Komentáře - Únor 2014

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26  >>  >|

Original Sin

Autor: DementorDelta      Jazyk: AJ

assez:

“.”

A Day And a Half In the Life

Autor: DementorDelta      Jazyk: AJ

assez:

“.”

In Everlasting Remembrance

Autor: mayflo      Jazyk: AJ

assez:

“Počin - skvělé. Obrázky - ujdou. Ale ten příběh! *někde mezi mlácením hlavou a blbým culením se* PROOOČ? Mohl to být tak dobrý horor!”

Polyjuice Pertinacity or The Tale of the Auror and the Whore

Autor: Anders Svartalfurinn      Jazyk: AJ

assez:

“Není to špatný počin, ani nápad to není špatný, ani zpracování není špatné... ale když mě víc než to zajímá dynamika vztahu těch dvou. (Rozhodně si to přečtěte.)”

Red Hills

Autor: Akame Sora      Jazyk: ČJ

shadow:

“Tahle drarry se hned po dočtení zařadila do mých top. Obrovský dík Nade za skvělý překlad.”

Mulligan

Autor: Elpin      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jsem docela zvědavá na vztah Harry/Lucius.Uvidíme:)|| Omlouvám se, chybí dopřeložit poslední kapitola, dočteno v aj .Drarry od toho nečekejte, není jejich vztah probíran.Přiběh je..no řekněme nudný?To je asi silné slovo, ale ty události šly skrouhnout.Vztah Lucinky a Harryho.Musím říct, že je to jedna z těch snesitelnějších zápletek.Povahy osob.Lucinka se mi líbil, pominu-li poslední dvě kapitoly, kde už byl sladší.Harry, díky okolnostem se musel chovat dospěleji než obvykle.S čím mám jako milovnice nezodpovědného spratka problém.Sbližování mezi kluky.Moc jsem nechápala Harryho, byť se snažil nepodlehnout.Konec jak jsem naznačila byl sladký, Harry mi připadal jako Angelika;D.Určitě velké díky za překlad.||Oficiálně dokončeno.”

Made-up Lullaby #43

Autor: fitofpique      Jazyk: AJ

Benny:

“To je ženiální blbost!Kluci se kočkují(rozhodně nejsou mileci, to upozorňuji)a najdou dítě.Ano, čekejte od toho všechny patálie, co souvisí s péčí o půlročního prcka.Zvlášt tohle se mi líbilo:Severus frowns and shakes his head."You drink like my Uncle Edmond." Ale když odevzdali dítě rodičům a pak Harry svedl Severuse plus mini epilog..to už mne nebavilo.Takže 3*.”

Sarek and Amanda

Autor: nyyrikk      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Jééé. Tohle mě hrozně rozesmálo, ale vážně jsou... Ťuťu. :)”

Svedení

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Benefits

Autor: Schemingreader      Jazyk: AJ

jesssnape:

“naprosto souhlasím s Benny... 1 - 2”

Zodpovědnost nade vše

Autor: Dyce      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Původně jsem chtěla ohodnotit čtyřmi hvězdičkami. Ale pak jsem se zamyslela nad tím, jak dlouho do noci jsem ji včera četla... takže asi přece jen pět.Nkěteré věci mi vadily - byly takové ne zcela konzistentní - vztah k Percymu, reakce rodiny na úlet Freda a George, vysvětlení Percyho vztahu k Brumbálovi... Percy mi celkověpřipadal málo uuvěřitelný. Ale vzhledem k tomu, že se tam zase tak často nevskytoval, tak to zase tak moc nevadilo. Líbil se mi Draco, jeho nečekaná moudrost, vztah k Hermioně i Severusovi. Zajímavá myšlenka, se kterou přišel Colin - Je těžké tvářit se, že jsme jen obyčejní studenti a profesoři, když jsme bok po boku bojovali a umírali... Jo, čím více o tom přemýšlím, tak za mně si to pět hvězdiček zaslouží.”

Svedení

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

shadow:

“Moc pěkné.”

Sarek and Amanda

Autor: nyyrikk      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Tady jsou muni, muni, muni. :-D Takovej je to jednoduchej obrázek a přesto z něj cítím, jak hodně si ti dva milují.”

Svedení

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Benny:

“Hádejte?Dracovi to opět nevyjde;) Váhám mezi 3/4.Konec není uplně sladký(i když jde o valentýnskou povídku)přesto mi tam něco nesedí, ale co.Pěkné to je, zaokrouhleno nahoru.”

Parsley, Sage, Rosemary and Thyme

Autor: Femme      Jazyk: AJ

assez:

“.”

Three Little Words

Autor: Christine      Jazyk: AJ

Benny:

“Tedy nejen, že Spikey zabil démona, ale hlavně mě tím překotným vyznáním lásky.Fuj.Nevím zda je to jen můj dojem, ale kolikrát mám dojem, že se Dawn píše jako mladší Buffy.”

Spřízněné duše

Autor: Alis      Jazyk: ČJ

Aswalka82:

“---”

Benefits

Autor: Schemingreader      Jazyk: AJ

Aswalka82:

“---”

Amber

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Aswalka82:

“---”

A Time to Change

Autor: Sansa      Jazyk: AJ

Aswalka82:

“---”

What Brings Us Together

Autor: emynn      Jazyk: AJ

Aswalka82:

“---”

Benefits

Autor: Schemingreader      Jazyk: AJ

Benny:

“Potřebuji psychologa a něco na bolest hlavy, třískat hlavou o stůl nepomáhalo;panel to jistí.Takže.Všichni se vydávají na záchranou akci.Už na začatku mi mělo něco trknout, že kecy o horké čokoládě a nákupu v Tescu, nemohou věstit dobrou ff.Pak Luna rozebírala s Harrym jejich vztah ve třech..jo, Luna je prdlá.Ovšem pak začala věštit, Potter vystrašený 18ti letý panic, který to přijal skvěle..pořád norma(divná, ale norma)ALE postcoitální Snapeovy kecy o tom, jak miloval zkurvenou Lilly a přestože je gay, díky tomu jak jí miloval by si jí i vzal..Moje hlava trpí a nejen ona, na tohle zase hned tak nezapomenu:'(”

What Brings Us Together

Autor: emynn      Jazyk: AJ

jesssnape:

“skvělé dílo! 5 * =) kéž by to tak někdo přeložil do češtiny...”

Než padne hvězda, sleduj její zář

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

What Brings Us Together

Autor: emynn      Jazyk: AJ

Benny:

“Waw, Emynn mě příjemně překvapila.Dala bych i pětku nebýt začátku, říkej mi Severusi(což není fér, když vám dotyčný líže zadek) a jsem tak plný.Konec konců ani námět není originální, ale bavila jsem se.PS.Ginny je stromódní.Mou domácnost by opustila ještě dřív než tu Harryho.”

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26  >>  >|