Komentáře - Březen 2014

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Šílenství má jméno

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

bwews:

“Autorka zřejmě nikdy nebude patřit mezi mé oblíbené. Myslím, že bych dala i vyšší hodnocení - myšlenku to mělo, jen kdyby to bylo jinak napsané a podané. Konec překvapil. Ale číst ji znovu, to fakt ne.”

Šílenství má jméno

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Aneb jak se Potter zase jednou totálně seknul. Teď vážně, fakt na tom něco je. Líbil se mi tu hlavně Draco.”

Hard Lessons

Autor: ravenna_c_tan      Jazyk: AJ

Benny:

“Jistou originalitu tomu neupírám, ale podobných věcí mám přečteno hodně.Navíc ich forma v anglickém jazyku tomu rozhodně ubírá.”

V síti

Autor: Spitfire      Jazyk: ČJ

bwews:

“Heh, bylo to moje první Drarry a vlastně úplně první povídka s postavami HP:D Takže jí míň jako za 3 rozhodně nedám. Líbila se mi a svůj záměr "tenkrát" splnila. Možná si ji v budoucnu přečtu znovu, pro srovnání:)”

Hard Lessons

Autor: ravenna_c_tan      Jazyk: AJ

assez:

“.”

Silencio

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: ČJ

bwews:

“Určitě jedna z mých nejoblíbenějších dramione. S vývojem jejich (vzrušujícího:P) vztahu jsem maximálně spokojená. A hlavně - Draco je tu vykreslen uvěřitelně! Nemůžu jinak než plný počet:)”

Cokoliv

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

bwews:

“Tak jo, přiznám se - prvních pár kapitol jsem měla chuť ji prostě zavřít a docela jsem vrtěla hlavou nad přiděleným hodnocením.. Ale vydržela jsem. Autorčin styl psaní mi není tak úplně blízký - vlastně mě šíleně rozčiloval:D Krátké věty, moc myšlenek a úvah prakticky o ničem.. Přitom, když píše rozvětvená souvětí, tak s ní nemám problém. No popojedem. Také vztah Harry/Draco by mohl postupovat jistě pomaleji a být obsáhlejší. Ale! Najednou to začalo být zajímavé, gradující, čtivější. Když nehodnotím jako Drarry, tak mě povídka zaujala:P Jestli se k ní vrátím, nevím, ale za 4 si zaslouží.”

Free

Autor: busaikko      Jazyk: AJ

Benny:

“Sakra, sakra a sakra.”

Soukromý svět

Autor: busaikko      Jazyk: ČJ

Benny:

“To byl krásný AU svět..jen si dovolím odporovat Sinam.Znám skupinu Buzzcocks a i píseň Ever Fallen In Love(vřele doporučuji si ji pustit, videoklip je skvělý a zpěvák má správný gay výraz:D)|| Tahle ff mi vždycky vytane na mysl, když si chci přečíst něco na SB/RL a tak tedy zvyšuji hodnocení.Asi budu hold skrytý romantik..”

Panna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Co říct?Čekala jsem, že Lily bude mrtvá..zklamalo?Och, to vůbec!Navíc někde mám podobný obrázek, jenže na něm Severus pouze masturbuje nad fotkou Lilly a Jamese(By mě zajímalo na koho víc myslel..)”

Noc, kdy se nic nestalo

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Holčičí patron?Chudák Severus.”

Bed of Silence

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

Benny:

“Těšila jsem se na dalši slash K/S.Samozřejmě Tira Nog(ano, nejsem její fanynka)Spock se mi v jejím podání zdá jako nafukovací panák, co snaši od zakazniku všechno s "usměvem".Také je popsán přiliš submisivně(připominá mi Severuse, autorka zřejmě ráda děla z dominantních mužu, submisivní)A konec je krásně sladkobolný.Kirk svého Spocka vysvobodí a jdou stříct západu slunce.||Původně jsem to hodnotit nechtěla, ale dobře.Spocka vnímám jako silného a schopného muže, určitě by se takto nechoval a jestli autorka chtěla napsat PWP, měla si najít jiný námět než děvku Spocka.|| *píská si*Jéé, nenávidí mě zmijozel!Jsem potěšená;)”

Bed of Silence

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Au! Větší bolest jsem při čtení Tiry jsem ještě nikdy nezažila. Kriste ježiši proč já to četla?! Postavy nemají se Spockem nebo Kirkem absolutně nic společného, bohužel já vím, že jimi měli být a nelze se od toho odpoutat. Brečící Spock, mě bolí víc, než brečící Snape. A dobrosrdečný zrcadloví Kirk mě děsí víc, než Voldemort milující Pottera a říkající mu "koťátko". Za větu dne považuji: "Ale nebylo to správné a Kirk v sobě neměl tu brutalitu, aby to udělal." - Kirk sice vymazával členy své posádky jedním stištěním tlačítka, ale ojed prostituta, co není moc nadšený nezvládne? Prosila bych si ujasnit, jestli se jedná o zrcadlového Kirk (dovolila bych si zmínit, že Deanna Troi, laskavá napůl betazoidka s empatickými schopnostmi v zrcadlovém vesmíru mučila kdekoho. To vypovídá o tom, co to bylo za svět.) nebo o Kirka, kterého známa z klasické TOSky.// Ty body jsou jen proto, že nechci dávat nuly a překladatelka si také zaslouží nějakou odměnu. PS: Proklínám tě Benny! Já tě proklínám! :-D”

In my mind

Autor: Eternity, Luceie Decidela      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Je na tom cosi znepokojivého, ale zároveň je to podáno strašně nudně. Škoda...”

META: On Severus Snape

Autor: danikos_realms      Jazyk: AJ

assez:

“.”

Jedna divoká noc

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: SJ

Benny:

“V podstatě souhlas s Akkarrou.Nevěřila jsem to chování Grangerové plus než se nechala překecat..a konec?Že by do toho takhle šla?Co nebelvírská čest?Ale ok, neřeším to.”

Útěk z pekla

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tomu říkám koncert! :D”

Dokud nás smrt nerozdělí (Till Death Do Us Part)

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Napínavá detektivní zápletka, postupné sbližování hlavních posta. Konec trošku uspěchaný. Rozhodně stojí za přečtení.”

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Příjemné, dobře napsané, kvalitně přeložené, milé. Epilog až příliš sladký, ale přesto se k povídce ráda vracím, Má prostě něco do sebe.”

Hon na nymfu

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Milé, zábavné, romantické. Příjemná oddechovka.”

Honba za sluncem

Autor: Loten      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Dlouhá, dlouhá povídka. První část se mi líbila velmi, druhá trošku slabší, ale pořád nadprůměrně kvalitní. Perfektní překlad. Alternativní pohled na mnohé věci z kánonu, leckdy svým způsobem logičtější než kánon.”

Carpe diem!

Autor: Rorry      Jazyk: ČJ

Benny:

“Sargo to vystihla.Čekala jsem neskutečnou rádoby vtipnou volovinu a ono to zatraceně potěšilo a vyvolávalo neskrývaný úsměv.4+:)PS:Vysvětlí mi někdo co je to 'BUGR'?”

Pečlivě připravovaný pád Vy-víte-koho I - Těsně vedle

Autor: Paccia Domna      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Skvělá povídka, ráda se vracím. Úderné hlášky, vtipné momenty, sympatická hlavní autorská postava. Bohužel s každým dalším čtením se mi zdá povídka méně a méně zvládnutá... jsem na vážkách někde mezi trojkou a čtyřkou. Každopádně lze doporučit.”

In my mind

Autor: Eternity, Luceie Decidela      Jazyk: ČJ

Benny:

“Já to nikdy moc nepochopila a možná ani nechci.Navíc nuda.”

Star Trek - I Lost My Heart to a Starship Trooper

Autor: llintrek      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Teda já tam ty ženský nikdy moc nesledovala, takže mě tohle docela překvapilo... :)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|