Komentáře - Únor 2014

|<  << 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  >>  >|

Can't Fight The Moonligh

Autor: DebsTheSlytherinSnapefan      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Just Sex

Autor: Ptyx      Jazyk: AJ

Casiopea:

“To je taková škoda. První polovina byla špičková. Syrové emoce, nenávist, znechucení a narůstající závislost na ukradených společných chvilkách. V druhé polovině se z toho ale stalo béčkové porno. Je to k pláči.”

Po letech

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Po letech

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Je to jeden z těch hořkosladkých střípků, které Regi umí. Je mi z něho trochu smutno, ale jen trochu. Protože život je prostě takový, jaký je. A s plynoucím časem nic nezmůžeme, to je prostá realita, se kterou se musíme smířit.”

Po letech

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Benny:

“Hezké:D”

Po letech

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pěkné. :)”

The Professionals - Broken Open

Autor: jaicen5      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Já bych to nekrátila. A to jsem to obvykle já, kdo si stěžuje, že jsou povídky a videa zbytečně moc dlouhý. :)”

Než padne hvězda, sleduj její zář

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Paráda. Prolínání se povedlo, sloh se povedl, děj se povedl... Celé se to povedlo. Vyrovnané, jemné, nadějné... :)”

Než padne hvězda, sleduj její zář

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Benny:

“To je špatné..hodně.Krásná slovíčka, patos a kýč zasazený do pěkného slohu a vzhletných slov..doporučuji, ale na tohle jsem stará a moc velkej chlap.”

Skvostná temnota

Autor: Minx      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“3 -4”

Na každého jednou dojde

Autor: Starvation      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

The Tattoo

Autor: Bleudiablo      Jazyk: AJ

jesssnape:

“...”

The Professionals - Broken Open

Autor: jaicen5      Jazyk: fanvid

Benny:

“Našla jsem autora, který je i po více než třiceti letech od konce Profíku, evidentně stále okouzen a hlavně je aktivní.Mňam.Video je..nemám slov.Jasně, mohlo být krapet kratší a píseň ze sedmdesátých let, ale dostalo mě to.”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“=D 3 - 4”

Než padne hvězda, sleduj její zář

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

shadow:

“Snupin/poberty opravdu nemusím. Naštěstí to bylo krátké. Na druhou stranu z Patoložčiny vlastní tvorby, která mě příliš neoslovuje, asi to nejlepší. Vracet se k tomu nebudu. Lepší 3.”

The Familiar

Autor: Resonant      Jazyk: AJ

jesssnape:

“=D to zas bylo něco! =D”

The Familiar

Autor: Resonant      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“ňuch :D Velmi povedená variace na nepovedené lektvary. A palec nahoru za to, že to není kocour. :-)”

Než padne hvězda, sleduj její zář

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Regi:

“Patoložku mám jako autorku moc ráda. Je jednou z mála, které díky jejímu stylu spolykám i s navijákem téměř všechno. Tím "všechno" ovšem v jejím případě myslím jedině vysokou (někdy opravdu velmi vysokou :-) ) míru romantiky. To ovšem naprosto neplatí pro "Než padne hvězda...". Povídka je nádherně poetická a není sladká. V mých očích je Patoložčiným vrcholem. A věřím, že takových povídek si u ní časem přečtu víc.”

Než padne hvězda, sleduj její zář

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Mně se líbilo, že je to něco trochu jiného, než na co jsem u Pat zvyklá. Její styl mám ráda, líbila se mi ta poetičnost, i fakt, že spoustu toho zůstávalo nevyřčeného, hezky to všechno zapadalo. Snad jenom konec bych klidně snesla podrobnější. :-) 4-5”

Potio felis

Autor: Pale-Slytherin      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“já to ještě nekomentovala?! to musím hned napravit... je to nejlepší kočičárna, kterou jsem měla to potěšení číst, a v kombinaci se vším tím vtipem, skvělým překladem a se sexem =D no prostě nádhera! =) 4 - 5”

Pro tuto chvíli

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

V nesprávném čase

Autor: Cosmic      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“na to, že jsem tuto povídku četla někdy před třemi lety, si z ní ještě stále nějaké střípky pamatuji, takže to tak hrozné být nemohlo... =)”

Pro tuto chvíli

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Haha, Lucius je tady vážně zlý chlapeček. :)”

The Familiar

Autor: Resonant      Jazyk: AJ

Casiopea:

“To byla hlína. :D První tři čtvrtiny je to především komedie. Harry coby žába je k popukání a Severus prokazuje nadpřirozenou trpělivost. Strašně mě bavilo, že trvalo opravdu dlouho, než se objevil první náznak nějaké vzájemné přitažlivosti a nikdy nedojde na srdceryvná vyznání lásky. Ani v poslední čtvrtině nechybí jemný humor. Vážně jsem si pošmákla. Ideální jednorázovka na zlepšení nálady.”

Sprayers

Autor: Little-sun      Jazyk: AJ

Benny:

“Fuck it.Nevšimla jsem si, že to není slash.Přesto je to přílišná AU divočina a ne, ne a ne.”

|<  << 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  >>  >|