Komentáře - Únor 2014

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29  >>  >|

Co se ti líbí, máš mít v užívání

Autor: Deeble      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Jsem trochu v rozpacích. Trochu rozporný Snape. Napůl romantik (neustále citování veršů mi docela nesedí), napůl manipulátor, který využije - zneužije, každé Hermioniny chyby (to už mi k němu sedí více). Ale nakonec je ten rozpor docela zajímavý, a přestože je konec už možná až moc romantický, po váhání mezi třemi a čtyřmi hvězdičkami, dávám čtyři.”

Bitter-sweet

Autor: Polly Burns      Jazyk: AJ

mariaa:

“...”

Sing A Mad Rebellion

Autor: femmequixotic      Jazyk: AJ

assez:

“Někde vprostřed mě začaly iritovat zkratky. Ne že bych něco měla proti zkratkám... ah, ano, počkat - mám k nim averzi. A když si přemyslím původ autorky, který bych ale vážně zohledňovat neměla... ne, fajn. Takže zkratky. Rušilo mě to míň v angličtině (= než jsem si toho všimla, uplynula delší doba než kdybych to četla v češtině), než by mě to rušilo v češtině, tak jako tak ale zastávám názor, že kdo se nechce obtěžovat s rozepsáním, nemá se obtěžovat ani s psaním. Pokud zkratky, tak ty patří jedině do politiky, které stejně taky nikdo nerozumí (řekla ta, co jim vládne). A v textech v jediném, ale opravdu v jediném případě mají opodstatnění: a to že mají navodit jistý pocit. Tady jsem ten pocit měla. Takže mi vadily až od půlky a pak jsem je do konce raději ignorovala (neptejte se, jak jsem tedy mohla textu rozumět :)). Mám pro tento způsob psaní slabost. Je to strohost v místech strašných událostí, jako má Jay Tryfanstone, anebo mi to taky hrozně připomnělo úžasný úvod k Commonplace Magic od Acid&sinick.”

Nezapomněl

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Prostě jsem neodolala a musela jsem tenhle drabblík vložit. Protože zítra je Valentýn a Ron ho řeší vskutku Weasleovsky.”

The Fourteen Days of Valentine´s

Autor: Raine      Jazyk: AJ

assez:

“Jakooo... děcka! *nespokojeně žuchne na zadek* Mohla to být tak dobrá parodie! (ALE PROČ ZASE "HARRY"?! PROČ ZASE "CITY"?! A SEV! Chápete to? *rozbrečí se*)”

The Familiar

Autor: Resonant      Jazyk: AJ

assez:

“Naprosto parádní povídka. :) Patří do kategorie "něco jiného".”

.: Cool Hand :. Harry/Snape SLASH, 400+ subscribers video [WARNING]

Autor: VonnRosenberg2nd      Jazyk: fanvid

assez:

“Ach jo... Vyděračské, vyděračské... protože kdyby to nebylo video o snarry, letí tam nula... Říkal tady někdo PWP...? Fajn, znova: nechci, aby tady došlo k omylu - nehodnotím techniku. Ani nápad. Dokonce mi to nepřipadá ani jako směs zblandaných závěrů z HP a kdovíčeho. A já programově PWP nerada. A to v jakékoli formě. (Protože když už, pak se snarry párem musí vejít do chodu víc okolností a náhod, než jen že se zbloudilému studentu najednou začnou zdát sny o jeho - jak to bylo?, nenáviděném, ošklivém a protivném? - profesorovi, nebo se se Severus najednou podíval na Potterův zadek a bác ho, jsou v posteli. Protože Invictus, pro Merlina!, když už ne Kámen manželství ani jiné romantické potrhlosti. - Odbočka. Jednou jsem četla výbornou povídku. Severus se chtěl Harrymu pomstít. A nakonec se pomstil sobě. Jó, to je jiný kalibr.) A proč o tom vlastně plácám...? Jo aha, abych si omluvila tu trestuhodnou dvojku v hodnocení.”

Why'd it have to be me [HP/SS] SLASH

Autor: Devine's sunsets      Jazyk: fanvid

assez:

“No prosím... a to se ve fanvideích nevyžívám.”

Prokletí hlavolamu

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“No vida - klasika je tímto povýšena o několik levelů. :)”

The Familiar

Autor: Resonant      Jazyk: AJ

mariaa:

“3-4”

Why'd it have to be me [HP/SS] SLASH

Autor: Devine's sunsets      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Souhlasím, bylo to pěkné. :)”

.: Cool Hand :. Harry/Snape SLASH, 400+ subscribers video [WARNING]

Autor: VonnRosenberg2nd      Jazyk: fanvid

Casiopea:

“Páni. Skvělá práce. Jen škoda opakování stejných záběrů, trochu to ztratilo švih. I když chápu, že není jednoduché takové záběry najít. Stejně ale supr.”

Why'd it have to be me [HP/SS] SLASH

Autor: Devine's sunsets      Jazyk: fanvid

Casiopea:

“Jé! To bylo pěkný! :)”

Why'd it have to be me [HP/SS] SLASH

Autor: Devine's sunsets      Jazyk: fanvid

Benny:

“Asi všichni chápeme Harryho.”

Baby in a box

Autor: Sita Z      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“ne, ne, ne...”

The Fourteen Days of Valentine´s

Autor: Raine      Jazyk: AJ

Benny:

“Otrlý masochista se hlásí:DBod za?Ano za ty bonbony se spermatem, to rozhodně zaujalo.”

The Fourteen Days of Valentine´s

Autor: Raine      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Háááááá! Právě uděluji svou historicky první nulu! :D Jsou povídky, které jsou špatné, a člověk je ihned zapomene. Evidentně ale existují jiné, které jsou TAK špatné, že na ně nezapomenete nikdy. Jen pár tagů ilustrujících průběh této povídky: růže, domácí skřítci zpívající Sweetest Thing od U2, košík plný koťat a čokoládové bonbóny plněné Severusovým spermatem. Ne, nekecám. :D Teď vlastně, když nad tím tak uvažuju, neměla bych dát spíš pětku? Protože napsat něco takového, to se jen tak nevidí. Jen pro otrlé masochisty. :D”

Baby in a box

Autor: Sita Z      Jazyk: ČJ

Benny:

“A ty jsi zavraždi můj kuchyňský kobereček...Ach..no..NE, MERLINE, FAKT?! Abych to zkrátila;nudilo a Severus?Takhle, prosím, nepsat.”

Bitter-sweet

Autor: Polly Burns      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Už strašně dlouho jsem nenarazila na povídku, která by byla napsána tak nádherným jazykem. Spousta neotřelých originálních slovních obratů, řekla bych dokonce poezie v próze. Jsem přesvědčená, že někoho by to mohlo nudit. Ale jsem si jistá, že někdo užasne jako já.”

V službách jeho lordstva

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Dobrá... Pominu fakt, že Malfoy je profesionální zahradník, že naprosto samozřejmě funguje jako uklízečka (to zřejmě trénoval pod Luciusovým dohledem, protože umění drhnutí podlahy přece musí ovládat každý Malfoy) a pominu i to, jak se Malfoy vlastně k Potterovi dostal... Co ale opomenout odmítám, je fakt, že byl chudák Draco v 17. nebo 18. kapitole během minuty vykastrován a následně přeoperován.”

Baby in a box

Autor: Sita Z      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ne, tohle nedokážu dočíst ani při nejlepší vůli... Částečně mě to téměř dokonale uspává a ten zbytek mě pro změnu nutí oslepnout.”

Být tvým kocourkem

Autor: Mamodo      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Baby in a box

Autor: Sita Z      Jazyk: ČJ

finde:

“výborně napsaný vánoční příběh”

Padlý anděl

Autor: Alis      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Originální téma s originálními postavami, kde hlavní hrdinka postupně zjišťuje, že vše není takové, jak se zdálo. Něco ji překvapí mile a něco nemile. Rabastan je zde úžasný a nevím, zda fandit víc jemu nebo Severusovi.”

The Professionals - Broken Open

Autor: jaicen5      Jazyk: fanvid

Casiopea:

“Geniální! Geniální! Geniální!”

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29  >>  >|