Komentáře - Únor 2014

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24  >>  >|

Spiaggia Sabbie Nere

Autor: KJmom      Jazyk: AJ

Benny:

“Tož toto není originální ani za mák.Harry-ostrov-druhý muzský hrdina-chci tě, ne to nejde-Harry, i wanna suck you-Ó, shit!We need lubricant.Now! Tohle snad už bylo napsáno na každého, kdo jde spárovat s Harrym.Z principu dvě.PS:Odrovnává mě to shrnutí, ach ten češtinoš překladátor.-To nic, jen frustrace nad tím dávat to do srozumitelné češtiny nebo pozměnit to na originál;už na to upřimně seru.”

Upřímné trailery: Star Trek: Do temnoty

Autor: Screen Junkies      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Ach, Star... Trek Into Darkness je dle mého brutálně pravdivé. :-D O náhledovém obrázku a stále větším množství odlesků ani nemluvě. :-D”

Upřímné trailery: Star Trek

Autor: Screen Junkies      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Haha! :-D Přesně ta reakce na Spocka a Uhuru bylo to, co jsem v kině tehdy udělal i já. :-D // Zvažovala jsem, zda to dát česky nebo anglicky, nakonec jsem dospěla k názoru, že česky to bude přeci jen schůdnější.”

Můj kocourek

Autor: Lady Corten a Exa      Jazyk: ČJ

shadow:

“Člověk si často přeje, aby nedokončená povídka, která ho zaujala byla dokončena, no a pak,... pak může být, jako já v tomto případě, zklamán. Původní část opravdu pěkná. Pokračování: promarněný potenciál, respektive to na mě působilo, jak kdyby i to psali dva různí lidé - horší/lepší kapitoly. Znovu se vrátím už jen k první části (Děkuji XY, že jsem by ušetřena nucené registrace)”

Mulligan

Autor: Elpin      Jazyk: ČJ

shadow:

“Já sladké ráda (pokud nežvatlají), takže mi konec určitě nevadil. Prostřední pasáž (poberti) mi přišla slabší, ale celkově se mi moc líbila. Edit: po úvaze jsem se rozhodla zvýšit na 5, protože když to porovnám s většinou povídek, které se u nás momentálně píší, pak tahle překladovka vyčnívá.”

Noc voyerov

Autor: Leann      Jazyk: SJ

Akkarra:

“První kapitola byla vážně nuda, druhá už byla zajímavější, ale i tak mě to nějak neoslovilo. 2-3.”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Dočetla jsem to něco lehce před polovinu a vzdávám to. Hlavní důvod je ten, že mě to nebaví a na to, abych četla něco, co mě nebaví, je to moc dlouhé:). Překvapivě bych Nathalii za čistou MS neoznačila, náznaky tam má, to bezpochyby, ale nepřijde mi tak strašná. Co mě ale štvalo, je to, že hlavní postava si zabírá celý příběh pro sebe a že autorka ze všech okolních postav dělá docela debily a mírně je karikatizuje. Postupem času se tohle pomalu ztrácí, ale neztratí se to zcela (aspoň tam, co jsem dočetla). A bohužel mě ani nezaujal styl, jakým je to psané. Tenhle já moc nemusím. Jedna zajímavost, co jsem zjistila, že ačkoliv autorka vychází z kánonu a výborně sbírá a vysvětluje střípky informací, já některé věci chápu jinak (přestože jsme četly stejnou knihu) a třeba zrovna nastavení Nitrobrany mně tu mírně vadilo. Jinak ale vybírá kánonické střípky opravdu pěkně pečlivě. Za to palec nahoru//Nedočteno a zůstane to tak, na to, abych čekala, jestli se tam ke konci něco stane, je to moc dlouhý a nepřijde mi to natolik dobrý, abych doufala, že se mi to bude líbit.”

V službách jeho lordstva

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Adelaine:

“Na můj vkus se všichni chovají až moc... sladce, hodně, pohádkově. Popravdě hledám ve slashi a ff něco zcela jiného.”

Pro větší dobro...

Autor: Mata      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Popravdě jsem mírně zklamaná, podle úvodu a komentářů jsem čekala víc. Převážně víc věcí k zamyšlení, víc rozporuplnosti. Možná až přejde pocit zklamání a dojde mi, že je to fakt dobře románově napsaný (trošku zdlouhavý, což nemusí vyhovovat každému), že je to až na interpunkci skoro bez chyb, že na ff je to vlastně rozhodně lepší průměr, tak známku asi zvednu.”

What Brings Us Together

Autor: emynn      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Teda, Emynn mě příjemně překvapila. Bavila jsem se, u mě to trošku zkazil ten závěr, ale na PWP rozhodně povedené. 3/4”

Apostata

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“...”

Noc voyerov

Autor: Leann      Jazyk: SJ

Benny:

“To se nedělá!Taková klíčová slova mě lákají jako světlo můry.První kpt je kecací a jo, šlo to.Upřimně jsem čekala, že čumět a masturbovat bude Draco, Hermioně to nevěřím.2-3”

Druhý prvýkrát

Autor: Leann      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Šla jsem to číst s myšlenkou "Tak schválně - jak moc strašný to bude?" No, nezklamalo to... Bravíčko hadr! :/”

Svedení

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Bottoms Up

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

Benny:

“3/4, přečteno v polšťině, tuhle verzi tady už necpu.Možná vás potěším zprávou, že Casiopea má svolení k překladu a během roku se můžete na tohle těšit.”

Žádný člověk není ostrov

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“,,”

Tati, kup nám maminku

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“3 - 4”

Drarry - The Fantasy

Autor: TheDrarryProduction      Jazyk: fanvid

jesssnape:

“mně se to líbilo...”

Tati, kup nám maminku

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

Lutadora:

“super povídka, která vyvolá úsměv na tváři”

Damage

Autor: Xanthe      Jazyk: AJ

Benny:

“Nápad velice zajimavý, ale asi nelze vymyslet nic nového ve vztahu starší/mladší muž.Nebo máme přečteno příliš ff na tohle téma.”

Polyjuice Pertinacity or The Tale of the Auror and the Whore

Autor: Anders Svartalfurinn      Jazyk: AJ

Benny:

“Zajimavé je to v hodně směrech, ale na vyšší známku to asi neaspiruje.”

Metaesthesia

Autor: lucymonster      Jazyk: AJ

sarin:

““.””

Drarry - The Fantasy

Autor: TheDrarryProduction      Jazyk: fanvid

Benny:

“Velké upozornění!Tohle video není objektivně hodnoceno, zkrátka ho miluju.Erotické prostřihy mě neruší.Děj snad ppochopíte.Konec..ach ano, je to děsivě romantické-občas svůj pseudomužský mozek ignoruji;)||Oficiálně to vidím na 3/4.”

Noc voyerov

Autor: Leann      Jazyk: SJ

Keiko.kei:

“První půlka trošku utahaná, ale pak se to pěkně rozjelo. Skončilo to v pravou chvíli a člověk si může už jen domýšlet, zda Drcaco splní svůj příslib...”

Pomocná ruka

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“takový hodiny bych si nechala líbit :DD”

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24  >>  >|