Komentáře - Únor 2014

|<  << 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  >>  >|

Taká malá zvrátená hra

Autor: Leann      Jazyk: SJ

Keiko.kei:

“Přestože ten pár a vůbec všechno po epilogu nemám ráda, do téhle povídky se nejde nezamilovat.”

Kuroshitsuji CRACK 3!!! Happy Birthday My Little Baka!!

Autor: Lul86680      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Kdyby to mělo tak 3 minuty, tak tu trojku dám taky, ale že to má těch minut 10...”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

Desire:

“Tak mě napadá, jestli ten plán náhodou nepsal nad lahví ohnivé whiskey. Pobavilo. :)”

Respect Your Elders

Autor: Lokifan      Jazyk: AJ

Benny:

“Pořád nad tím přemýšlím, ano i PWPčko vás k tomu evidentně donutí.Giles má dvě tváře, jistě víc dával na odiv masku anglického zašněrovaného muže, co čeká na pátou než si dá čaj.Spike je 120let starý upír, co si nenechá nic líbit.Na druhou stranu má ve čtvrté sérii čip v mozku a zase potřebuje pomoc se sháněním jídla..Jestli jsou oba IC?Asi ano, za určitých podmínek si to umím představit, přesto je to jen PWPčko o nadvládě.Asi trojka i když sex je víc než slušný.”

Noci v zahradě Getsemanské

Autor: StarCrossed      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Nedočteno”

Zbraně nejmocnějších

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

NikaV:

“V prvních částech jsem se hodně nudila, ale z nějakýho důvodu jsem pokračovala dál. Myslím, že ten důvod byl, že jsem chtěla vědět jestli moje intuice ohledně Jean a jejích rodinných vztahů byla správná. A byla. Nevím, jestli to je snadnou předvídatelností povídky nebo jenom já jsem extra vnímavá- Ale nelituju toho, že jsem pokračovala ve čtení.”

Kuroshitsuji CRACK 3!!! Happy Birthday My Little Baka!!

Autor: Lul86680      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Když už pro nic, tak alespoň pro toho těhotného Ciela. :-D”

Star Trek: A Matter of Perspective

Autor: carrinth      Jazyk: fanart

Sargo:

“:-D”

Oslavy

Autor: Amorette      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Cha chá, paráda :-D”

Oslavy

Autor: Amorette      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Obrázek netřeba, moje fantasie stačí, ale byla bych natolik soudný čtenář, že tohle bych, z milosti k autorce, na deník nedala. :-D”

Oslavy

Autor: Amorette      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jako povídka nic moc, ale jako obrázek by to bylo dokonalé...”

Oslavy

Autor: Amorette      Jazyk: ČJ

Benny:

“Severus tam byl taky?:| Absolutně mi vytanulo na mysl něco jiného.Ta kapela plus klobouk rovná se klip od D12;My band.Zkrátka Eminem a pět černochů jako mexická skupina:D To bylo vtipné, tohle moc nebylo.”

Oslavy

Autor: Amorette      Jazyk: ČJ

finde:

“vtipná hříčka, ale Severuse v tom moc nevidím.”

And Twice On Sundays

Autor: Lokifan      Jazyk: AJ

Benny:

“Teď asi nikdo nepochopí mé nadšení.Autorka PWPček na Drarry, Dron, DM/NL!A to jsem ještě nečetla povídky na Buffy(Lani, má tam i Spike/Giles)Ha, jdu to prozkoumat:D”

Star Trek: Into Darkness (Everyone Cries)

Autor: carrinth      Jazyk: fanart

Benny:

“Správná trekkie pláče také, viď Lani?:D Mimochodem Kirk má krásné vodnaté oči;)”

Star Trek: Into Darkness (Everyone Cries)

Autor: carrinth      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Tak, tak, já taky brečela... z mnoha důvodů, ale kvůli Kirkovi to nebylo.”

Star Trek: A Matter of Perspective

Autor: carrinth      Jazyk: fanart

Akkarra:

“:D :D :D”

Phermones

Autor: ericahpfa      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Já nevím proč, ale mě to hrozně rozesmálo... Vlastně vím proč - za to může Benny a ta její poznámka o lepší polovině. :D”

Their Phoenix

Autor: Lomonaaeren      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Vůbec nevím odkud to vzít a mám neblahé tušení, že z toho bude zase jednou slohovka. Zápletka, jak napovídá shrnutí, není nijak originální, i když já osobně jsem o magickém poutu, které by svázalo hned tři lidi, ještě nečetla. Úvodní scéna, kde k tomu dojde, není úplně uvěřitelná - konkrétně Harryho emoce. Víc mi ale vadila role, jakou v příběhu autorka přiřkla Pastorkovi. Na jednu stranu úžasně promyšlená a propracovaná postava zkorumpovaného politika, ale na něj to prostě nesedí. Pořád jsem místo něj viděla Popletala. U takto dlouhých příběhů mám pokaždé pocit, že je nemůžu hodnotit stejně jako ty kratší. Sepsat smysluplný košatý příběh se spoustou postav, který drží pohromadě, je kumšt. Snad nikdo se přitom nevyhne občasným propadům kvality. Nejinak je tomu tady. Na jedné straně úžasné pasáže (obzvlášť mě uchvacovaly popisy dynamiky vztahu, kde jsou spolu tři chlapi), na druhou stranu se objevilo několik míst, která byla tak naivní, že se mi chtělo bouchat hlavou o stůl. Co Fénixovi určitě nelze upřít, je skutečnost, že - ačkoli se jedná o miliontý příběh o magickém poutu - autorka z něj vytěžila maximum. Pouto se vyvíjí a s ním i vztah jednotlivých postav k němu. Strašně ráda bych dala pětku (už jenom proto, abych obhájila těch pět skoro probdělých nocí), ale nějak se k tomu nedokážu přimět (kvůli těm zmíněným chybám a občasné roztahanosti). Dám 4, ale možná se mi to časem rozleží a já zjistím, že to nemůžu dostat z hlavy. :)”

Posession

Autor: Ratwoman      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Tak jo, ten konec...”

Peer Review

Autor: Venivincere      Jazyk: AJ

assez:

“Zase zajímavější část.”

Sequel to "Burning Desire"

Autor: Venivincere      Jazyk: AJ

assez:

“.”

Burning Desire

Autor: Venivincere      Jazyk: AJ

assez:

“Blbovina, ale pěkná.”

Star Trek: A Matter of Perspective

Autor: carrinth      Jazyk: fanart

Benny:

“:-):-):-) Huš, od sebe!”

Star Trek: A Matter of Perspective

Autor: carrinth      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Haha! :-D Vulkánský pohled na lásku. (Jsem tam frkla celou anotaci co měla autorka, nechtělo se mi to přepisovat.)”

|<  << 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  >>  >|