Komentáře - Únor 2014

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28  >>  >|

To Just Live

Autor: If Anyone Knew I Would      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Nezapomněl

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Salome:

“Mně se to líbilo. Malé, vtipné, pohladilo.”

Shattered Dusk

Autor: Marauder heir      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Mutually Beneficial

Autor: Clymer      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Tak to musí každou zapřísáhlou snarrystkou otřást! :D Naprosto asexuální Snape, který zůstane asexuálním Snapem až do samého konce. A protože já jsem zapřísáhlá Snarrystka, četla jsem se zkroucenými prsty na nohou. :D Nicméně zkrátka nemůžu neocenit... jak to nazvat? Odvahu? Neotřelost? Objektivně je to lepší trojka, ale já jsem zkrátka ještě nikdy nečetla slash, ve kterém by byl takový Severus.”

Jaffa in my life

Autor: Yukito4ka      Jazyk: fanart

KalamityJane:

“:)”

Baby in a box

Autor: Sita Z      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Poslední dva odstavce to vyloženě kazí, a příběh, Co Severus vypráví, je místy nudný. Ale jako vánoční jednorázovka se mi to líbí:-)”

Draco+Harry | You were a kidness

Autor: Malfoyinmyheart4ever      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Tak tohle by mě nenapadlo....”

Baby in a box

Autor: Sita Z      Jazyk: ČJ

Regi:

“Povídka mi opravdu ničím výrazně nevadí. Právě naopak. A kdybych ji četla koncem prosince, pravděpodobně by se mi líbila ještě víc. ¨ Dopustím se malého námětu k zamyšlení. FF je mimo jiné i o tom, že naše oblíbené postavy zasadíme do situací, ve kterých se v předloze neocitli. Severus se zde, ve věku něco málo přes dvacet, ocitl ve zcela mimořádné situaci. Jak by na ni tedy měl reagovat opravdu přísně kanonický mladý Severus, aby nikdo nemohl říci, že je výrazně OOC?”

Baby in a box

Autor: Sita Z      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Nezapomněl

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ale jo. :)”

Jaffa in my life

Autor: Yukito4ka      Jazyk: fanart

Akkarra:

“:D”

Redshirt

Autor: Yukito4ka      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Určitě. :)”

child of two worlds

Autor: Yukito4ka      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Ty ušiska jsou dokonalý. :)”

Baby in a box

Autor: Sita Z      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Je to velmi... vánoční. :-D Hezky napsané. A nutně zneuznané, protože Severus nikdy nedostal příležitost se stát tím, koho si čtenářky oblíbily, se všemi těmi traumaty, jízivostí a zlomyslností (kdo by to nemiloval :-D). Dokonce ani malé dítě tu nepůsobí na zabití, to je vyloženě rarita. Řada prvků a nápadíků se mi tu vyloženě zamlouvá. Kéž by to bylo ve finále pojato méně sladce; ale koneckocnů to JE vánoční povídka a kdo si potrpí na Pravé Vánoční Emoce, jako když ji v tu pravou dobu najde. :-) (Je to na tři body, čtvrtý dodávám jako nepatrné vyvážení zdejší průměrné nelibosti :-D)”

Cukrovinky

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Moc pěkné.”

Prázdnota

Autor: shinigami714      Jazyk: ČJ

Tina_tt:

“možno keby bolo spomenuté že je to OOC tak by mi teraz nehrozila cukrovka z tak sladkého a milého Thorina... pri niektorých častiach som sa nedokázla presvedčiť, že by niečo také mohol trpasličí kráľ vypustiť z úst. Ale na druhej strane vcelku originlnejší námet to zachránil.”

Nezapomněl

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Benny:

“Lidí!!Pro Merlina, každá blbost se nemusí hodnotit!Ok, je to typ reklamy, ale existuji šetrnějši způsoby vůči autorovi.Drabble takové milé a otřesné zároveň.-použití Práglu jako mekky lásky?Ó, shit.”

Jaffa in my life

Autor: Yukito4ka      Jazyk: fanart

Benny:

“:D No, Lani, za tím asi nebudou citróny Jaffa.”

Redshirt

Autor: Yukito4ka      Jazyk: fanart

Benny:

“:D:D Jasně! Určitě propočítal objem i plochu.”

Jaffa in my life

Autor: Yukito4ka      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Taky se mi takové věci na ulici stávají a pak se divím, proč na mě lidé tak divně čumí. :-D”

Redshirt

Autor: Yukito4ka      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Tak co myslíte? Vyjde mu to? :-D”

child of two worlds

Autor: Yukito4ka      Jazyk: fanart

Benny:

“No comment.Raději.Aktuálně mám tendenci šišlat nad těma piďi ušičkama..”

child of two worlds

Autor: Yukito4ka      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Víte, že Sarek a Amanda jsou nejspíš můj druhý nejoblíbenější pár ve ST a první v z kánonických? Škoda jen, že tu Amanda nemá zrzavé vlasy. Nevím proč, ale vždycky jsem si představovala, že za mlada měla vlasy zrzavé.”

The Fourteen Days of Valentine´s

Autor: Raine      Jazyk: AJ

Lanevra:

“No počkat, ona to není parodie? To mi asi zase něco uniklo. :-D”

The Fourteen Days of Valentine´s

Autor: Raine      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“sladký až mi z toho trnuly zuby :)”

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28  >>  >|