Komentáře - Prosinec 2014

Stránky: 

Každý kluk potřebuje psa

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Další skvost od Juxian a další klenot do Sinaminy překladatelské sbírky. Tohle bylo... Prostě všechno, co na Juxian miluju.”

Autorita

Autor: KateKintail      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Překlady od Sinam mi chyběly. :D”

Autorita

Autor: KateKintail      Jazyk: ČJ

kami:

“Pani Prekladateľka sa vrátila! *-* Táto poviedka patrí medzi tie krátke a vtipné.”

Odmítnutí

Autor: little beloved      Jazyk: ČJ

Ammorrek:

“taková červená knihovna, ale dobře napsaná :-) žádné přeslazené scény SPOILER - krásně vyřešenej rozvod severuse s kordélií, opravdu klobouk dolu - SPOILER”

Harlekýn

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Cora:

“Pěkné; zvláštní atmosféra...”

Z temnoty

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Cora:

“...”

Můj

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Cora:

“...”

Vlažný

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Cora:

“Tak jsem zase jednou měla štastnou ruku; povídka se mi naprosto trefila jak do vkusu, tak do nálady. Krásně jsem si ten příběh s nimi prožila a doufala, že se pro sebe opravdu našli, protože Snape je moje slabost napříč celým kánonem, a Lupinovo tragické "kousnutí" mě taky vždycky dojímalo... Vůbec celá tahle trilogie se mi líbila moc, vypíchla bych především Vlažný a Můj. Pár Snupinů už mám za sebou, ale za skutečný start považuji až tyhle tři povídky.”

Harry Potter a Volanie krvi

Autor: Donna      Jazyk: SJ

kattyV:

“Tahle povídka je mi velkou záhadou. Taková obrovská čtenost, tak kladné hodnocení - viz níže - a pro mě něco naprosto k nepřečtení. Zkouším to už potřetí a nějak nejsem schopná prokousat se dál než za třicátou kapitolu (naštěstí jsou velmi krátké, takže to jde rychle.) Vcelku dobře se to čte. To je velké plus. Chyby naštěstí nejsem schopná ve slovenštině odhalit, i když podle některých komentářů pod povídkou jich tam bude nemálo. Ale jedna nelogičnost za druhou. Nemohu si pomoct, bez spoilerů se neobejdu: Voldemort unese Harryho a jaksi mu opomene odebrat hůlku. Ani to, že na něho Harry pošle kletbu ho nezarazí a opět mu hůlku nevezme, přestože na něho posílá cruciatus. Za takovou nebetyčnou pitomost si nezaslouží nic jiného, než aby ho Harry promptně zlikvidoval Avadou. Co s takovým neschopou, že? Proč to už dávno neudělal nikdo jiný, když Fénixův řád bez nejmenších problému vniká do jeho sídla? Nač takové věci vysvětlovat, že? Další zápletka oplývá podobnou logikou - jedenáctiletý Mark, šestnáctiletý Harry a téměř čtyřicetiletý Snape se chovají všichni jako puberťáci (vážně, nevědět kdo je kdo, považuji je za vrstevníky) - utečou Brumbálovi z ošetřovny (proč je tam zavřel, už vážně raději neřeším, je to podobně pitomé). Hermiona! jim musí přivolat hůlky, které chlapcům Brumbál odebral (samozřejmě, že to musí udělat Hermiona, Severus je patrně naprostý pitomeček, který by nic takového nezvládl...) To, že Hermiona zvolá "accio hůlky" a jakousi záhadou k ní přilítnou zrovna ty tři správné, to už raději neřeším... Mohla bych pokračovat, ale myslím, že stačilo. Chápu, že ta povídka je skoro deset roků stará, ale některé z kladných ohlasů jsou zde poměrně nedávné. Promiňte mi milé dámy, které zmiňujete, že nečtete téměř nic jiného než slash, a tohle se vám líbí. Možná byste měly do neslashové oblasti kouknout trochu lépe. Toto opravdu není vrchol neslashové tvorby.”

Who Is Your Savior?

Autor: Veronica Pare a Ferrett Steinmetz      Jazyk: AJ

belldandy:

“Tak, kdo je váš spasitel? ;) PS: Tady se dá na komiks mrknout i česky: https://www.facebook.com/ToRassilon/photos/a.644321985661317.1073741828.644282215665294/748127468614101/?type=1&theater”

Who Is Your Savior? (Regeneration Remix)

Autor: Veronica Pare a Ferrett Steinmetz      Jazyk: AJ

belldandy:

“Na Doctora prostě nikdo nemá. PS: Český překlad zde: https://www.facebook.com/ToRassilon/photos/a.644321985661317.1073741828.644282215665294/748127465280768/?type=1&theater”

Láska navzdor králi

Autor: tesinabaan sim      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Obávám se, že to je badfic, který vzniká ovšem zcela úmyslně. Ta první kapitola v sobě obsahuje až moc prvků toho, co je na ff kritizováno, takže to už není náhoda. Pro badfic je vlastně nula pochvala, no ne? :-D Nebo že bych přeci jen dala tu pětku, vždyť My Immortal ji ode mne dostala.”

Já na tom dělám - Doctor Who fanvid

Autor: Feinobi      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tak já jsem na tom takhle: miluju Doctora Who a miluju minimálně Ebenovo album "Tichá domácnost" a snad v důsledku toho je tohle asi můj nejoblíbenější českojazyčný songvid. Střih obrazků k textu je tady samozřejmě na jedničku. Mám ale ráda i rytmus, jaký si drží střih v tomto klipu. Speciálně pak Doktorova taneční scéna je dle mého takový malý majstrštyk. Navíc ve mně budí sympatie pro svou nadsázku. Slabost mám kromě x-krát zmíněné party z Torchwoodu i třba pro tu scénku (vystřiženou nejspíš z Monty Pythonů) z britskou královnou. Zkrátka si myslím, že je to nejreprezentativnější český fanvid, jaký jsem viděla.”

Co mohu dělat - fanvid

Autor: multimedialnibeta      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Asi jsem zaujatá, protože já mám Marka Ebena ráda, každopádně mi stejně jako ostatním text přišel velmi případný. Vztah Ianta k Jackovi vystihuje perfektně. A střih k textu taky sedí přiměřeně. Ano, švih tomu chybí. To je pravda. Nějak se mi ale zdá, že k téhle písničce švih prostě ani nepatří. Takže, možná to není nejgeniálnější věc, co jsme viděla, ale vlastně si mi líbí docela dost. // Nevím, zda jsem stejně jako multimedialnibeta přesvědčená, že Marek Eben a Doctor Who patří z nějakých podivných příčin k sobě, ale je každopádně pozoruhodné kolik pěkných českých fanvidů s jeho hudbou vzniklo. :)”

Potvůrka

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nějak nechápu, co na tom všichni mají. Osobně jsem z toho přinejmenším na rozpacích. Z Brumbála je tu napůl zlomený, senilní stařec, Snape nějak nemá dostatečnou mozkovou kapacitu, Grangerová taky byla poněkud tupější a Potter byl spratkovitější... Ne, opravdu to nechápu.”

Láska navzdor králi

Autor: tesinabaan sim      Jazyk: ČJ

tesinabaan:

“Tuhle povídku naprosto miluju”

Rozdíl mezi Černou a Temnou

Autor: Marika Tepeš      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Náhodou, já se skvěle bavila - nebetyčná stupidita první kapitoly mě vážně rozesmála. "Zdravím tě mezi námi, Severusi." :D Snape není plnoletý, ale může se přemisťovat. Malfoy zřejmě bydlí v kůlně, když se ptá, jestli má počítat s pokojem pro Severuse. Brumbál říkající: "Tak si to tam užijte..." Mám pokračovat?”

Trocha skřítčího rozumu

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Roztomilé. :)”

Zdá se ti to nemožné?

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Ammorrek:

“mám o severusovi trochu jinou představu než jako o sobeckým vztekloňovi :-) ale občas jsem se fakt zasmála :-)”

Trocha skřítčího rozumu

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Tato skřítčí série řeší problém, který mne v HP dost štval - radostné přesvědčení domácích skřítků, že je to úžasné být otrokem. Regi dokázala zachovat kánon, a přesto nabídnout úplně jiný pohled. Aneb - kouzelníci si něco myslí, ale skutečnost je jiná. Chce se mi tleskat a hlasitě volat - ano, ano. Díky, Regi.”

Láska nad kotlíkem

Autor: Jane      Jazyk: ČJ

Ammorrek:

“necítila jsem z toho tu vzájemnou náklonnost a souhru, kterou vždycky u romantických povídek hledám :-)”

Koherence

Autor: Fayth3      Jazyk: ČJ

Lady Aludnev:

“Lunkvil jsem neskonale vděčná, že povídku přeložila. S mou znalostí angličtiny bych si ji vůbec neužila a to by byla škoda. Padá tam jedna perla za druhou. :D”

Tenth Doctor: The Musical

Autor: Di      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Devítka se nestačil divit. :D”

Zbytečně na něčem lpíme

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“I tak to může dopadnout, když se příliš dlouho mlčí.”

Harryho prvý trest

Autor: kbinnz      Jazyk: SJ

belldandy:

“Myslíte si, že učitel s rákouskou je výjev z předminulého století. To ale ještě neznáte Severuse Snapea. :)”

Stránky: