

“EP story zeru jako mala :] 5/5”

Pomník a zapomnění

Autor: Tiamat      Jazyk: ČJ

terkacarodejka:

“4/5”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|