Komentáře - Únor 2014

|<  << 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  >>  >|

a disagreeably windy day - fanart

Autor: liquidscissors      Jazyk: fanart

kattyV:

“Pěkné. Já jsem duše poetičtější, ale stejně se mi to líbí.”

Snape's toy

Autor: Isinar      Jazyk: fanart

kattyV:

“Krásný obrázek. Jediné, co mi připadalo mírně rušivé je to "slepé" oko. Představovala bych si ho zářivé, jiskrné. Ale to je moje osobní posedlost očima. Navíc, možná to má nějaký smysl - nevíme k jaké povídce to bylo vytvořeno. Takže někde meyi čtyřmi a pěti hvězdičkami.”

Šťastnější

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

The Frail:

“úžasný songficton na mojí oblíbenou písničku od tata bojs”

Jahody

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

The Frail:

“skvělá povídka. už jsem ji četla několikrát a vždycky se k ní ráda vracím”

T´hy´la

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné”

Miešať prácu s potešením sa (ne)vypláca

Autor: Leann      Jazyk: SJ

Benny:

“No, jak to říct?Nečekala jsem mnoho a moc toho tahle dramione ani nabídnout neměla.Vše co si díky shrnutí umíte představit to obsahovalo.Volnomyšlenkářský sexuální vztah, Hermionu nevybíravě balil Wood, žárlivý Malfoy.Rozkošňulinká vsuvka v podobě slintající Lilly Potterové..červená knihovna, kde se mi občas zhoupnul obsah žaludku.2-3, spíš se přikláním k nižší známce”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Mám k tommu vnitřní výhrady. Na mne až příliš mnoho násilí a temna. Ale v každém případě skvěle napsané. Jenom to nedokážu vnímat odděleně od Mystika - pro mne je to jednotné dílo, jedno bez druhého nemá smysl.”

Snape's toy

Autor: Isinar      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Nejdřív je to mazlíček, ale jakmile je náležitě použit, naseká ho do lektvarů. Vždy praktický Severus Snape. :-D”

Spangelus - Daddy!kink

Autor: SpangelDacing      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“No jo, to je hrozně starý. :-D Ohraný snad stokrát.”

Snape's toy

Autor: Isinar      Jazyk: fanart

Desire:

“Určitě mazlíček! :D podle mě se k sobě hodí.Mám ráda testrály nádherný fanart.”

Spangelus - Daddy!kink

Autor: SpangelDacing      Jazyk: fanvid

Benny:

“*hluboký povzdech*PROČ SE VŠUDE SEROU SCÉNY Z QaF?Ne, opravdu nebýt toho dám klidně čtyřku.Aby vám byl jasný kontext písně s názvem videa-Angelus byl Spikeův učitel a ochránce.”

Světlo temnoty

Autor: Amater      Jazyk: ČJ

Benny:

“Na tohle jsem moc stará.Zřejmě autorka čerpala inspiraci z Twilight ságy? Upír ktery je starostlivý, může na denní světlo a zřejmě i romantik?Sorry, ale Twilight, Upíří deníky a merlin ví, co za nové sračky ještě vyplavou, nejsou pro mě, kterou odkojila Buffy.A jak jsem si všimla, tak Akkarra to vzdala po stejné kapitole.Takže já jsem v klidu.”

Never Any Regrets - Vůbec žádná lítost

Autor: suitesamba      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Platí toéž co Krev... snad ještě s větší výhradu k epilogu - tu idylickou společnost podmíněnou tím, že zahyne 10 miliard lidí (mudlů samozřejmě) jsem tak docela nerozdýchala. Ale opět, skvěle napsáno.”

V síti

Autor: Spitfire      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já nevím - na jednu stranu jsem se docela pobavila, na tu druhou mi tam zase dost věcí vadí. Ach jo.”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

shadow:

“Nelíbilo se mi to, ale určitě ne kvůli tomu, že to má se světem HP málo společného. Můj šálek to nebyl, ale naopak jsou tu zase tací, kterým se to přímo trefilo do vkusu”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Zástupkyňa:

“Možno 3. Čakala som viac, chcela som viac. Námet dobrý, len nezvládnutý. Preskakovala som úseky, rovno celé kapitoly. Čakala som, že či sa niečo nestane. Nestalo sa. Človek si vie domyslieť, náznaky tam boli ale bolo to pre mňa sklamaním. Strávila som deň pri čítaní tohto. Nik mi ten čas nevráti. Som sklamaná.”

Snape's toy

Autor: Isinar      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Já jsem pro mazlíčka - napadá mě na to hned několik obscéních věcí... :D”

Snape's toy

Autor: Isinar      Jazyk: fanart

Benny:

“Malá anketa:Je to opravdu Snapeův mazlíček nebo ho někdy naseká do lektvarů?:D Jsem pro rozsekání.”

Prohozené uniformy

Autor: Kana~chan (Rien et Vide)      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A já myslela, že oni chyby nedělají. :D”

Making Science

Autor: Berende      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Dobře! :D”

Prohozené uniformy

Autor: Kana~chan (Rien et Vide)      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Ale jo... klidně ano, je to krátké a milé, hezký nápad. Ale upřímně, z "boccan" mám ještě výraznější a svědivější osypky než z "Yes, my lord" a toto: "...není, liž..." je trochu moc i pro mé oči a to už je co říct. Jinak by se mi podobná zápletka líbila v tom, že by si nevyměnili uniformy, ale rovnou pán. :-D// Jo, dala jsem to jako slash, ale změně se nebráním.”

Between the Lines

Autor: DementorDelta      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Jé! To byl krásnej večerníček. Povídky o proslulé učebnici Prince dvojí krve miluju a tahle se moc povedla./Edit: Zvedám na pět. Zřejmě to bude jedna z těch povídek, která mi bezpečně odpojí racionální myšlení. :D”

BFFS

Autor: Leann      Jazyk: SJ

Keiko.kei:

“spousta sexu, ale já si nestěžuji :D oddychovka, co pobaví”

Špinavé hry

Autor: Leann      Jazyk: SJ

Keiko.kei:

“Děj nemá jen jednu linku, odehrává se více příběhů. Je to napínavé, hravé, tak zvláštně rozpačité. I když Rose mě občas dost rozčilovala.”

|<  << 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  >>  >|