Komentáře - Únor 2014

|<  << 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  >>  >|

Drakoušek a tři nebelvíři

Autor: Lone Butterfly      Jazyk: ČJ

Benny:

“2-3, Hermiona jako lék na spratkovitost Draca?Ach ano, pohádka.Chlapa nepředěláte..”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

Regi:

“Pokud povídku dokážu přečíst až do konce, nemůžu dát méně, než 3. Protože pokud bych měla pocit, že to jen "ujde", bez lítosti ji odložím. Skoro bych dala 4, protože nápad, umístit Severuse do toho prostředí, se mi moc líbí. Ale zase, musel se opravdu cítit tak tragicky? To mne rušilo. Takže 3-4. To ale nejde. A protože si to budu chtít přečíst ještě jednou, dám 4. Uvidíme, jestli mne to bude rušit i podruhé, můžu to změnit na trojku pak.”

Never Any Regrets - Vůbec žádná lítost

Autor: suitesamba      Jazyk: ČJ

Regi:

“Taky se přikloním k vyššímu hodnocení, pokud tedy pominu epilog.”

Twenty Questions - Dvacet otázek

Autor: T Jonesy      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To byla chujovina... Je zelený? :D”

Never Any Regrets - Vůbec žádná lítost

Autor: suitesamba      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Předstírám, že epilog neexistuje....”

Making Science

Autor: Berende      Jazyk: fanart

Sargo:

“Vůbec celá galerie stála za skouknutí. Moc pěkné :-))”

Snape's toy

Autor: Isinar      Jazyk: fanart

Sargo:

“:-)”

Twenty Questions - Dvacet otázek

Autor: T Jonesy      Jazyk: ČJ

Sargo:

“To bylo... hrozný... :-D Ale pobavilo. :-)”

Twenty Questions - Dvacet otázek

Autor: T Jonesy      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Není to seriozní povídka, je to parodie a tam se může prakticky cokoliv. A Jim je trochu... inu, je to Jim. :-D”

Drakoušek a tři nebelvíři

Autor: Lone Butterfly      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Klasická předělávka.”

Stály spoločník

Autor: bluestocking79      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Zvažovala jsem hodnocení 2, ale ten závěr mě přinutil se zhuseně šklebit, takže bohužel.”

Kdopak by nechtěl do Bradavic?

Autor: hippopotamie      Jazyk: ČJ

AkikoRyuka:

“...”

Drakoušek a tři nebelvíři

Autor: Lone Butterfly      Jazyk: ČJ

Regi:

“Líbilo, pobavilo. Dobrý nápad, milá pointa.”

Drakoušek a tři nebelvíři

Autor: Lone Butterfly      Jazyk: ČJ

finde:

“příjemná jednohubka na zlepšení nálady”

Dotkni se mého srdce

Autor: Medové Prasátko      Jazyk: ČJ

Benny:

“Asi to uzavřu, jelikož poslední kapitola je z října '13.Autorka prodělala zápal plic, doufám, že je lépe a jednou povídku dokončí.Prvních šest či sedm kapitol je psáno o hodně dřív než zbytek.Merline, jde to poznat;zvlášť tou 'dětskou naivitou', Snape přitahující se k tyčce..to je hodně podivné.Nemohu říct, že by ve zbývajícich kapitolách celý koncept zlepšil.Zvlášť jsem kroutila hlavou nad domácí kryogenikou, jisté je, že tohle Harry nepřežije..Každopádně odkaz uložen a budu to dál sledovat.”

Stály spoločník

Autor: bluestocking79      Jazyk: SJ

Salome:

“Nápad pěkný. Je to milé, neurazí - ale hlubší dojem nezanechá, když jde ve skutečnosti jen o námět v několika bodech, nikoli o skutečný příběh. Navíc Severus kapku mimo. Překlad slušný, s jen pár chybami.”

Twelve Days

Autor: Venivincere      Jazyk: AJ

assez:

“Tohle zmáhá. Zase jedna cukrdlinkovatá. Proč se nejmenovali rovnou Vilhelmína a Kunhúta?”

Stály spoločník

Autor: bluestocking79      Jazyk: SJ

Lanevra:

“Dospělý Severus Snape se červená... poněkud děsivá představa. Ale za ten nápad... já... já dám trojku.”

Stály spoločník

Autor: bluestocking79      Jazyk: SJ

Benny:

“Exibicioista v křoví!Volejte policajty..Snape chápající Hermioninu bolest?A ten konec.Merline, copak neexistuje plnohodnotné snamione bez těch všech kudrlinek?Sorry, jdu hledat dál.”

Stály spoločník

Autor: bluestocking79      Jazyk: SJ

Regi:

“Oceňuji nápad. A nejen z toho důvodu, že jsem měla a zpracovala podobný. Severus je, pravda lehce neseverusovský, ale ona ta jeho situace taky není zrovna obvyklá. Jen mi tam vadily jisté nelogičnosti. (Možná proto, že já jsem ten svůj podobný nápad promýšlela tak, aby tam pokud možno nebyly.) Takže při hodnocení jsem váhala mezi 3 a 4. Ale co, bavilo mne to.”

In Memoriam

Autor: nehalenia      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“.. ..”

A Snarry Conference

Autor: spicysteweddemon      Jazyk: fanart

Casiopea:

“Když ji miluješ, není co řešit a já spicy přímo zbožňuju. Nadhled, vtip a dokonalý styl.”

Making Science

Autor: Berende      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Brečím smíchy ještě teď. :-D// Na tomhle obrázku mě ještě konkrétně baví to, co říká tribbl. Předpokládám, že autorka je z anglicky mluvící země, tak netuší co tam skutečně napsala, ale v češtině to zní super. :-D”

Šťastnější

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Salome:

“Pěkná črta, která neurazí, ale ani mi příliš nezůstane v paměti. Trochu mi tam vadily některé obraty, které prozrazují, že je to druh "teenager teenagerům", ale na druhou stranu oceňuji nenásilně začleněný text písně. Mimochodem - v této úpravě je to vlastně lepší než původní text písně.”

A Snarry Conference

Autor: spicysteweddemon      Jazyk: fanart

kattyV:

“Ke vhodné povídce skvělé.”

|<  << 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  >>  >|