Komentáře - Únor 2014

|<  << 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  >>  >|

Once More, With Vengeance

Autor: Princess_Aleera      Jazyk: AJ

Julie:

“Poněkud šílený crossover:-) Mírné příběhové nedostatky naprosto vyvažuje přebásnění muzikálových písní a hlavně jejich audio podoba.”

Drastically Redefining Protocol

Autor: rageprufrock      Jazyk: AJ

Julie:

“Jedna z nejznámějších a podle mě i nejlepších merlinovských povídek. Sice je to klasický příběh \"potkali se a zamilovali,\" ale je napsaný opravdu dobře se správnou mírou vtipu i dojemných scén. Vhodné pro toho, kdo chce pořádnou, dlouhou a hlavně neuslintanou romantiku. Snad jen jediné varování - jak to přečtete, nebudete už nikdy na britskou královskou rodinu koukat stejně. Například já ještě pořád nerozchodila, že si princ Willam vzal ženskou! :-)”

Harry Potter on CRACK / Slash!!!

Autor: JasmineB      Jazyk: fanvid

Benny:

“:-) Hagrid..Minerva s Ronem..Levander..Voldy.. Medový ráj(50Cent-Candy shop)a moje největší zlatička:Ron s Eminemem!Tohle se autorce moc povedlo.”

Jak jsem strávil léto v Bradavicích (a další věci, které nechcete, aby vaši studenti věděli)

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Dokonalý obraz

Autor: Loten      Jazyk: ČJ

Benny:

“Už od včerejšku nad tím přemyšlím.K plusům:není to debilní červená knihovna, což oceňuji.To je ke kladům merlinžel vše.Naopak mi to v překladu drhlo, netuším kde byl problém-možná předloha?Čekala jsem špetku humoru, dějová linka taky nikde a mělo mi to něco říct/dát?2-3, ale ať nežeru..”

Dokonalý obraz

Autor: Loten      Jazyk: ČJ

Regi:

“Nápad je to skvělý. Navíc, Severus je skutečně Severus, a Hermiona je opravdu Hermiona. Téma "života" v magických obrazech mne hodně zajímá a když je zpracované takto výborně, tak i vážně baví.”

Dokonalý obraz

Autor: Loten      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nápad dobrý, zpracování ušlo.”

Být tvým kocourkem

Autor: Mamodo      Jazyk: ČJ

Akae21:

“...”

Kočičák

Autor: Byaghro      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Být tvým kocourkem

Autor: Mamodo      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“Aah, tyhle kočičí story miluju :)”

Cat Eyes

Autor: DhalaElenaAngel      Jazyk: ČJ

shadow:

“Sice tu bylo varování, ale že se to až takhle "zvrhne"... . Je mi vždy líto dát nízké hodnocení dobrému překladu, bohužel nemůžu jinak.”

V službách jeho lordstva

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

shadow:

“Já mám ráda sladké povídky a klišé pro mě není sprosté slovo, ale tvorba Tess mi prostě nějak nesedí. Jako u většiny Tessiných povídek se mi úvod hodně líbil, ale jak děj postupoval, musela jsem se do čtení už nutit. Konec jsem už vysloveně proklikala. Jedna z autorčiných lepších povídek - slabší 3. (Přijde mi, že Tess to vždy zakončí jak v románu z červené knihovny, a ani jedna z mužských postav se na konci nechová jako muž a alespoň trochu dle charakteru, ale jako růžolící se žvatlající prvnička - bohužel.)”

Být tvým kocourkem

Autor: Mamodo      Jazyk: ČJ

Benny:

“Další kočičárna na Snarry, věřím Sitaře, že to bude stát za to:)Název omluvte, v originále tak opravdu zní.|| Zdárně dokončeno.Kočičárny se musí brát s nadhledem.Občas jsem se bavila, občas jsem měla hrůzu v očích..ale proč ne:)Trojka za překlad.”

Jak jsem strávil léto v Bradavicích (a další věci, které nechcete, aby vaši studenti věděli)

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

Irwin:

“taková povedená zábavná blbůstka (v dobrém slova smyslu) :)”

V službách jeho lordstva

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Trinyx01:

“,,,”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Ann-17:

“Temná, smutná a velice strhující povídka, která dokáže chytnout za srdce a jen tak nepustit. Lhala bych kdybych tvrdila, že mi v nějaké té části neukápla slza, Tato povídka patří mezi nejlepší povídky, které jsem, kdy četla a zanechala ve mě silný přetrvávající dojem, který jen tak lehce nezmizne.”

Jedna runda navíc

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Dokonalý obraz

Autor: Loten      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Zbožňuji rozpravy obrazů a tohle je něco úžasného, Severus a Hermiona z pohledu budoucnosti. Je krásné vidět, že se skuteně zapsali do historiea stále stejní intrikáni... Tohle je prostě úžasný nápad a musím říct, že si to umím představit i jako skutečný epilog k celé sérii Harryho Pottera - ne napsaný s odstupem 19 let, se spoustou dětiček s divnými jmény, ale odstupem 100 let v podobě rozpravy nového ředitele s bradavickými obrazy... nádherně nostalgické, podtrhlo by to význam všeho, co se v celé sérii odehrálo”

.: My Lullaby To You:. Harry/Snape SLASH Angsty

Autor: VonnRosenberg2nd      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Líbí. :)”

I'd come for you Tony/Gibbs

Autor: FieryGodessfYaoi      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Přiznávám, že mě to taky na mysl nepřišlo. Moc povedené video. :)”

.: My Lullaby To You:. Harry/Snape SLASH Angsty

Autor: VonnRosenberg2nd      Jazyk: fanvid

Benny:

“Co říct?Oblíbená autorka, skvělá písnička(jdu si ji stáhnout)a námět taky není klišoidní jako u snarry videí.”

I'd come for you Tony/Gibbs

Autor: FieryGodessfYaoi      Jazyk: fanvid

Benny:

“*zhnusený výraz*Merline jak já nesnáším Nickelback!Problém je, že se ta písnička k tomu hodí.A pokud vás nikdy nenapadlo tyhle dva shippovat, nic si z toho nedělejte, to ani mě:D”

Never Any Regrets - Vůbec žádná lítost

Autor: suitesamba      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Je to taková povídka, která prostě musí být sepsána; taková zákonitá. Nejspíš i včetně toho epilogu. Musí tady být to něco, k čemu se odkazuje a co tvoří základ všech klišé. A bylo to příjemně mírné a vlastně i docela dobře napsané... :-)”

Making Science

Autor: Berende      Jazyk: fanart

Aswalka82:

“--”

Twenty Questions - Dvacet otázek

Autor: T Jonesy      Jazyk: ČJ

Benny:

“No, nevím zda jim ten rozhovor úplně věřím.Lanevra mě rozmazlila, ale pobavilo a to byl hlavní účel.”

|<  << 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  >>  >|