Komentáře - Únor 2014

|<  << 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  >>  >|

The Road To Hell

Autor: Cybele      Jazyk: AJ

assez:

“:):)”

Hell: Frozen Over

Autor: Cybele      Jazyk: AJ

assez:

“:) Když někdo umí psát...”

The Retreat

Autor: Cybele      Jazyk: AJ

assez:

“:)”

The Pendulum of Choice

Autor: Rushlight      Jazyk: AJ

assez:

“Výtečné... zkrátka výtečné. Něco takového jsem taky kdysi chtěla napsat. Zatím to neprošlo sítem toho, co jsem se napsat rozhodla. Harry cestuje světy - možnostmi, jakými mohl být, kdyby nebyl odtud, odkud je. A zatímco nahlíží na život všech svých možných verzí, kým si zvolí být on? Kdo je? A jaký bude? Velmi zajímavá studie a co se možností týká, postrádala jsem jich jen pár.”

White Chocolate

Autor: Dianann      Jazyk: AJ

assez:

“Inu... překombinovanější, zesložitěný, ale pěkný bratříček Dark Chocolate. A cítím se povinna dodat, že i když se mi třeba líbilo střetnutí se zakladateli, líbila se mi Harryho temnější stránka, u mě to vrzalo a pořád jsem si připadala, že je tam příliš informací, že je to nadstavba a kdesi cosi. Rušilo mě to. Kdyby to bylo jenom o pomstě Harryho... kterou si po prvním dílu mohl Harry pěkně užít, a za mě bez výčitek, jelikož Severus si zasloužil. asi by mě to bavilo víc. Byl by to příběh o tom, kterak mužům sluší ženské pohnutky. Takhle to ale jenom začíná.”

Dark Chocolate

Autor: Dianann      Jazyk: AJ

assez:

“Pro ty, kteří mají rádi Zmijozel. Je to povídka s výbornou pointou. A pokud jste hákliví na překombinovanost nebo nemáte rádi složité příběhy a jste pouze škodolibí, doporučuji nepokračovat čtením sequelu a skončit tady.”

Bradavická ambulance

Autor: Ametten      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle by mohlo fungovat za dvou předpokladů. 1) Pokud by to bylo pojato jako pořádně ujetá parodie, kterak House obrací Bradavice i s kompletním osazenstvem vzhůru nohama s gustem a způsoby sobě vlastními. 2) Bod číslo 1 operuje s předpokladem, že House by byl skutečně House a ne jeho těžce deformovaná hybridní forma, která je zde za něj vydávána. Protože bod číslo 1 a zejména a především bod číslo 2 nedosahují plnění ani z 1%, nemám nejmenší potíže s gustem napálit hodnocení odpad. :)”

T´hy´la

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jedna z mých nejmilovanějších.”

Testing

Autor: Gingerbread20      Jazyk: AJ

Benny:

“Ach..Můj..Bože! A tak slibně to začalo.Ginny jako vtěrka, co uhání Harryho.Zlatíčko už byl znechucen, když viděl jak se blíží do jeho knihkupectví.A tím veškerá prdel nebo zvláštnosti končí.Ta Dracova nemoc..to si nemyslím, až k takovým věcem by se nesnížil.Harry nakonec jeho tajemství odhalil a vše končí TÁÁK sladce.Fuj.Ale zase je to debilní drarry slaďárna, co jsem sakra čekala?!”

… a s námi přichází peklo

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

Benny:

“"Vtipná poznámka, že střílet lidi na maso není košer, se nesetkala s pochopením." Akkarro?Kurva, nebuď vulgarní;D”

Star Trek.Lira

Autor: Jen and Kris      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Souhlasím, ten Jimův pohled je dostatečně výmluvný. :)”

T´hy´la

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Docela jsem se bála, co z toho vyleze. A ejhle - ono to velmi příjemné překvapení. :)”

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Problémem spousty povídek je, že rozepisují na několik kapitol něco, co lze shrnout jednou větou. Tady by si naopak ta jedna věta zasloužila rozepsat.”

… a s námi přichází peklo

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“No kurva noha... :D”

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Přemýšlím.Kdybych měla být kritická, tak..ale sakra to nejde.Je to povídka z FM, jedna z těch prvních snarry.Taky jsem byla neskrývající se romantik.Dejme tomu 3-4, ze sentimentu 4;)”

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Salome:

“Tak ono nacpat delší příběh do krátké jednorázovky je vždy dost těžké, takže ani nelze moc zazlívat autorovi, že se to ani tentokrát příliš nepovedlo. Tohle není ani příběh - na to je to příliš plytké až klišoidní, ani PWP, ani psychologicou sondou, protože psychologie mučeného chlapce, který když vidí svého nepřítele, tak ho hned chce... to je logika špatné fanfiction, nikoli literatury obecně, natož skutečného života. Logické není ani konání Voldemorta - tak on něco chce, a když toho dosáhne, tak to nevyužije? Tak proč to chtěl? Útěk, jo hezké, ale opravdu by to bylo tak jenoduché? Nekritizovala bych to, kdyby si to nehrálo na něco víc než pevépéčko - která odmítám komentovat, protože mi za to jedndoduše nestojí. Jazyk, forma celkem ucházející, chyb není moc, ale když jsou stojí zato - "my vás Pán zla daroval" fakt zaujme. Celkový dojem rozpačitý, korunu tomu dodává poslední věta - která má u dobrých príběhů být skutečně korunou každé kapitoly.”

Náměsíčný

Autor: julesmonster      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Awwww”

Náměsíčný

Autor: julesmonster      Jazyk: ČJ

shadow:

“Pěkné.”

Sedmkrát jinak

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

shadow:

“Drarry mám rada, povídky od Blanch už méně. A ani tato na tom nic nezměnila.”

Charon´s Gift

Autor: Philyra912      Jazyk: AJ

Aswalka82:

“-”

Greater Lights

Autor: Mikhail      Jazyk: ČJ

Aswalka82:

“--”

Náměsíčný

Autor: julesmonster      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“to bylo takové... roztomilé =)”

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“nevím... povídka má ucházející začátek, snesitelný konec, ale to mezi tím jaksi chybí...”

Another Beginning

Autor: DebsTheSlytherinSnapefan      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Aswalka82:

“---”

|<  << 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  >>  >|